Byl to klidný večer.Každý byl ve svých pokojích včetně Mika a Kate.Neměli puštěnou televizi,jako všichni ostatní a ani rádio.Kate ležela na Mikově hrudníku,Mike ji hladil po vlasech a sice tichým ale krásným hlasem jí zpíval písničku Smile od Charlieho Chaplina.Byl to tak příjemný okamžik,jeho hlas vyvolalo v Kate pocit bezpečí,něžnosti a pokoje.
Mike skončil a políbil Kate na čelo.„Nádhera.Kdo ví,co ho inspirovalo." Mike se zhluboka nadechl.
„Měl celkem zajímavý život ale taky i smutný.Vystupoval v 5ti letech jako divadelní herec.Už od dětství se staral o svou rodinu,když jeho otec svou rodinu opustil.Nechtěl udělat stejnou chybu jako on.Odešel i s rodinou do Hollywoodu a tam se zrodila postava toho tuláka.Po několika letech ho vyhodili a už se tam nesměl ukázat.Byl silný odpůrce fašismu.I přes toto strašné období byla jeho záchrana smích.Smích lidí,smích dětí."
Kate se na něho otočila s tím nejširším úsměvem.
„Jak tohle všechno víš?"
„Zajímám se o něho a je to můj nejoblíbenější herec.A víš co je nejlepší?" Kate nastražila uši
„Zúčastnil se soutěže o imitátora Charlieho Chaplina.Skončil na třetím místě." Oba se zasmáli na celé koloDo místnosti vtrhl Dorian,oba se lekli a cukli sebou.
„Miku,rychle se podívej z okna!" Mike vystřelil z postele a roztáhl závěs.
„Bože..." Kate se rozběhla k oknu
„Co se děje?" Potom se podívala do dáli „To ne..."
Naproti nim byl další hotel,taky celkem vysoký.Dorian chytil Mika za rameno.
„A mám ti něco od něj vyřídit.Pokud se s tebou nesetká,tak skočí ze 40.patra."
„Jen se setkat?" Dorian kývl na souhlas.Mike se rozběhl dolů na recepci a Kate i Dorian mu byli hned v patách.Paní na recepci se hned ulevilo.
„Pane Jacksone,to jsem moc ráda,že jste tady." Mike by se rád usmál ale v téhle situaci ji jen opětoval ustaraný výraz.
„Spojte mě s ním."
„Jistě hned to bude." Po chvilce mu dala mobil a Mike se rozběhl k výtahu a jel taky do 40.patra,kde byl balkón.
Toho muže měl hned naproti sobě.Dal si telefon k uchu a mával na něj.
„Slyšel jsem,že mě chceš vidět.Jsem tady.Jen se podívej před sebe." Konečně mu viděl do obličeje ale tvářil se nejistě.
„Vy nejste Michael Jackson!" Před hotelem přijela sanitka a několik policejních aut.
„Ale ano jsem.Zeptej se mě na cokoliv,řekni mi co mám udělat,abych ti dokázal že to jsem opravdu já." Na chvilku se ozvalo ticho.
„Nikdo neumí moonwalk,kromě samotného Mika.Předveďte ho a ještě udělejte hihii..."
„Dobře." Mike si chtěl být na sto procent jistý,že neskočí,tak ještě něco k jeho přání přidal.Mike předvedl moonwalk,udělal trojitou rychlou otočku a začal zpívat refrén z Who Is It.
„And It Doesn't Seem To Matter,And It Doesn't Seem Right,'Cause The Will Has Brought,No Fortune
Still I Cry Alone At Night,Don't You Judge Of My Composure,'Cause I'm Lying To Myself,And The Reason Why She Left Me,Did She Find In Someone Else.hihii..."
Potom zkončil a čekal na jeho reakci.
„Panebože.Vy jste Michael Jackson,ani nevíte jak jsem rád,že vás vidím."
„Jak se jmenuješ?"
„Ricky."
„Ricky,pokud skočíš,tak se z toho nikdy nevzpamatuju!Nikdy bych si to neodpustil.A už bych nevystupoval.Opravdu to chceš?"
„Ne,já neskočím.Nechci vám ublížit." Mike si nahlas oddychl
„Ani nevíš jak jsem rád.Mám nápad.Slez z toho okna a pojď do haly,jdu tam za tebou,dobře?" Ricky kývl a slezl dolů.Mike přišel do protějšího hotelu i s Kate a uviděli ho.Rickyho.Mike mu šel naproti a objal ho.
„Sakra,ani nevíš jaký jsem měl o tebe strach.Když jsi mě chtěl vidět,tak stačilo jen nechat dopis na recepci,já bych si ho přečetl a přišel bych." Kate se na něho dívala s úžasem.Představila si andělská křídla na Mikových zádech.On je anděl...i bez křídel.Srdce má na svém místě.
Ricky měl slzy na krajíčku.
„Moc se omlouvám.Já...já jsem nechtěl."
„Už je dobře." Potom mu podal svoji podepsanou fotku.
„To je pro tebe.Rád bych tu s tebou ještě byl ale mám ještě plno práce.Uvidíme se zítra na koncertě?"
„Děkuju.Doufám,že ano."
„Až koncert skončí,přijď za mnou do šatny.Řekni svoje jméno a pustí tě,dobře?"
„Děkuju,děkuju hodně moc." Mike chytil Kate majetnicky kolem pasu a odešeli do svého pokoje.Rickyho odvezli na policejní stanici,kde si počkal až do rána,kvůli rušení nočního klidu.
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...