Finále

396 15 11
                                    

Přijeli do luxusní restaurace nakonci města, kde se sjížděli lidi ze zahraničí i slavní osobnosti.
Kate i Mike spolu skvěle ladili, jak charakterově, tak i s oblečením. Mike si je na 100% jistý, že to je ta pravá.

„Lásko mám pro tebe překvapení."
„Mili já už toho od tebe dostala hodně..." Mike Kate hned zarazil, podíval se za roh a rukou někomu ukázal aby sem přišel.
Z rohu přišel zpěvák ze skupiny Falco.
„Chtěl bych ti představit svého kamaráda a kolegu."
„Ale...to..je.." vykoktala a na víc se už nezmohla.
„Tvůj oblíbený zpěvák."
Muž se usmál a podal Kate ruku
„Tak konečně vás poznávám."
Kate byla v úžasu až se nezmohla ani na jediné slovo.
„Jaká je vaše oblíbená písnička?"
„Jeanny"
„Ano Jeanny je tak krásná a srdcervoucí písnička...nádherný." přidal se Mike a pak něco mu zašeptal do ucha. On jen kývk a zse byl pryč.

Mike se zvedl a přišel ke Kate.
„Lásko...miluju tě a jsi můj anděl. Vzala jsi mi moje srdce. Jsi moje všechno a bez tebe bych nic nezvládl. Jsi můj vesmír Kate. A chci...aby to co bylo moje aby bylo i tvé...naše. Miluju tě.
Kate...moje krásná Kate prosím...vezmeš si mě?" pak si Mike klekl a otevřel krabičku s prstýnkem.
Kate si zakryla pusu a štěstím začala brečet.
„ANO!"
Celá místnost najednou zavládl velký potlesk a pískání. Mike se zvedl, rychke Kate objal a zvedl ji do vzduchu.
„Děkuju"


Tak to vidíte. Vše dopadne dobře. Kate i Mike měli velkou svatbu v kruhu rodiny a známých a nedostali se tam žádný paparazzi. Po měsíci oznámila Kate Mikovi že je těhotná. Čekali Paris.
Mike odletěl do Londýna na tiskovou konferenci v roce 2001zrovna v ten den kdy proběhl atentát nárazem letadla do obrovského obchodního domu. Díkybohu se nakonec nic nestalo a Kate se ulevilo. Žili spokojeně, sice měli pár neshod, ale to má každý šťastný pár. Spolu to překonali a už plánují budoucnost a bezpečnost dětí.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 16, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat