Z každého polibku byla cÃtit neskuteÄná energie,kterou Kate pÅ™edával.Mike se zarazil,teprve až teÄ se Kate pořádnÄ› nadechla.
„Co se dÄ›je?Doufám,že jsem tÄ› nekousla." Mike se naklonil k jejÃmu uchu
„Kdyby jsi mÄ› kousla...tak by to vypadalo vÅ¡echno jinak...."potom jà kousl do lalůÄku a mÃrnÄ› zatáhl.Kate zasténala a zaryla svoje nehty do jeho pevného zadku,který jeÅ¡tÄ› zatnul.
„....oh můj bože...."vydechla a zavÅ™ela oÄi.Mike vstal z postele a zamÃÅ™il do koupelny.
Ten pohled na jeho zadek,který pÅ™i každém kroku pracoval,byl pÅ™Ãmo božský.Ale vÃte co je nefér?
Kate je pořád ve spodnÃm prádle,které jà už zaÄalo docela vadit a hlavnÄ› pÅ™ekážet.Mike se ke Kate vrátil ale s ruÄnÃkem kolem pasu.Ale moc si tÃm nepomohl,protože i pÅ™es ten ruÄnÃk byly jasnÄ› vidÄ›t rysy.Vzal si Kate do náruÄe a Å¡el do koupelny.
„Copak plánuješ?"
„UvÄ›domil jsem si,že nemusÃme nikam spÄ›chat.Máme na sebe Å¡est hodin." Postavil jà na nohy pÅ™ed sprchovým koutem.
„To znà zajÃmavÄ›." Mike natáhl ruku na kohoutek a pustil vodu.
„ZvÄ›davá?" Kate se otoÄila k nÄ›mu zády a pokouÅ¡ela se rozepnout podprsenku ale hned jà chytil ruce,aby dál v tom nepokraÄovala.
„Rád ti pomůžu."Pomalu ji rozepÃnal a nechal sklouznout po rukou dolů až na zem.Jeho horký dech putoval po zádech až dolů.Klekl si a sundával jà kalhotky.Kate,si jednÃm rychlým pohybem otoÄil k sobÄ› Äelem a lÃbal jejà bÅ™ÃÅ¡ko.PokraÄoval stále nÞ a nÞ a Kate postupnÄ› pÅ™idávala na hlase.TÄ›snÄ› u klitorisu se zastavil a postavil se.
Kate z nÄ›ho strhla ten ruÄnÃk a zaÄala ho lÃbat na krku.Mike zaklonil hlavu a zaÄal lapat po dechu,doslova se vznášel a až po chvilce zatáhl Kate do sprchy.Mike to už nemohl vydržet.Doslova se utrhl ze Å™etÄ›zu a hladovÄ› se po Kate vrhl.Vklouzl do pusy jazykem a laÅ¡kovnÄ› si pohrával s Kateným ale potom vypukla v puse válka.
Kate pÅ™emohla zvÄ›davost a Mika kousla do spodnÃho rtu.Zastavil se a Äábelsky se na nà podÃval.
„ChtÄ›l jsem poÄkat ale Å™ekla sis o to." Kate opÅ™el o stÄ›nu,klekl si pÅ™ed nà a jazykem zajel ke klitorisu.
HlasitÄ› zasténala a zaboÅ™ila prsty do jeho mokrých vlasů.Nejprve jà laskal krouživým pohybem ale zatÃm pomalu,Kate se už zaÄala docela vrtÄ›t a aby Mike už ukonÄil jejà trápenÃ,strÄil dva prsty do jejÃho vchodu a rytmicky s nima pohyboval.Sem a tam,dovnitÅ™ a ven.NejradÄ›ji by teÄ zakÅ™iÄela ale nechce být jako siréna.Kousla se do spodnÃho rtu a Å¡krábala Mika po ramenou.Mike cÃtil,jak se Kate už blÞà k vrcholu ,proto se svým jazykem zrychlil na tempu
ČTEŠ
Michael Jackson
أدب الهواةŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...