Chvíle napětí

204 11 1
                                    

„Víš jak mě neskutečně vzrušuješ?" Pošeptal Mike Kate do ucha a ona se lišácky pousmála.
„Pozor pane Jacksone, co když mě nachytá paparrazi nahou?" Zavtipkovala
„Buďto bych ho žaloval a nebo..." Mike se zvedl z postele a jen v boxerkách došel k oknu a zatáhl závěs. Při každém kroku se mu stahovaly svaly, Kate si úživala ten krásný pohled na jeho nahé tělo, které se k ní blíží. Ale i přes ty černé boxerky byla vidět jeho ohromná velikost a v tuto chvíli děkovala za ranní erekci. Mike se k ní naklonil a prohlížel si jí jako svatý obrázek.

„Co kdybych nám napustila vanu horké vody a s pěnou?"
„Já to udělám." Řekl medově Kate do ucha a kousl jí do lalůčku. Sledovala jeho siluetu, která mizí v dálce a pak uslyšela zvuk tekoucí vody.
Mike se po chvilce vrátil ale místo boxerek už měl omotaný ručník kolem pasu.
Příblížil se ke Kate a naklonil se.
„Naše kouoel je hotová má paní." řekl a od kotníku ke kolenu jí zasypával polibky. Vzal si jí do náruče a odnesl do koupelny.
Stála uprostřed místnosti a Mike jí rozepl halenku knoflíček po knoflíčku a zahodil jí do další místnosti naproti koupelny. Klekl si a líbal její krásné bříško a rukama rozepínal úzkou sukni.
„Už jsem ti říkal, jak mě vzrušuje když máš úzkou sukni?" zamumlal do kůže a Kate ucítila motýlky. Sukně sklouzla dolů a začal jí líbal podbřišek. Kate ho hladila po vlasech a občas i zatáhla.
Pak si kalhotky vzal mezi zuby a stáhl je dolů, Kate byla nedočkavější a nedočkavější. Pak rozdával polibky po stehně a nakolec na jejím klíně. Kate se zhluboka nadechla a rozhodla se. Oddálila se podprsenku si sundala sama. Mike překvapením vstal a Kate se na něj vrhla. Líbala ho na krku a až nakonec strhla z něho ten ručník a odhalila jeho mužství. Mike naklonil její hlavu aby měl u pusy její ucho
„Tak tohle je úžasný" Kate lehce vydechla a rukou ho hladila po břiše a skončila u jeho chlouby, který měl neuvěřitelný rozměr. Mike zaklonil hlavu a pootevřel ústa.
„Ale měli by jsme jít do vany." řekl lišácky
„Nechci." Mike jí zvedl nohu a dal jí na hranu vany.
„Proč ne?"
„Prostě nechci." ale to už Mike do ní rychle pronikl. Tak rychle až si to i neuvědomila jak. Kate zasténala.
Mike už se nemohl udržet a začal se rytmicky pohybovat. Každý stén byl hlasitější a hlasitější...

„Otoč se prosím." řekl Mike a Kate se ve vaně otočila. Pořádně napěnil houbu a umýval jí záda. Pak jí zezadu objal a políbil na krk.
„Jsem s tebou šťastný Kate." Usmála se a políbila ho na spánek
„vylez z vany a podívej se do rohové skříně, tak bude krabice a prosím vem si to na sebe."
„Dobře" řekla vylezla z vany a odešla do vedlejší místnosti.
Mezitím Mike také vylezl z vany, usušil se a vytáhl ze skříňky oblek a boty.

Kate pomalu otevřela skříň a vytáhla z ní červenou krabici. Tu otevřela...byly tam krásné oceánově modré dlouhé těsné šaty. Byla v úžasu. Moc se jí líbili a bez váhání si je oblékla a udělala si rychlý ozdobný drdol a vytáhla srdce oceánu, co jí Mike daroval. Byla připravena.

Mike vyšel o 5 minut dýl a hned jak Kate uviděl neměl slov.
„Lásko...kdybych ti řekla že jsi kouzelná, bylo by to pořád málo." řekl a políbil jí.
„Copak chystáš lási?" zeptala se zvědavě.
„Neboj vše zjistíš."

Oba odešli z apartmánu a dole na ně čekala limuzína s Dorianem.
„Kate vypadáš dokonale."
„Děkuju." Mike si ale neodpustí jednu poznámku
„Teď vypadáš jako Maska, když šel do toho baru za jednou ženskou"
Dorian hned poznal o co jde.
„Jak myslíš můj drahý Miku."
Oba se tomu zasmáli, nasedli do auta a čekali až dorazí na místo...

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat