Kate se probudila na Mikově hrudi a teprve teď si vzpomněla,co se všechno stalo.Nad tou vzpomínkou se usmála a podívala se na Mika,který byl už vzhůru.
„Dobré ráno,beruško."řekl a políbil jí na čelo.
„Ránko." V tom někdo zaťukal na dveře.Oba sebou cukli.
„Kdo je?" zeptal se Mike váhavě.Hlavně měl strach,aby ten dotyčný neotevřel.To by viděl úplně všechno,tedy dvě nahá těla přitisknutá k sobě.
„Tatiana.Chci s tebou mluvit.Můžu dál?"
„Nenene.Nechoď sem.Hned budu u tebe,počkej na mě v hale."
„Dobře." Mike si oddychl a vylezl z postele.Kate se na něho dívala jak sbírá všechny svoje věci ze země různě hozené po pokoji.Kochala se tím úžasným výhledem na jeho nahé tělo,ale potom se vzpamatovala hned jak si Mike natahoval kalhoty.„Opravdu odcházíš?" Mike se na Kate podíval a přitom si zapínal košili.
„Promiň.Už v letadle s tímhle přišla a já jí slíbil,že si ji potom vyslechnu.Včera mě asi nemohla zastihnout a proto otravuje až teď.Říkala,že to není naléhavé ale teď s jakým tónem to pronesla,tak asi už je.Dokáže být hodně otravná." Potom k ní přišel blíž a políbil jí.
„Odpočívej.Zatím ahoj." Mike odešel.Kate se dívala na dveře a řekla do prázdna:
„Ahoj."Odešla z Mikova pokoje a na chodbě narazila na Doriana,který míří k ní.
„Ahoj Kate.Em...je tam Mike?" Kate sklopila oči.
„Ne.Je s Tatianou." Bez dalších slov odešla.Ale za zády ješte slyšela Dorianův hlas.
„S Tatianou?" Očividně byl hodně překvapený,to ale nebyl sám.
„Ano,s Tatianou." Teď už zmizela za rohem a Dorian stále stál před Mikovým pokojem a nevěřícně se díval na dveře.***
„Ahoj."řekl Jimmy když zastihl Kate u východních dveří a gentlemansky je otevřel.
„Ahoj.Děkuju.Taky už jedeš na tu zkoušku?"
„Ano.Pojď za mnou." Jimmy zavedl Kate k autu.
„Vezmu tě tam."
„Děkuju ale to nemusíš.Klidně půjdu pěšky."
„Nene.Mám tě na starost a nechci aby tě zastihly ty hyjeny s foťákem v ruce." Kate se neubránila úsměvu a nasedla do auta.
„Děkuju." Jimmy se na ni podíval do zpětního zrcádka.
„Za tohle opravdu nemusíš děkovat.Něco ti povím.Sice pracuju pro Mika ale jsem i tvůj bodyguard a to teď opravdu myslím vážně.Pokud budeš něco potřebovat,tak jdi hned za mnou.I Dorian s tím souhlasil,on i já jsme tu pro tebe i pro Mika."
Kate na chvilku nevěděla,co říct.Tohle jí opravdu ještě nikdo nikdy neřekl.
„Děkuju.Moc si toho vážím ale teď to taky myslím vážně,jsem tu i pro vás.Kdyby cokoliv se stalo,ihned za mnou." Jimmy se usmál.Jeho bílé zuby ozářily zrcádko.
„Budu s tím počítat."Oba šli do areálu,tenhle je asi ze všech dvou ten nejmenší ale za to pódium je obrovské.Viděli Kennyho,který v zákulisí chodí sem a tam,když je uviděl hned se zastavil a přišel k nim blíž.
„Ahoj,ahoj.Kde je Mike?" tohle znělo nálehavě,a ne ten skřehotavý zvuk Tatiany.
„Je s Tatianou.Proč?Co se děje?"
„S Tatianou?" podíval se kolem sebe a potom se zrakem vrátil ke Kate.
„No jo.Tatiana tu taky není. Měli tu už dávno být!Všichni jsou už z toho nervní." Potom se Jimmy podíval za Kennyho a viděl tanečníky a zpěváky,kteří se bavili a smáli se.Podíval se zpátky na Kennyho a musel se zasmát.
„Tím všechny..myslíš asi sebe.Ty jsi nervní." Kenny začal mávat rukama kolem sebe.
„Ne jen to!Z hlavy mám odpočítávající bombu!Koncert je dneska k sakru!"Kate začala mít strach.Mike je s Tatianou....osamotě?! A kdo ví kde!
Jojo...je to hodně důležitý! Zašílela Kate v duchu a snažila se aby to na ní nebylo znát.Co ale musela?Zasmát se Kennymu,protože byl tak naštvaný,že mu snad z uší uniká pára.Nebyl ale sám.„Jdem zkoušet bez něho!Já už na to nemám!" řekl rozčíleně Kenny a odešel k tanečníkům.Kate si tvrdě sedla na lavičku a opřela si bradu o svou pět.
„Co se děje?" zeptal se Jimmy a sedl si vedle ní
„Mě se to nelíbí."
„Neboj se.Hned tu bude." To ale Kate nepřesvědčilo. Z těch nervů jí začalo být špatně.Potom uslyšeli dupod z chodby.Ve dveří vystřelil Mike i s Tatianou.Běželi hned vedle sebe až ke Kennymu.Jejich rozhovor Kate neslyšela.Tatiana se na Mika ke konci rozhovoru usmála a potom i Mike na ni.Kate ztuhla na lavičce.
„I just can't stop loving you." zakřičel Kenny na zvukaře.Kate začala nervózně klepat jednou nohou.
„Klid." Řekl Jimmy a její nohu zastavil.Ta písnička je o zamilovaném páru,kteří nemohou bez druhého žít a slibují si věrnost a věčnou lásku.Bylo to na Kate už hodně.Navíc jí není moc dobře.
„Kde je Karen?"
„Není tu." Podívala se zpátky na jeviště.Písnička už je u konce a sleduje jak se oba k sobě blíží i se slovy I just can't stop loving you.
Je toho moc...
„Jimmy?"
„Ano?"
„Odvez mě do hotelu,prosím." Zvedla se ze lavičky a odešla.
ČTEŠ
Michael Jackson
ФанфикŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...