Mike si vzal do náruče a položil jí na postel.
„Tak...teď ležet a odpočívat." Potom se podíval na její bříško a naklonil se.
„Miluju vás."
Mike dlouze Kate políbil a rukou jí hladil její růžovou tvář.
„Už musím jít.Budu tu hned,jak to zkončí,klidně i v kostýmu ale budu tady.Miluju tě."
„Já tebe taky."Mike odešel a dovnitř přišla doktorka s čajem v ruce a položila ho na stůl vedle Kate.
„Jak se cítíš?"
„Dobře." Doktorka kývla
„Chceš ještě něco?"
„Jen...na jakým kanálu bude Mikův koncert?"
„Na 18.Já to tam dám." Doktorka se natáhla pro ovladač a pustila kanál 18,kde byl záběr na milion fanoušku.
„Kdyby něco,tak jen mě zavolej."Kate kývla a doktorka odešla.
Dívala se na televizi,kde teď probíhalo odpočítávání začátku.
Mike vyskočil z katapultu a zazněl první akord Jamu.
Kate zesílila hlasitost ze 14 na 23,což už cekem bylo dost hlasitý ale to Kate nevadilo.Pohladila si bříško.
„Tak..a teď příjde Black or White" a opravdu.Kytara se rozezněla a Mike začal zpíval I Took My Baby.....
Kate zpívala s Mikem a přitom hladila bříško.
„To je tvůj tatínek.....táta.....tvůj tatínek." Na těmi emocemi se rozbrečela.
„Líbí se ti to? Ano? Já vím,že ano.Budeš po tátovi,už to vidím."Na dveře někdo zaklepal.
„Dále." U dveří se objevil Jimmy s tácem v ruce.
„Ahoj.Tak co?Jak ti je?"
„Je mi skvěle.Děkuju." Jimmy se usmál a položil tác na stůl.
„Tady máš ovoce,zeleninu,vitamíny a koktejl.To hodně potřebuješ."
„Moc ti děkuju.Jak js-" Kate hned přerušil.
„To já ne.Teda...taky bych ti to udělal ale Mike mě předběhl.Je to od něj.Konec tlachání a pojď jíst."Kate už dojedla poslední kousek melounu a na ex vypila celý koktejl.Jimmy se nestačil divit.
„Páni.Ještě nikdy jsem nikoho neviděl sníst takovou hromadu jídla."
„Další příznak těhotenství."zasmála se Kate
„Mike bude nadšený.A v jakém jsi měsíci?"
„V prvním."Kate i Jimmy se zarazili v rozhovoru,když uslyšeli Mikův konečný proslov.Rychle přiběhli k televizi a poslouchali.
Moc vám děkuju.Z celého srdce vás miluju,Bůh vám žehnej.
Celý sál rozezněl bouřlivý potlesk a jásot.
Ovšem tento koncert bych velice rád věnoval mé přítelkyni Kate,která....chová ten nejkrásnější dar od Boha.
Kate,je to nejlepší,co jsem kdy potkal.Změnila můj život k lepšímu.Říkala,že mi chce dát ten nejlepší dárek. Kamera se přiblížila k Mikově obličeji do kterého se koukal.
Kate,...lásko,...teď jsi mi dala to nejlepší,nejkrásnější a ten nejupřímější dárek.
Naše budoucí dítě.
Někteří fanoušci začali brečet nadšením.
Děkuju.Na shledanou.Miluju vás!
Mike rychle běžel do zákulisí a tím vysílání zkončilo.Kate se ještě stále nehnutě dívala na televizi.
„Jsi v pořádku?"
„To bylo to nejkrásnější,co jsem kdy slyšela." Nad těmi emicemi se opět rozbrečela a schovala si tvář do dlaně.
„Ale no taaaak.To bude dobrý." utišoval jí Jimmy.Kate si usušila poslední slzy z tváře a Jimmy sledoval se šibaltským úsměvem hodinky.
„Pět....čtyři...tři....dva....jedna!"
Na to jedna Mike přiletěl do místnosti.
Kate se rozesmála.
Jimmy odešel raději pryč a Mike se rozeběhl ke Kate,aby jí mohl obejmout.„Jak ses měla?" Potom jí polibil
„Výborně a děkuju za svačinu."
„Kolikpak jsi toho snědla?" Kate nasadila pyšný výraz v obličeji
„Všechno." Mikovy se rozzářily oči i úsměv.Jeho bílé zuby oslňovaly celý pokoj.
„To moc rád slyším."
„Moc ti děkuju za proslov.Byl nádherný."
„Bylo to ze srdce.Pojď,něco ti ukážu." Kate pomohl z postele a přehodil přes ní deku,aby jí nebyla zima.Mike si vzal Kate do náruče a odešel s ní na balkón.
Zastavil se až u zábradlí a Kate ztuhla překvapením.
„Teď tu jsou i pro tebe,lásko."řekl a Kate se opět podívala na jásající dav dole u hotelu,kteří skandovali jejich jména.Mike pohladil její bříško a dlouze jí políbil,což fanoušky přivedlo ještě k většímu jásotu i křičení.
Oba fanouškům zamávali a poslali jim vzdušný polibek.
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...