„Jseš si jistá,Kate?Nechceš si to ještě rozmyslet?"zeptal se ustaraně Jimmy Kate v autě a podíval se na ní ve zpětném zrcádku.
„Jedeme tam.Zapsal jsi mě?"
„Ano."
„Nikdo o tom neví?"ujišťuje se
„Neví.Jedeme tam tak akorát.Nechceš se s ním nejprve vidět?Ještě před soudem?" Kate na chvilku mlčela a upřeně se podívala na Jimmyho.
„Ne."Už jsou před soudem a Jimmy povyskočil.
„Sakra!" Kate se polekala
„Co se děje?"
„Teď přijel Mike!"
„Do háje!Šlápni na to!Šlápni na to a hlavně ať tě nevidí!"
Jimmy poslechl rozkaz a rozjel se na plný pecky kolem Mikova auta.Zastavil až za rohem.„Všiml si tě?"ujišťuje se Kate?
„Ne." Zase auto nastartoval a pomalu se rozjel z rohu.
„Už je vevnitř.Připravená?"
„Jako nikdy.Jdeme Tomu Sneddonovi nakopat prdel!" Jimmy se zasmál a vystoupil z auta.Oba vešli dovnitř budovy a přišli za tmavovlasou ženskou za pultem.
„Dobrý den.Mohu vám pomoct?"zeptala se s profesionálním úsměvem.
„Jsem svědek u Jacksonova soudu."
„Vaše jméno?"
„Kate Sheeldová." Ženská se podívala do počítače s pootevřenými oči.
„Ach ano.Sedně te si tamhle do čekárny u dveří soudu a Jill vás zavolá."
„Děkujeme."Oba si sedli na dřevěnou studenou lavici před soudem a Kate se zatajil dech.
„Klid.Všechno bude v pořádku."uklidňoval jí Jimmy.
„Dáš mi prosím tu nahrávku toho telefonátu?"
„Jasně." Položil si kufřík na klín a vytáhl z něho magnetofon s páskou.
„Děkuju."Otevřeli se dveře a oba shlédli k mohutnému muži.
„Kate?"řekl s hlubokým hlasem
„Ano."
„Můžete." Kate se zvedla z lavice a přišla do malinké místnosti a před ním byli další dveře.
„Počkejte na vyzvání soudce."
Hlavou jí prosfištělo několik myšlenek.Hlavně ohledně Mika.Bude rád že jí vidí a nebo ne?„Soud předvolává třetí svědkyni....Kate Sheeldovou." Kate vešla dovnitř a obličej jí ztuhl.Je to obrovská místnost,všude byla policie hlavně kolem Mika.Mike ztuhl na židli a vykulil oči,Kate se z toho stáhl hrudník.Z jejo obličeje není poznat jestli je rád a nebo naštvaný.
„Jaký vztah máte k účastníkům jednání?"pronesl hlubokým hlasem soudce.
„Jsem Mikova přítelkyně." No teda doufám. Pomyslela si v duchu a podívala se na Mika.„Znáte se osobně s otcem Jordana?"
Podívala se doleva na místo navrhovatele a místo Jordana tam seděl jeho otec.
„Otce ne ale Jordana ano."
„Kdy jste se viděli naposled?"
„Před měsícem.Jeho matka a Jordan přijeli Mika navštívit na jeho turné." Soudce si vše pečlivě zapisuje do složky.„Teď se vás bude ptát právník pan Sneddon." Jmenovaný se postavil a podíval se na Kate s jedovatým pohledem.Mike sedí stále nehnutě ale má straroslivě nakrčené obočí.
„Jak jste s Jacksonem dlouho spolu?"
„Celkem...tři měsíce." Tom se pousmál
„No ale s Jordanem se zná rok!Tak co můžete vědět o jejich vztahu?"
Teď má strach,aby spíš on jí nenakopal prdel.
„Vážený soude,já nemám co víc slečně říct.Je naprosto NEPOUŽITELNÁ,tedy lépe řečeno nic neví."potom si sedl.
„Nech jí být,Sneddone!!!"okřikl ho Mike.Soudce se na Kate obrátil.
„Můžete se k tomuto případu vyjádřit." Kate se zhluboka nadechla a spustila.„Vážený soude.Vím toho víc než dost.To se Sneddon mýlí.Nehraju si na právníka ale mám jisté důkazy.Otec Jordana věděl,že jeho syn a manželka jedou za Mikem.Další den volal Mikovi a vyhrožoval mu.Mám to tady na záznamu."
Vytáhla z kufříku magnetofon a podala to Mikovi.
„Pane Jacksone,spusťte nahrávku."řekl soudce.Mike poslechl a záznam spustil.Kate podala soudu další a další důkazy.Soud trval celkem dvě hodiny.Tom Sneddon se nedostal za celou dobu ke slovu.
Kate se ke konci podívala na Mika,který se na ní usmívá a mrkl.„Povstaňte.Další a poslední soud se uskuteční příští měsíc.Na shledanou." Soudce odešel a všichni se zvedli a postupně odcházeji.
Tom Sneddon přišel ke Kate a výhružně se na ní podíval.„Tohle není konec.Jacko i ty půjdete sedět!!!"
Chtěl už chtěl odejít ale Kate ho chytila za sako a tím ho zastavila.
„Já se vás nebojím.A je to JACKSON! J-A-C-K-S-O-N!!!To si zapište do té prázdné složky kolego!" Tom se vytrhl z jejího sevření a odešel.Mike stál těsně za ní a všechno viděl i slyšel.Kate se otočila a jejich oči se po dlouhé době opět setkaly.Nastalo ticho.
Napětí se postupně uvolňuje.
„Lásko....ach bože Kate!" Mike s mokrýma očima objal Kate vší silou a zabořil nos do jejich tmavých vlasů.
„Miku..." Kate to už nemohla vydržet a rozbrečela se na jeho rameni.
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...