„Miku...vstávat.Poslední den zkoušky..." klepal Dorian ráno na dveře „Tak šup,šup..." Nikde žádná odpověď.Vtrhl dovnitř a viděl Mika,jak leží v posteli.
„Tak už ani budík na tebe neplatí..." Mike byl otočený Dorianovi zády a něco mumlal do polštáře.Dorian si sedl na jeho postel a otočil si ho obličejem k sobě.
„Panebože Miku!...Co se ti to stalo?"
Mike měl obrovský kruhy pod očima.
„Celou noc jsem nespal.Doslova jsem nespal."
„Proč jsi za mnou nepřišel?A co si tu celou dobu dělal?"
„Nechtěl jsem tě budit.Byl jsem unavený,hodně moc,ale neusnul jsem.
Díval jsem se z okna nebo támhle do zdi."
„Aha...já myslel,že sis hrál na netopýra." Mika to docela rozesmálo.
„Tohle se mi nelíbí" pokračoval Dorian „zajdu pro Kate."
„Neee...já nechci celý den ležet.Potřebuju něco dělat."
„Podívej se....zítra máš koncert a bude trvat 2 hodiny.Pokud nebudeš ležet,tak zítra snad nezvládneš ani úvod."Mike nic neřekl,jen kývl hlavou.Dorian odešel pro Kate.
„Kate...super jsi vzhůru.."
„Co se děje?"
„Mike...pojď prosím rychle." Kate přiběhla k Mikovi a trochu se lekla.
„Panebože...co se ti stalo?"
„Celou noc jsem nespal.Byl jsem sice unavený ale neusnul jsem."
„Dobře.Celý den budeš ležet a bez diskuzí.Dám ti prášek na spaní.Za pár minut budeš spát jako nemluvně."
„Dobře...ale co Kenny?"
„Já mu to řeknu."potom se otočila na Doriana „prosím podáš mu sklenici s vodou?" Dorian odešel pro vodu a mezitím si Kate vytáhla z tašky prášek na spaní.Mike poslechl a prášek si vzal.
„Děkuju ti."
„Nemáš zač." Dorian teď jen chtěl ulehčit situaci.
„Miku...?Víš,jak vypadáš?"
„Jako z mrtvýchvstání?"
„No...skoro.Jen ti řeknu,je škoda,že se klip Thriller už natočil."
„Proč?"
„Protože vypadáš,jako ten zombie.Máš přírodní make-up."Mike se zasmál.
„No jen počkej..."jeho hlas hlábl „až se probudím.....tak ti toho zombíka vrátím...."usnul.Dorian vykulil oči.
„Páni Kate...ono to opravdu funguje."
„Ano.Tak teď potichu odejdeme a necháme ho spát."Zavřeli jsme dveře a zamířili k jídelně za Kennym.
„Kdo mu to řekne?" zeptal se Dorian.
„Já ne."
„No počkej.Já taky ne."
„Řekneš to ty,já ne."
„Ne ty!"
„Fajn,dobře řeknu to já." Kate se vzdala a odešla za Kennym.„Dobré ráno." řekla nejistě
„Aaach...ahoj Kate.Je všechno v pořádku?"
„No...tak skoro.Dorian za mnou přišel,že Mike není ve své kůži.Mike měl obrovský kruhy pod očima a celou noc nespal.Tak jsem mu dala prášek na spaní a teď spí."
„Proč?"
„Byl unavený.Zítra má koncert.Kdyby dneska pracoval,tak by zítra neustál ani první akord Jamu."
„Dobře.Udělala jsi správně.Hold budeme si muset vystačit samy.Děkuju za info a dobrou chuť."
„Dobrou chuť." Kate odešla za Dorianem a ukázala ne něj prstem.
„Příště ty!" Dorian se jen tomu zasmál.
„Jojo.Počkej a kam jdeš?"
„Budu ve svém pokoji a kontrolovat Mika."
„Dobře.Přijedeme za....5 hodin.Plus mínus."
„Dobře,tak zatím ahoj."
„Ahoj."Kate ještě před tím,než odešla do svého pokoje šla zkontrolovat Mika.
Pořád spí.Vypadá tak sladce,když spí.Potom si všimla,že závěsy jsou roztažené a sluneční paprsky ozařovaly jeho pokoj.Závěsy zatáhla a zamířila ke dveřím.Podívala se na Mika ale její oči se zadívaly na noční stolek vedle jeho postele.
„Co to je?"zašeptala a krabičku vzala do ruky.Držela prášky proti bolesti.Otevřela krabičku ale tam našla jen poslední 3 prášky.Vůbec se jí to nelíbilo,protože ty prášky neznala.V tom se ve dveřích objevila Tatiana a Kate vyděsila.
„Ahoj Kate."
„Já se lekla!...psst.Mike spí."
„To vidím a taky vidím tebe.Proč jsi tady,když spí?"
„Jsem jeho doktorka a musím ho kontrolovat a co tu děláš ty?"
„Em...přátelská kontrola.Dneska na zkoušku taky nejedu.Kdy se probudí?"
„Celou noc nespal...měl by se normálně probudit zítra ráno ale bojím se,že ho probudí hlad."
„Víš co?Mám nápad.Zajdeme obě na nákupy."
„Já nevím....neměla bych."
„Tak dobře zajdu do cukrárny a vezmu nám sem dortík."
„Dobře.Děkuju." Tatiana odešla,Kate si rychle vzala krabičku sebou a odešla do svého pokoje.Opět se na ty prášky podívala a vzala si mobil.Musí zavolat svému kolegovi Chrisovi.Zná všechny prášky i historii a hlavně složení.
„Ahoj"
„ahoj Kate."
„Potřebuju tvou pomoc."
„co se stalo?"
„Pošlu ti obrázek jednoho prášku.Potřebuju vědět,co to je.Uděláš to pro mě prosím?"
„že váháš pošli mi to a za chvilku ti zavolám."
Chris zavěsil a Kate mu poslala fotku.
Chodila v místnosti sem a tam a dívala se na mobil.Konečně volal a bleskově to vzala.
„No?Jak to vypadá?"
„No...je to trochu problém."
„Neděs mě.Co to je?"
„Název nevím ale je to prášek vytvořený smícháním dalších prášků.Je to normání paralen ale je v tom trochu...opioid."
„Cože?!"
„Říkám trochu ale pokud se tohle bude brát víc jak půl roku,tak je tu 98% závislost.Samotný opioid se řadí i mezi smrtící látky."
„Do...dobře.Moc ti děkuju." Kate zavěsila a položila si hlavu do dlaní.
Bojí se,že už je na tom závislý.Bojí se,že se už neprobudí.
Začala se modlit.Teď jí nezbývá než čekat.
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...