Mike přišel udýchaný od dalšího uspěšného koncertu do šatny,kde už na něj čekala Kate.
Šla mu naproti a hned ho musela obejmout.
„Úžasný,miláčku,úžasný..." Mike ji políbil a musel si sednou na židli,protože jeho nohy dávají postupně výpověď.Sotva může ještě chodit.Kate si vzala do ruky ručník,namočila ho a ovlažovala Mikovo čelo.Do šatny přišel Ricky.
„Panebože,to bylo naprosto perfektní!" Mike se zasmál a chytil Kate za ruku.
„Děkujeme.Děláme co můžeme.Posaď se." Ricky se posadil naproti Mikovi a Kate a sledoval je.„Moc vám to přeju.Opravdu hodně."
„Děkujeme.Toho si vážíme." Ricky se musel zasmát.
„A ani nevíte,jak reagovala moje dcera,když zjistila,že jste zadaný." Mike se zatvářil docela nejistě ale úsměv neskryl.Ale Kate byla z toho trošičku nesvá.Ricky ale pokračoval dál.
„Můžu se na něco zeptat?"
„Jistě." Zhluboka se nadechl
„Jak jste se poznali?" Mike se podíval na Kate a široce se usmál.
„Řekni to ty."
„Ale ty máš lepší paměť..." Namítala Kate ale Mike se jen tak nedal a provokoval dál.
„Nejprve řekni svoji část." Kate nadzvedla obočí.
„Ony jsou dvě části?" Mike kývl.Kate se podívala zpátky na Rickyho.
„Nastěhovali jsme se s mou rodinou do Los Olivios a zjistili jsme,že kousek dál je další ranch.Chtěli jsme se přátelsky seznámit.Potkali jsme se na Neverlandu....na ten okamžik nikdy nezapomenu." Potom se Kate vzpamatovala a podívala se na Mika.
„Teď mě zajímá tvoje část."„Teď kápnu božskou."zasmál se
„Se svým kamarádem Macem jsme jeli na koni.Doklusali jsme ke stromu a vylezli na něj.A z toho vysokého stromu jsem uviděl sousední ranch a tam jednu krásnou dívku,která zrovna zahradničila.Na tom stromě jsem strávil pěknou chvilku..." Kate si složila ruce na prsou
„Ty jsi mě šmíroval?"
„Ne....jen pozoroval."
„Takže šmíroval." Mike chytil Katinu ruku a políbil hřbet ruky.
„Ale ničeho nelituju."****
Po dlouhém rozhovoru s Rickym se konečně dostali do svého pokoje.Kate celou cestu nemluvila,protože přemýšlela.Ten chlap jí byl záhadou a taky se jí vůbec nelíbil.
Mike její mlčení pochopil úplně jinak.Posadil se na postel,pohlédl na Kate,která stála naproti a chytil jí ruce.
„Pokud jsem tě naštval,kvůli tomu šmírování,tak se t-"
Kate ho hned zarazila a s úsměvem si sedla na Mikovu nohu.
„Nene.To mi vůbec nevadí,jen Ricky je pro mě záhadou."Mike nechápavě přikrčil obočí.
„Proč?Dobře,je tak trochu bláznivý,ale proč?" Kate mu nechtěla dělat starosti ale musela mu to říct.Nechtěla mít žádné tajnosti.
„Mě jen přišlo divný,jak se pořád vyptával na tebe."
„I na nás." Dodal Mike
„Ale nic neřekl o sobě.Není ti to divný?"Mike přemýšlel
„Počkej,myslíš....že by..."hned se zarazil a zadíval se do prázdna.Takhle vypadal jen tehdy,když přemýšlí a nebo je z něčeho nervózní.
„Lásko,to je jen moje domněnka,tu nemůžeš brát vážně."
„Ale vždycky musíme počítat s tím nejhorším." Potom si k sobě Kate víc přitáhl,tak mu spadla do náruče a oba leželi na posteli.
„Ale bylo to o nás.O nás dvou.Na to se žádná špína dostat nemůže,ale kdyby ano,tak já osobně očistím tvoje jméno." Potom Kate dlouze políbil a jednou rukou jí hladil po zádech.Jeho ruka došla až k jejímu zadečku a mírně ho mačkal.
Ovšem by toto pokračovalo dál ale Mika vyrušilo klepání.Sklopil hlavu a oči mě v úrovni jejího krku.
„Ano?"
„Můžu dál?" Oba si rychle sedli a dívali se na dveře.
„Ano." Dovnitř vešel Kenny
„Omlouvám se ale někdo tě chce vidět.Pojď za mnou."Mike vstal,chytil Kate za ruku a oba Kennyho následovali.
Výtah je zavedl do 3.patra a cesta pokračovala na balkón.
Mike viděl u zábradlí lidskou siluetu ale neviděl na obličej.Slunce bylo naproti Mikova obličeje.S Kate přišli blíž a viděli jasněji a jasněji.Mike jí konečně viděl do tváře a samou radostí ztuhl.
„To není snad pravda.....Lis!" Byla to nejlepší Mikova kamarádka Elizabeth Taylor.
„Miku!Tak konečně tě zase vidím!"hned ho objala.„A kdopak je tato kouzelná žena?"zeptala se Liz pohledem na Kate.
„Moje přítelkyně,Kate." řekl a políbil jí.
„No je nádherná,to musím uznat." Hned se začala červenat.
„Jsem Elizabeth Taylor,ale říkej mi Lis,zatíčko."„Copak tady děláš?"zeptal se Mike
„Jsem tu na navštěvně u sestry ale dneska se vracím.Až dnes jsem zjistila,že jsi tu."
„Jsem moc rád,že tě zase vidím."
„Četla jsem o vás.A moc vám to přeju."
Lis tu opravdu byla jen na skok,protože se u dveří objevil Stavie,Lisin šofér.
„Paní Taylor,musíme už jet."
Lis si povzdechla.
„No dobře..." Mike i Kate ji doprovodili k autu.
„Za chvilku máme na měsíc volno.Musíš přijet do Neverlandu a musíme si vše říct." Řekl Mike a Lis objal na rozloučenou.
„Jistě.Moc ráda jsem tě poznala Kate." To byla její poslední slova a už mizela s autem v dáli.
ČTEŠ
Michael Jackson
FanficŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...