„Můžu ještě něco udělat nebo ti pomoct?" zeptala se Janet se spikleneckým úsměvem Kate, která připravuje překvapení.
„Už je to všechno, děkuju ti."
„A kde je vůbec Mike?"
„Dnes chtěl uspat Prince on. Má z něho velkou radost. Je to nádherný pohled vidět je spolu."„To ano. A jak ti je?" Kate se otočila od dřezu a podala Janet horkou čokoládu se šlehačkou.
„Teď je mi skvěle. Těch devet měsíců bylo z nejtěžších měsíců vůbec."
„To věřím." zasmála se Janet a napadla jí jedna věc.
„Hele. Je tu chůvička." dodala
„A?"
„Zapnem jí." dál už Janet neváhala a zapla jí.Z druhého konce je slyšet Mike, který Princovi zpívá I'll Be There.Je to velice pěkný zážitek pro Kate, protože ve své ordinaci poznala tolik lidí včetně mužů, kteří dítě mít nechtějí ani za milion.
Takový Mike není a je za to nesmírně ráda.Z krásného snění jí překazilo ticho. Mike nezpívá. To obě celkem zaskočilo.
„Už jde sem." řekla Kate poplašně
„Tak já pádím domů. Mám ještě práci." mrkla na Kate spiklenecky Janet
„A děkuju." zašeptala když už Janet odešla.Kate si ještě rychle upravila své rudé a těsné šaty a poslouchala Mikovy kriky. Stále víc se blížil a Kateino sedce stále zrychlovalo.
Konečně ho uviděla. Svého překrásného přítele v černé košili a s neposednými vlasy, které mu padali do obličeje. Následoval cestu z lístků od rudých růží až ho dovedli ke Kate. Teprve až teď se jí podíval do očí a věnoval ten nejkrásnější úsměv.„Mamka mi vyprávěla, že mě květiny dovedou k víle, " zavrněl a pohladil Kate po tváři
„, ale nemá pravdu." Tato věta jí celkem zneklidnila ale Mike pokračoval
„Ty jsi ta nejkrásnější víla z celé pohádkové říše. S tebou se cítím jako v pohádce. Moc ti to sluší." zašeptal jí teplým dechem do ucha. Kate náhle ucítila šimrání podbříšku.Kate pomalu pootevřela pusu a vytvarovala ji do mírného O.
Mike se chtěl chytit příležitosti a Kate vášnivě políbil. Ale ten polibek neměl snad ani konce a jeho prsty opsaly obrys jejího těla. Kate ho objala kolem krku a prsty zabořila do jeho neposedných vlasů.
Mike přesunul své rty na její krk
„Chci tě beruško." pošetal jí do ucha
„I já tebe." Mike si jí vzal do náruče popošel o kousíček a Kate hodil na gauč.
Pamalu se přes ní natahoval
„Tolik jsi mi chyběla." Pak jí políbil a začal jí jednou rukou rozepínal zip, který byl vepředu. Rozepínání trvalo mučivě dlouho, chtěl si zase užít ten pocit, že je jeho beruška opět zpátky. Když už byly rudé šaty rozepnutý a Mike je hodil do dálky první co uviděl bylo krajkové černé spodní prádlo.Kate mu to chtěla oplatit a pomalu rozepínala knoflíčky u jeho modré košili. Mike jí trochu pomohl a ta košile mu sklouzla po jeho svalnatém těle.
Vrhl se na její rty , jednou rukou jí hladil po tváři a tou druhou rukou jí mírně zvedl nohu. Víc se na Kate přitiskl a ona opět ucítila jeho ohromnou velikost. Trošičku se zakroutila a Mike se prudce nadechl.
Pomalu jí začal odepínat podprsenku a pak i spodek. Narovnal se a pomalu si sundával kalhoty i s boxerkama, stojí před Kate úplně nahý a ona si užívá ten krásný výhled na jeho tělo.Ale on si klekl, roztáhl nohy a začal jí líbat po vnitřní straně stehna až k jejímu klínu. Kate zasténala a prsty zabořila do Mikových vlasů, pak jeho polibky pokračovaly nahoru a stále výš a výš.
„Prosím."zesténala Kate a Mike se na ní rošťácky podíval
Opět jí zvedl nohu, políbil jí a tvrdě do ní pronikl. Kate se ostře nadechla a nehty zaryla na jeho záda.
Mike se začal rytmicky pohybovat a stále rychleji a rychleji. Cítil že se už Kate blíží ale to nedovolil a tak přestal s veškerou čiností. Zakňučela
„Nee prosím."
„Copak by jsi chtěla, beruško?"
„Tebe. Jen tebe. Celého." Mike se pousmál
„Tak dobře."řekl pak jí políbil, chytil jí za zadek a trochu jí nadzvedl.
Počkal na správnou chvíli a pak do ní prudce pronikl.
Opět se začal rytmicky pohybovat ale rychleji o mnohem rychleji než před tím. Víc se ke Kate naklonil a políbil ji.
„Mi. Lu. Ju. Tě."
„I já tebe." řekla ale hned v tom viděla hvědičky a cítíla vibrace po celém těle. Mike vykřikl její jméno a nehtama se zaryl na její zadek.
Po chvilce jí Mike podepřel a zvedl si jí k sobě do náruče, kde se uzavřeli v jedno objetí.
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...