Miluju tě❤️❤️

337 13 0
                                    

Kate se ve svém pokoji stále dívala z okna a přemýšlela. Všechno je v pořádku.....za chvilku tu bude.
Zavrtila nad sebou hlavou. Nejsem normální  po myslela si.
Zamířila ke dveřím a odešla ze svého pokoje.Šla dlouhou chodbou a v rohu uviděla Doriana.Hned se jí objevil široký úsměv.
„Doriane!" Byla nadšením bez sebe.Dorian sebou cukl a otočil se na Kate.V tom okamžiku pocítil strach a nervózitu.
„Ahoj Kate."
„Už je tady Mike?" Dorian mlčel a přemýšlel co má říct.
„Emmm...není." Kate se nechápavě na něj podívala.
„Ale vždyť má být s tebou...."
„Kdo ti to říkal?"
„Karen."  A jsem v háji.Miku pospěš si. Kňoural v duchu Dorian.
Kate bez dalších slov odešla.
„Kam jdeš?" zavolal přes rameno
„Hledat Mika!"

Dorian utíkal za ní ven,chytil ji za rameno a otočila se k němu.
„Prosím,moc tě prosím řekni mi,kde je?"
„To já nemůžu..." V tu chvíli Kate nic neviděla.Cítila ruce na svých očí.
„Ahoj beruško." zašeptal jí do ucha. Odstranila ruce z očí a podívala se za sebe.Srdce jí povyskočilo.
„Miku!" zavěsila se kolem jeho krku.Mike ji hladil po vlasech a usmíval se od ucha k uchu.
„Copak se stalo?" Kate se od něho jen kousek odtáhla,aby se mu mohla podívat do očí.
„Nic já jen....." Na chvilku se odmlčela a oba se na sebe upřímě podívali do očí.Jejich rty se spojily v jeden něžný polibek.Mike si ji zval do náruče a vešel do hotelu.Ostatní lidi nevnímal,měl svoji berušku v náručí.

Šel s Kate v náručí dlouhou chodbou a cestou do Mikova pokoje narazili na Tatianu.
Tatiana se zarazila a dívala se na ně.Ale oni si ji vůbec nevšímali.
Tak to teda ne!Udělala sis holčičko silného nepřítele.Za to zaplatíš....brzy!" nadávala v duchu.

Mike vešel do svého pokoje a dal Kate na zem.Jeho pokoj byl obrovský a z poloviny prosklený.Uprostřed místnosti byl bílý klavír.Dveře,které byly na východní straně pokoje vedli do ložnice.Obrovská bílá postel se zlatým zdobením a s několika polštářky.

Mike zavrěl dveře Kate se na něho opět podívala.
„Kde jsi byl?"
„To je tajemství." řekl a lišácky se na Kate usmál.Pohladil jí po tváři a věnoval jí delší a ten nejsvůdnější polibek.Kate zabořila svoji ruku do Mikových neposedných vlasů.

Po pěti minutách vášnivého líbání se Kate zarazila a podívala se do jeho čokoládověhnědých očí.Mike se na ni ustaraně podíval.
„Copak se děje,beruško?"
Kate se zhluboka nadechla a posadila se na postel.
„Já...já nejsem pro tebe ta pravá..."
„Ale prosim tě.Proč si to myslíš?" zeptal se a klekl si před ní.
„Miku,já jsem doktorka a myslím si,že by to tobě neprospělo už vůči bulváru.Já jsem...obyčejná holka ale ty potřebuješ mít nějakou hvězdu,jako jsi ty..." Mike nemohl věřit svým uším,rychle Kate objal a upřímě se jí podíval do očí.
„Kate,mě nezajímá,co si bulvár myslí.Prosím tohle si nemysli.To ty jsi moje hvězda.Ta nejkrásnější hvězda.Jsi moje světlo v té největší tmě.Jsi můj anděl.Už od našeho prvního setkání jsem věděl,že jsi ta pravá.Miluju tě,Kate." Kate se vrhla kolem Mikova krku.
„Taky tě miluju." Zašeptala mu jemně do ucha.Mike byl nadšením bez sebe. Oba se uzavřeli v náručí a spadli na postel.

V té nejkrásnější chvíli začal zvonit Mikův budík.
„Ale no taaak..." zamumlal a budík vypnul a dál se věnoval Kate.
Kate se ale na budík podívala.
„Miku je pět." Mike slezl z Kate a pomohl jí na nohy.Zamířili ke dveřím a odešel,opět s Kate v náručí,na sraz.

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat