„Karen,nevíš kde je Mike.Hledala jsem ho všude a nikde." Kate si dělala o Mika velké starosti.Lituje toho,že z toho udělala takové divadlo,ale pochopte...prostě Tatiana.Nechtěla tím Mikovi ublížit.
Karen se jí snažila uklidnit.
„Broučku,dýchej.Dýchej.Klid.Je vzadu na zahradě." Kate ji hned objala.
„Děkuju ti moc." Běžela halou až k obrovským dvoukřídlým dveřím na konci chodby.Uprostřed cesty jí zazvonil mobil.
„Ano?"
„Ahoj tady Jimmy.Vše je už připravený."
„Děkuju ti." Kate hned zavěsila a pokračovala v cestě.Ocitla se na velké zahradě.Kolem tu jsou stromy,barevné květiny,jezírko a kamenná cestička.Je tu i klid.
Šla kousek po cestě a našla Mika,který byl k ní otočený zády,chodil po cestičce a díval se kolem na tu krásu.
Kate byla jen pár kroků za ním.Teď nevěděla,co dál.Hlavou jí prolítlo několik otázek.
Mám ho obejmout ze zadu?Mám se mu vrhnout kolem krku?Mám se jen u něj jen tak objevit?JE NA MĚ NAŠTVANÝ?
Měla toho plnou hlavu.Adrenalin zvítězil.
„Miku....?" špitla.Mike se rychle otočil a opět viděla jeho šťastnou tvář.V jeho hnědých očích viděla záblesky radosti.Hned ho popadla kolem krku.
„Já...moc se ti omlouvám.Omlouvám se ti za to všechno.Já ti nechtěla ublížit.Kenny za mnou přišel a všechno mi řekl a potvrdil.Omlouvám se ti i za svoje chování.Mrzí mě,že jsem tě nepustila dovnitř ale když jsem nakonec otevřela,ty jsi tam nebyl a já se v duchu proklínala.Nechtěla jsem ti ublížit,moc mě to mr-" Mike jí políbil.Ale nebyla to ledajaká pusa,kterou od něho dostávala.Tohle políbení bylo jedinečné.Byl to krásný pocit,který se nedá ani popsat.Jediné,co může popsat je,že to trvalo mnohem dýl.
Při líbání ji pevně chytil kolem pasu a přitáhl si jí víc k sobě pevně na tělo.Po chvilce přestal a pohladil jí po tváři.„Pochopil jsem tvou reakci.Taky bych udělal to samé na tvém místě.Omlouvat se nemusíš ale já ano.Promiň,měl jsem ti o tom říct.Nechtěl jsem ti přidělávat.Promiň.Ale teď si tohle pamatuj."
„Ano?"
„Nikdy tě za Tatianu a ani za žádnou jinou ženskou nevyměním.Pro mě jsi jenom ty,beruško." Kate přikývla a Mike jí pevně objal.
„Jsem tak rád,že tě mám zase zpátky." Kate se na něho podívala a dala jeho neposlušný pramínek za ucho.
„Ty jsi mě nikdy neztratil."Potom ho chytla za ruku a vedla kousek dál od cestičky.
„Pokud bys došel dál,tak bys přišel na moje překvapení." Oba se ocitli na louce,která snad neměla konce.Nebyli tu sami.Jsou tu i dva koně.Mike se smál od ucha k uchu.
„To..ty?" Kate přikývla a na jednoho vylezla.Mike měl bílého s šedými skvrnami a s dlouhou hustou hřívou.
Oba se na sebe podívali a ve stejnou dobu začali s koněm uhánět do dáli.Kate se na Mika spiklenecky usmála
„Kdo bude u támhle toho stromu,jako první.Čeká ho odměna!"
„Platí."hned jak to dořekl,uháněl tryskem.Kate na něho zírala,no..spíš na jeho záda.
„To není fér!" Začala na koni poskakovat.Nevěděla,jak dát koňovi signál,aby taky utíkal tryskem.Omylem patou šťouchla tam a kam neměla a kůň začal klusat.
„Ne..tohle nechci,Immy."
Podívala se na Mika,který u stromu slezl z koně,potom svůj pohled vrátila na Immy.
„Tak teď to je už jedno.Klidně si klusej."Trvalo to trochu dýl,než přijela k Mikovi.Když z koně slezla,Mike se začal smát.
„Kde vy dvě vězíte?" Kate pokrčila rameny
„Neschodli jsme se na tempu." Mike k ní přišel blíž a lišácky se usmál.
„Kdepak je odměna?"
„Trpělivost růže přináší."
Oba si sedli do husté trávy,pevně se uzavřeli v objetí a dívali se na krásný výhled....na Řím.U stromu byli docela dlouho,klidně by vydrželi ještě dýl ale Mika vyrušil zvuk vrtulníku.Podíval se nahoru a všiml si,jak ten vrtulník krouží kolem stromu a stále níž a níž.Blíž a blíž k nim.Kate ležela na Mikově hrudi,nerad jí přerušoval ze snění ale tohle je už vážný.Spíš to už ONI,ty krysy ve vrtulníku,přehnali.
„Kate....?" Kate se jen trošičku zavrtěla,hned zaznamenala ten rámus a rychle vstala.
„Co se děje?" Mike ukázal prstem nahoru.Vidí nad sebou vrtulník a jednoho chlápka,který spustil lano dolů.Chytila Mika za ruku a utíkali ke svým koňům,kteří se pásli jen kousek od nich.
Chlápek byl už dole a pár krát stiskl spoušť,to ale už oba uháněli na koni k hotelu.Mike pomohl Kate vylézt z koně,chytil jí kolem pasu a potom se zasmál.
„Tak to vypadá....,že na titulní straně budeš ty." Kate vykulila oči
„Já?" Mike jí pohladil po vlasech,aby jí uklidnil.
„My dva.Spolu."
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...