Plán A plán B

212 12 1
                                    

                       *****KATE*****
„Beruško,nechceš ještě něco?" zeptala se babička Kate,která teď oněměla.
Beruško....tak mi říkal Mike... Pomyslela si v duchu.
„Ne,mám všechno." Babička si sedla vedle Kate a pohladila jí po tváři.
„Co se vlastně stalo mezi tebou a Mikem?"
„Taky vlastně nevím...Mám to celé v hlavě pomotané."

„To je z hladu.Jdu ti něco udělat."
„Ne babi,to nemusíš.Já nemám hlad."
„Tak alespoň něco na zobání." přemlouvala jí dál.
„Tak dobře." Raději se vzdala a pustila si televizi.Její oči posmutněly a byl z nich cítit starost.

Michael Jackson se na svém koncertě rozbrečel.Romantická písnička I Just Can't Stop Loving You ho zdřejmě dostala na kolena.Přestal zpívat a rozbrečel se,ale štěstím to rozhodně nebylo.Poslechněte si.
Kamera se víc k němu přiblížela a přehrával se rozhovor mezi Mikem,Dorianem a Jimmym,jak mluvili o Kate.
O Kate nemáme žadné informace už dva týdny.Od Wacko Jackona odešla.
Kate rychle televizi vypnula a zakřičela přes celý pokoj:
„Je to Jackson! Ne Jacko!" V tom přiběhla její babička.

„Co se stalo?"
„Ehm...nic,nic.Jen mě Prince hodně kopl." Babička jí dala na stůl plno jídla.Je tu ovoce,těstovinový salát,ryba,obložený talíř.... No jo......ty naše babičky....
„Děkuju."
„A jaký je termín?"
„Za pár týdnů ho už budeme mít."řekla a pohladila si bříško ale místo toho,aby byla ráda,že za pár týdnů bude maminkou její oči posmutněly.
„Stýská se ti?"zeptala se babička
„Já nevím.Nevím proč to udělal.Prostě já nic nevím."
„Vše si brzy vysvětlí.Teď tě určitě hledá po celém světě jen proto,že tě miluje a chce tě zpátky."
„Mike? Ten mě nehledá. Musí vystupovat. A navíc tam má Miu,tak co mu vlastně schází?!"

*****MIKE*****

„Nemá tady třeba nějaký příbuzný Miku?"zeptal se ho Dorian v autě,když bloudili Německem.
„Nic mi neříkala." Jimmy raději celou cestu mlčel.
„Obvolejte příbuzný."dodal Mike ale odpovědi se nedočkal.
„Haló?Proč nemluvíte?" Jimmy sebral trochu víc odvahy,i když riskoval svoji pozici bodyguarda.
„Miku...tohle už...nejde."
„Ale ano jde.Zavolejte právníkovi ať mi sežene příbuzné v Německu."
„Tohle už je.....stalkering!"vypískl Jimmy.
„To se pleteš.Nenene já nejsem stalker! Jimmy prosím pochop,já jí chci najít.Chybí mi."
„Já to chápu ale....je tu několik háčků."
„A to jakých?"zeptal se Mike s nadzvednutým obočím.
„Tak třeba...zítra odlétáme do Milána.Kate mohla klidně jet sem na letiště a letět domů a nebo jede někam dál...třeba...do Polska." Mike posmutněl a mnul si čelo.
„Tak....co navrhujete?"
„Hledáme jí celý týden,nikomu z nás nevolala,nikdo nic o ní neví dokonce už ani bulvár....nerad to říkám Miku ale.... musíš jít dál."

„Já cítím,že jsme blízko.Jimmy tohle mi nedělej.Jsme blízko."
„Nám taky moc chybí,taky to není pro nás lehký ale.....nech jí jít.Teď musíme přijít na to,kdo to video nahrál a sestříhal." Mike si schoval hlavu do dlaní a slzy se mu spustily proudem.
„Doriane?"
„Ano,Miku?"
„.....otoč to..."špitl
Miluju tě,beruško..." řekl si pro sebe a pokračoval v pláči.

*****HOTEL VE FRANCII*****

Mike přišel do hotelu jako tělo bez duše a málem narazil do Kennyho.
„Ahoj Miku! Tak? Našli?" Mike bez odpovědi šel pomalu po schodech nahoru.Všichni se na něho dívali,ale taky smutně.Mike má takovou schopnost přenášeče nálady a atmosféry.Když byl plný energie a nadšení,tak jední pohledem na člověka předal část své radosti.
V tomto případě je to vše naopak.Mike je zklamaný,smutný a zkleslý.

„Takže nenašli."řekl Kenny Dorianovi
„Nenašli.Rozhodli jsme se,že jí necháme jít."
„Jít?"zeptal se zmateně a nakrčil obočí.
„Jen tak mezi náma,co by jsi udělal ty,kdyby ti někdo ukázal to falešné video?" Kenny pokrčil rameny
„Dal bych mu přes držku."
„Ale budeš holka?"
„Zvedl bych si sukýnku a zdrhal bych." zavtipkoval.
Dorian na něco přišel a nechal otevřenou pusu dokořán.
„Co se děje?"zeptal se Kenny
„To video....nahrála holka a od nás!"

„Jak si můžeš být tak jistý?"
„Protože....kdyby to nahrál chlap,tak jedině za účelem,že Kate dostane.Ten chlap by odjel s ní." Kenny furt nepochopil tu pointu.
„Ale nám nikdo z chlapů nechybí."
„No právě!" zajásal nahlas Dorian
„Byla to ženská." dodal

„Jo aha...takže...to musí být ta,která po Mikovi furt šílí."
„Nojo kamaráde.To si ale nepomůžeme."
„Proč zase?!"
Dorian došel k velkému oknu,Kenny ho hned následoval a ukázal mu veliký dav fanynek.
„Protože po něm šílý celý svět.I celý náš ženský tým."
„U nás je 26 ženských.Tak to jsme si nepomohli."
„No ale jsme na dobré cestě."

Slunce se uchyluje ke spánku a tma pokrývá ulice.
Dorian,Jimmy a Kenny zamířili k Mikovým dveřím a zaklepali na ně.
„Miku?"
„Ano?"špitl
„Můžeme dál?" Odpovědi se nedočkali
„Musíme ti něco říct." Mike otevřel jen malinkou škvírku,do kreré se podíval.
Červené a skleněné oči s černou dolní linkou se nedaly jen tak přehlédnout.

„Co se děje?"špitl Mike
„Nahrála to ženská z našeho týmu! Chtěla se Kate zbavit,protože jí viděla jako hrozbu." Mike víc dveře pootevřel.
„Cože?!" vyštěkl
„Přesně tak,a máme plán."

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat