„Dobře.Dáme na chvilku přestávku a potom půjdeme na I Just Can't Stop Loving You." řekl Kenny a všichni se rozutekli pryč.
Mike běžel do své šatny za Karen i Kate.
„Ahoj.Tak máme pauzu.Už je ti líp?"
„Ano je mi mnohem líp."
„Tak to jsem rád."
„A jaká písnička bude dál?" zeptala se Karen.
„Poslední za tento den I just can't stop loving you.Potom bude oslava,ale malá.Ta pořádná oslava bude za tři dny."V tom někdo zaklepal na dveře.
„Dále."
Ve dveřích se objevila Tatiana.
„Promiňte že ruším,ale už máme nástup."
„Už jdu."Kate i Karen si sedli na lavičku v zákulisí a sledovali romantickou scénu.
Mike stál uprostřed,všude je tma,svítil jen jeden reflektor,který vytvořil krásný kužel.Potom se rozsvítilo i druhé světlo na druhé straně a pod ním zpívá Tatiana.„Dobře ale trochu romantiky..." přerušil je Kenny.
Ke konci stáli u sebe tak blízko,až se doslova dotýkaly nosy.
Kate začala cítit něco divného.Něco,co nikdy ještě necítila.Na jevišti bylo ticho a Tatiana se dívala Mikovi do očí.Kenny to hned zarazil.
„Dobře,lidi.Skvělá práce.Pro dnešek to je všechno a užijte si zbytek dne."Všechna světla zhasla a Mike odešel za Kate i Karen.Tatiana zůstala na jevišti sama a dívala se na Mika,jak odchází.
„Slyšel jsem,že tady mají výbornou cukrárnu...a tak mě napadlo...že vás zvu." Obě se na sebe usmáli.
„Ty víš,že cukrárnu nikdy neodmítnu."řekla Karen.Dorian odvezl Mika,Kate i Karen do malé a skromné cukrárny.Hned,jak Dorian zastavil,tak si Mike na něco vzpomněl.
„Počkej..!" Dorian se lekl.
„Co?Co se děje?..."
„Vždyť....nejsem...a jsou tam..."
Všem to hned došlo,o co jde.Dorian se jen tomu zasmál,ale Mike nevěděl proč.
„Proč se směješ...?"
„Počítal jsem s tím.Myslel jsem,že si na to vzpomeneš dřív.V kufru mám všechno potřebné." Mike si nahlas oddechl úlevou.
„Děkuju.Moc ti děkuju." Potom se otočil na Karen.
„Karen?Moc tě prosím uděláš ze mě někoho jiného?"
„Jasně a koho?"
„To nechám na tobě."Karen vytáhla z kufru oblečení a kufr s make-upem.Kate teď byla svědkem přeměny Mika v někoho úplně jiného.
Výsledek ji ohromil.„Páni...Karen.Já Mika vůbec nepoznávám.To je dokonalá maska.Jsi úžasná!"
„Ale....děkuju ti zlatíčko.Ale tohle zatím nic není.Jednou jsem ho proměnila na tuláka.Bylo to v popukání.Šla jsem s ním ven a kolem jdoucí lidé mu dávali peníze." zasmála se.
„Ale já peníze odmítl." obhajoval se Mike.
„To ano,ale potom si lidi ťukali na hlavu,protože,který tulák odmítne peníze."
„Tak dobře,dobře.Byl jsem sice špatný tulák ale nepoznali mě."Dorian vytáhl klíčky a podíval se dozadu.Když viděl Mika musel se zasmát.
„Karen,ty jsi úžasná.Ale už by jsme měli jít do té cukrárny a já vám potom řeknu další příběh o kostýmech." Mike se chytil za hlavu.Všichni jsme si objednali čokoládový dort se šlehačkou a zábava stále nekončila.Dotian vyprávěl vtipné příběhy a nemohl se zastavit.
„A nebo třeba tohle....Jednou ho Karen proměnila na důchodce,aby zjistil,jak se lidi chovají ke starým osobám.
Tak se Mike procházel po ulicí s holí a tu roli hrál hodně přesvědčivě.Nojo...ale to nevěděl,že šel kolem domova důchodců.Jedena zaměstnankyně domova důchodců byla venku a všimla si Mike.Myslela si,že tam bydlí,tak pro něho šla,zavedla ho dovnitř a Mike tam strávil 4 hodiny.Potom jsem ho našel."
„A vyhrál jsem bingo.Dvakrát za sebou.Potom jsem si dal i odpolední pudink.Byl to zajímavý projekt..."
Všichni se začali smát na celé kolo.Kate brečela smíchy.Dorian se podíval na hodinky a vykulil oči.
„Jaj..." Mike se vyděšeně na Doriana podíval.
„Co....co se děje?"
„Je půl osmý a oslavují bez nás."
„Páni,tak to aby jsme už jeli do hotelu."
„Ale já asi na tu oslavu nepůjdu..."
„Já taky ne"řekl Mike
„Já taky ne."
„Já taky ne." Všichni odsouhlasouhlasili nepřitomnost na oslavě a Mike se musel zasmát.
„Tak dobře.Jsem rád,že jsme se shodli."
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...