Jordan je tu!

274 12 1
                                    

„Nino!Kde zase sakra je?"šílela Tatiana a pobíhala po chodbě,jak smyslů zbavená.Ze schodů přiběhla černovlasá,hubená ženská s modrýma očima.
„Ahojda.Mám asi špatnou zprávu."
„Jakou?" Nina ukázala noviny,které měla schované za zády.V duchu si začala číst titulek:
Michael Jackson se svou budoucí. Tatiana otevřela stranu 12,kde byli podrobnosti.
Jméno záhadné brunety zatím nevíme.Ale brzy to zjistíme.Nachytali jsme je osamotě u krásného výhledu na romantický Řím.
Co se stalo s Tatianou,to už je velká záhada. Na další straně byla jejich fotka na koni.

Tatiana se ironicky usmála.
„Tohle je dobrá zpráva." Nina se na ní nechápavě podívala
„Proč?"
„Vše jde podle plánu!"
„Prosím,shrň mi ještě jednou tenhle bod plánu." Tatiana nahlas vydechla.
„Já jsem byla s Mikem ve zprávách se správným záběrem a Kate se z toho zhroutila.Ke konci se z toho zhroutil i Mike ale teď jak vidím,se usmířili a jsou zase spolu."
„No dobře ale co máš v plánu teď?"
„To uvidíš,ale můžu ti zaručit,že se už úplně zhroutí.To už jí dorazí.Potom Mika uspokojím se svou přítomností."
Nina sice všechno chápala ale bere to systématicky.
„Fajn ale proč si ji nedorazila už na začátku?" Tatiana složila ruce na prsou.
„Hezky postupně!" Potom odešla do svého pokoje.

****

„Dáš si ještě dortík,záhadná bruneto?" zavtipkovala Karen a Kate i Jimmy se na celé kolo zasmáli.
„Ne děkuju.Jimmy dej si." Nic neřekl,jen zavrtěl hlavou.
„A kdepak je Mike?"
„Dneska za ním přijede June Chandler Schwarz a možná i Jordan." Karen vykulila oči
„Opravdu?Oni jsou tady?"
„A kdo to vůbec je.Vím jen to,jak byl Mike nadšený,když tu úžasnou zprávu slyšel." Jimmy se přidal do konverzace
„V květnu,když se Mikovi porouchalo půjčené auto,tak ho vrátil do půjčovny.Tam se setkal se sympatickou rodinou.Byla tam June Wong,to je současná manželka.June Schwarz je bývalá manželka.Potom tam byli dvě děti.Holka,nevím jak se jmenovala ale kluk se jmenoval Jordan.Je jeho největší fanoušek a je mu 12 let.Potom dali Mikovi svoje telefonní čísla.Volali si.Jordan a Mike byli přátelé.Jeho rodina má volný přístup do Neverlandu.Ale to co mi bylo divný je...že otec ,toho kluka,Chandller se Mika ptal jestli může trávit Jordan u něho více času.Potom tam Jordan i přespával."
„Je to silné přátelství,jako mezi Mikem a Macem?" Jimmy přikývl.

Všichni tři přišli do hotelu a v hale narazili na další trojici.Mike,June a Jordana.
Mikovi se hned rozzářily oči a otočil se na June.
„Chtěl bych tě s někým seznámit." potom se podíval na Karen „moje kouzelnice Karen." Obě si potřásli rukou
„Můj strážce a nejlepší přítel Jimmy." Potom se otočil na mě a chytil mě pevně kolem pasu.
„A nejlepší na konec...moje drahá polovička Kate.Kate tohle je June a kamarád Jordan."

"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat