Dámy,je zadaný

319 13 1
                                    

Jimmy a Dorian se zastavili u Mikových dveří.
„Tak,kdo tam jde.Ty nebo já?" Zeptal se Jimmy a potom se zasmál.
„Jdi tam ty.Já půjdu příště." Jimmy se podíval na hodinky
„Ale vždyť je 13:40.Nedáme jim ještě chvilku?"
„Nesmíme riskovat,že Mike příjde pozdě.Tak běž." Jimmy se na něho podíval a složil ruce na prsou
„A proč tam nejdeš ty?"
„Mám ženu.Tak už jdi."
„A to je nějaký problém?"
„Em...ano je.Nežvaň už a jdi." Jimmy znejistěl
„Ale co když je tam uvidím...no...nahý?Co pak?"
„A proč si to myslíš?Třeba opravdu jen spali a odpočívali." Potom nastalo ticho a hned oba dostali záchvat smíchu.

Mika probudil hlasitý smích.Okamžitě stuhl,narovnal se ale praštil se do hlavy.
„Au...!" Oba byli pod klavírem,Mike vylezl ven a rychle hledal svoje kalhoty po celém pokoji.
Kalhoty byly pod záclonou od balkónu,oblékl si je a ještě rychle Kate přikryl,aby nikdo nic neviděl.
Otevřel dveře a uviděl Jimmyho a Doriana se hádat.
„Ahoj.Co se děje?Proč se hádáte?" Oba na místě ztuhli
„No....my se nehádáme...no my jen..." Mike je hned zarazil
„Necháme to být.Něco se děje?"
„Za 30 minut máte ten rozhovor."

Kate se probudila a narovnala se ale taky se praštila do hlavy.Byla to silnější rána.
„Au...sakra!" Všichni tři se lekli a Mike běžel ke Kate.Ale dveře byly dokořán.Viděli Kate pod klavírem,která byla zabalená do přikrývky a Mika jen v kalhotech.To Jimmymu a Dorianovi úplně stačilo.
„Kate,jsi v pořádku?" Kate si dala dlaň na hlavu
„Ano,jsem." Potom se otočil na zpátky na ně
„Hned budeme dole." Oba přikývli a zavřeli dveře.Na chodbě se zakřenili a šli dolů do haly.

Kate i Mike se začali oblékat.Trvalo jim to jenom chvilku.Nakonec si Mike hodil přes sebe černou bundu s červeným proužkem na pravém rukávu.
„Beruško,už musíme jít..." Kate vyšla z koupelny a měla na sobě krátké červené šaty v áčkovém tvaru.Mike se na ni usmál,chytil jí kolem pasu a přitáhl si jí víc k sobě.
„Vypadáš úžasně."
„To ty taky,lásko." Políbila ho a oba odešli z pokoje do haly.

Dorian a Jimmy vstali ze židlí a usmáli se na ně.Moc jim to spolu slušelo a navíc byli sladění do úžasné kombinace.Černá a červená.
„Páni...vypadáte úžasně." Mike se na Kate usmál a políbil jí na čelo.
„Děkujeme.Tak můžeme vyrazit?"
„Určitě." Nejprve vyšel ven Jimmy aby zkontroloval,jestli je čistý vzduch.Po chvilce na Doriana kývl a všichni vyšli ven a nasedli do auta.

Rozhovor se odehraje ve studiu 12, v Ellenině show.Bude to živě i před publikem.
U vchodu už čekala Ellen a všechny mile přivítala.
„Ahoj.Ráda vás poznávám.Jsem moc ráda,že jsi přijal mou nabídku."
„Potěšení je na naší straně.Dovol abych nás představil."Nejprve se podíval na svoje kamarády
„To jsou moji nejlepší ochránci.Jimmy a Dorian." Ellen si s nima podala ruku.Mike chytil Kate kolem pasu a začal se červenat.
„A můj anděl strážný,Kate."
„Ráda tě poznávám.Jsem Ellen,tady si všichni tykáme,aby to tady bylo příjemnější." Potom k nim přišel kameraman
„Všechno je připravené a diváci už sedí.Jedeme za minutu."potom odešel

Kate si sedla na židli a sledovala Mika,jak se připravuje.
Celý sál ovládl bouřlivý potlesk,když na scénu přišla Ellen.
„Ahoj,ahoj.Ráda vás opět vidím.Dneska si na nás udělal čas někdo velmi vyjímečný." Diváci byli už napjatí a Ellen to stále protahovala.
„Tento muž doslova ovládl svět hudby.Nám všem změnil život.Rád pomáhá nemocným dětem a lidem.No nebudu to protahovat.Prosím přivítejte tohoto muže,který je v srdci stále dítětem....prosím.Michael Jackson!" Všichni začali křičet a tleskat.Mike přišel za Ellen a na všechny fanoušky zamával.

„Prosím,posaď se,Miku." Mike si sedl a Ellen věnoval upřímný úsměv.Jeho bílé zuby ozářily celou místnost.
„Takže,Miku.Teď máš turné,že?"
„Ano,bude trvat rok.Snažím se,aby na tohle turné nikdy nezapomněli.Snažíme se všichni.Nechci fanoušky zklamat,miluju je z celého mého srdce." Diváci opět začali křičet
„Když už jsme u fanoušků.Často se mi stává,že když jdu ulící potkávám lidi,kteří tě napodobují a tančí jako ty."
„Jsou velice kreativní a tvůrčí.Moc si toho vážím.Jsou opravdu úžasný." Ellen se podívala na papíry před sebou a zase vrátila svůj zrak na Mika.

„Em...promiň na tohle se opravdu musím zeptat.Co ty a Tatiana?Viděla jsem ten záběr,jak jste se políbili."
„Ne.Ne.Nic mezi námi není,opravdu.Jsme přátelé.Nic víc."
„Dobře.Co plánuješ to turné."
„Vydám další album.Bude se jmenovat HIStory.Začali jsme na tom už pracovat před rokem a máme už nějaké písničky."
„A jaké?"
„Zatím máme Money.Víš,někteří lidé udělají pro peníze opravdu úplně všechno.Klidně i zabíjet.Je to kritická písnička.Potom You Are Not Alone,Smile od Charlieho Chaplina a They Don't Care About Us,ta je o policejní brutalitě a rasismu.Já rozhodně nejsem rasista.Ti lidé jsou úplně stejní jako všichni ostatní jen se liší od barvy ale tohle mohlo potkat každého z nás."

„Slyšela jsem,že se ti zhoršil zdravotní stav,včetně vitilliga,které není tajemstvím.Jak jsi na tom?Je to vůbec pravda?" Mikovy se hned rozzářily oči.
„Ne.Zdravotní stav se mi rozhodně nezhoršil.A víte proč?"
„Proč?"
„Mám naprosto tu nejlepší doktorku na světě a nikdy bych jí nevyměnil."
„Můžu jim to říct?" Mike přikývl a Ellen se otočila k divákům.
„Dámy,víte o tom,že je Mike zadáný?" Všichni začali křičet a tleskat.Mike se postavil a přišel ke Kate.
Oba přišli na scénu ruku v ruce a s úsměvem od ucha k uchu.
„Představuju vám svoji úžasnou a překrásnou přítelkyni,Kate.Díky ní jsem lepším člověkem.Je to můj svět,moje všechno.A já jí nade všechno moc miluju." Kate chytila Mika kolem krku
„Taky tě miluju."potom Mike,Kate,dlouze políbil.

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat