Kate čekala v zákulisí i s Dorianem a Jimmym.Nikdy jí nelákalo být pod reflektorem,tak se držela co možno nejdál od svítících kuželů z pódia.Písnička Heal The World bylo grandfinále celého večera.Ke konci se děti,které přišly do zákulisí,chytily za ruce a pomalu šli k Mikovi.
Dorian se na mě podíval a šibaltsky se usmál.
„Pamatuješ,co jsem ti říkal na prvním koncertě." Kate z znejistila a vystrašeně vykulila oči.Věděla o čem je řeč.
„Ano...?" Dorian se podíval na hodinky.
„Máš 20 vteřin na útěk." Kate se krátce podívala na dveře,odkud měli všichni přiběhnout.Dál nestála a utekla za Karen do Mikovy šatny.Naštěstí ta chodba nebyla až tak dlouhá,jako v Německu.Karen se lekla,když Kate omylem práskla dveřma.
„Ježiš.Co se stalo?"
„Novinářské šílenství,to se stalo." Hned jak to dořekla slyšela z chodby dupot lidí.
„Tak hlavně pozor na dveře.Za chvilku sem vlítne Mike." Karen uklízela Mikovy kostýmy a obleky do obrovského kufru.
Potom se na Kate podezíravě podívala.
„Děje se něco?"
„Ne nic."
„Dobře,jen se usmíváš mnohem víc,než obvykle." Kate se začala červenat jako rak.
„Aha...takže je za tím Mike,že ano?" Dodala a hned na to vtrhl do šatny Mike.Katiny oči se rozzářily a Mike jí sevřel v náručí.Jeho horký dech šimral Kate na krku.
Takže je za tím Mike. Zasmála se Karen v duchu.
Oba se oddálili,aby se mohli podívat do očí.
„Byl jsi úžasný." Mike sebral všechnu síly,co mu ještě zbyly,aby Kate odpověděl.
„To díky tobě,beruško." Potom ji věnoval vděčný polibek.„Kde je Dorian a Jimmy?" Přerušila je Karen.Mike se na ní podíval a hodil po ní ručník.
„Chrání děti před těma šelmama.Já jim pomohl tím,že jsem od tamtud odešel,protože jinak by ty děti zadupaly do země.A to rozhodně nechci." Do místnosti s rychlostí světla vlítl Dorian a Jimmy.
Všichni jsme se museli nad jejich výrazy zasmát.
Dorian stál rovně,tvářil se s klidem pokerového hráče a pomalu si sundal černé brýle.Zatím co Jimmy,který se krčil vedle Doriana a opřený zády o dveře,se tvářil jako by ho honila nějaká strašidelná postava z hororu.Nával adrenalinu rychle rozdejchával.Kate zjistila,že Dorian pro Mika pracuje už šest let,ale Jimmy tu byl teprve rok a něco.Podle jeho výrazu si pořád na to nezvykl.Mike se zasmál na celé kolo.
„Copak se Jimmy stalo?"
„Apokalipsa..."vydechl..Jimmy se vzpamatoval,narovnal se a taky nasadil klid.Dorian si dal brýle do kapsy.
„Děti jsou v pořádku u svých rodičů."
„Děkuju." Karen několikrát zatleskala,aby si získala jejich pozornost.
„Za hodinu odlétáme,tak rychle!" Všichni se rozutekli a pomáhali s balením věcí.V letadle na nás už čekal Kenny.
„Ahoj,ahoj.Na shledanou Nizozemí a pozdravte Itálii." Všichni se usadili a zařizovali si svoje věci.
Kate si sedla vedle Mika,položila si hlavu o jeho rameno a usnula.Mike ji celou dobu hladil po vlasech nebo i na hřbetu ruky.
Tatiana k nim přišla.
„Ahoj Miku.J-" hned jí zarazil.
„Pšš.Prosím mluv potichu.Spí." Tatiana otočila oči v sloup a ani tentokrát si neodpustila sarkastický úšklebek.
„Jistě.Musím ti něco říct."
„A je to hodně moc důležité?"
„No..ne,není-"
„Já si tě potom vyslechnu,ano?Promiň jsem unavený." Bez dalších slov odešla dozadu a Mike usnul.
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...