Něco se stane!

256 14 1
                                    

Mike spal hodně neklidně,celou noc se vrtěl a ze spaní pořád říkal to samé : Ne....prosím,ne...
Ráno se probudil s křikem.
„Ne!" Kate se lekla a viděla Mika,jak má obličej v dlani,je celý zpocený a všechno nahlas vydejchával.
„Co se děje,Miku?" Mike jí sevřel v náručí s tím,že už jí nikdy nechce pustit.
„Promiň,nechtěl jsem tě vzbudit." Kate ho po hladila po vlasech
„Nemáš se za co omlouvat.Pověz mi,co se děje."
„Něco se stane,Kate.Něco zlého.Brzy se něco stane.Cítím to."
„Lásko,byl to jen zlý sen.Nic se nestane,od toho jsem tu já.Všechno bude v pořádku.A co by se mělo stát?"
„To já nevím.Ale Bůh mě jasně varoval.Něco se stane a nebude to pěkný." Kate Mika pustila a svoje dlaně dala na Mikovy tváře.
„Bůh tě chrání a miluje,stejně jako já.Nemůže se nic stát,o to už se všichni postaráme.Byl to jen zlý sen." Teprve až ted' se Mike uklidnil a všechnu starost ze sebe vypustil ven.
„Děkuju ti."

Kate seděla dole v hale s Jimmym a povídali si.Jimmyho nebere jako...bodyguarda,tedy zaměstnance,ale spíš jako kamaráda.Vedle nich cinkl výtah a z něho přiběhla Karen.
„Ahojda.Hádejte kdopak je na všech titulních stranách?" Kate pokrčila rameny
„Dám se podat." Potom oboum ukázala The New York Times
„No přece ty s Mikem a vaše slavná pusa v přímém přenosu!" Kate si od ní vzala ty noviny a začala si je prohlížet.
„Můj bože..."
„Kde je Mike,abych mu to mohla taky ukázat."
„Je s Jordanem v kině.Je s nima Dorian i Dreck." řekl Jimmy a napil se kávy.
Dereck je další bodyguard ale ne na trvalo.Měl Mika ochraňovat jen v Itálii.
„Dobře no....Tak já počkám."
„A nepůjdeme třeba na chvilku ven?Třeba něco podniknout."navrhla Kate.Oba s tím souhlasili.

Ušli jen pár kroků od hotelu a Kate uslyšela křik a blesky z foťáků.Ze všech stran vyběhli paparazzi a křičící holky.
Kate se dívala všude kolem a na konec se podívala na Jimmyho.
„Doufám,že je Mike v pořádku." Jimmy i Karen se zatvářili vážně ale trochu i vyděšeně.
„No ale my nebudeme."
„Proč?"
„Protože jdou po nás!" Karen chytila Kate za ruku a rozběhli se k hotelu ale hned se zastavili,protože paparazzi zablokovali vchod.Jimmy holky zatáhl do nejblížší budovy,což bylo pekařství.Prodavačka se lekla a utekla zadním vchodem ven.Jimmy ji hned následoval ale ty krysy tam už byly taky.

Blesky ozařovaly celou místnost.Kate i Karen schoval za pultem a z kapsy vyndal mobil.
„Doriane zavolej posily!Jsme v pekárně před hotelem,ty hyeny nás sem zahnaly.Nene....zůstaň s Mikem jen zavolej posily!" Potom to položil a taky se schoval za pult.
„Nebojte,za chvilku tady budou." Karen chytila Kate za ruku.
„Od této chvíle nikam nechoď bez našeho vědomí." Ze všech tří prodělala největší šok Kate.Jimmy i Karen na to byli už zvyklí ale ona ne.Jen očkem nakoukla ven.Oni odcházejí.

Jimmy nakrčil obočí a vstal ze země.
„Jsou pryč,ale jak to?" Opět si vzal mobil k uchu.
„Ahoj.Zruš akci....jsou pryč." Šel se podívat ven,aby se o tom přesvědčil a potom se podíval na holky.
„Tak rychle.Pojďme,než se vrátí."
Všichni běželi až do hotelu a ulevili si.Hned na to přilítl Dorian s Dereckem s Mikem a Jordanem.
Jimmy složil ruce na prsou a podíval se na Doriana.
„Měl jsi s ním zůstat v kině a jen přivolat ty ostatní."
„Počkej,kamaráde,ty to nechápeš.Film už skončil." Mike zamáchal rukama a podíval se na oba dva.
„Počkat,počkat.Co se stalo?"
„....nic..."
„Jimmy..."řekl s vážným tónem
„Chtěli jsme jít ven ale venku nás obklíčili paparazzi.A....šli hlavně po...Kate." Mike přiběhl ke Kate a začal jí prohlížet.
„Nestalo se vám všem nic?Kate,jsi v pořádku?"
„Ano,jsem.Nebýt Jimmyho a Karen,tak...-"
„Nene už na to nemysli.Už je dobře."

Mike se na všechny podíval a znejistěl.
„A máme tu další problém."
„Jaký?"
„Volal mi Jordanův táta.Nezněl zrovna moc mile a řekl mi ať okamžitě pošlu Jordana i jeho ženu zpátky domů." Potom se podíval na Jordana
„On o tom neví,že jste tady?"
„Ano,ví ale poslední dobou...Je hodně naštvaný.Je věčně zavřený ve své pracovně a chodí na nějaké schůzky.Ale jinak o tom ví.Byl hodně naštvaný?" Jordan teď cítil strach,protože se otce bál.Mike ho ovšem nechtěl děsit.
„Nene,nebyl.Jen se mu po vás stýská." Dorian sklopil oči
„Co to tedy znamená?"
„Poletíme dřív a v LAX vysadíme Jordana i s jeho mamkou." Všichni kývli,včetně Jordana a šel nahoru po schodech do své šatny si zbalit věci.

Kate chytila Mika za ruku.
„Byl naštvaný?" Mike si povzdechl
„Ano,byl.Zněl tak chladně.Řekl jen ať okamžitě přiletí tryskáčem domů.Není to zrovna ten typ člověka,se kterým by ses měla hádat."

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat