Našli jsme jí!

227 12 7
                                    

„Miku,už jsme hledali všude a ochranka jí zatím nikde nenašla.Teď půjdeš na pódium a pořádně to rozjedeš.Pro Kate..." dodal Kenny,když Mika navštívil v šatně.
„Já to nezvládnu.Bez ní ne."
„Tohle jsi říkal i o Lis Marií Presley..." Mike se na něho naštvaně podíval a málem ho pohledem zabil.
„Nesrovnávej Kate s Lis! Kate je mnohem lepší!"
„Promiň."

Mike šel po schodech nahoru k pódiu a zhluboka se nadechl.
„Pro Kate."řekl si pro sebe a přiběhl na pódium a doprováděl ho křik fanoušků.

„Co se vlastně stalo Doriane.Mike mi to nechce říct." zeptal se Kenny
„Tohle by jsi nechtěl slyšet.Věř mi.Z toho se neoklepu ani já." Kenny nasadil ironický výraz.
„Tak si všichni trhněte!"
Dorian se jen tomu zasmál a hned na to se mu ozvala vysílačka.
„Tady 21,ozvi se."
„Doriane!Průser! Pojď sem rychle."
„Kde jsi?"
„V technické místnosti dole."

Dorian vysílačku vypnul a utíkal dolů za Jimmym.
Utíkal dlouhou a úzkou chodbou s dlouhými světly na stropě.
Došel až úplně k zadním a starým dveřím.
„Co se děje Jimmy?" Jimmy se se židlí celý otočil na Doriana s vyděšeným výrazem.
„Kate." Dorian vykulil oči.
„Ty jsi ji našel?"
„Skoro....pojď se na něco podívat." Dorian si sedl vedle Jimmyho a pustil záznam ze zpráv na televizi.

"Dnes ráno v 6:13 havarovalo auto značky BMW na dálnici u hranic s Německem.Jedná se o ženu,která je v 7.měsíci těhotenství.Do nemocnice odmítla jet a odjela náhradním autem,které jí obstarali a-"
Potom to Jimmy zastavil a na obrazovce byla jen Kateina fotka z nehody.Auto bylo celé na šrot ale Kate žije.Díkybohu!
„Panebože! Co budeme dělat? Teď nemůžeme odejít."
„Já vím.Nejprve zavolám ochrance z Německa."
„Dobrý nápad."uznal Jimmy a podal Dorianovi pracovní mobil.

„Haló? Tady Dorian."
„Ano,slyšíme."ozvalo se z druhého konce.
„Kate bourala s autem u hranic s Německem a odjela s náhradním vypůjčeném autě.Značka auta je Oktávie."
„Dobře.Prohledáme to." Potom hovor ukončili.

„Ale co teď řekneme Mikovi? Přeci chce vše nového hlásit."
„Teď vystupuje.Nemůže." Jimmy ještě na důkaz zapnul jeden monitor,který živě vysílá Mikův koncert.
„Vidíš?Teď nemůže." Dorian se zarazil.
„Sakra!" Vyštěkl Dorian a Jimmy se na monitor otočil.
„Do prdele!"

Mike byl už uprostřed písničky I Just Can't Stop Loving You. Ale jeho emoce ovládli jeho tělo.Přestal zpívat.
„Miku? Zpívat."zašeptala Tatiana.
„I just...just..can't stop loving you..."
Byl z toho tak celý bez svůj a napokraji osamění,že už přestal vnímat melodii písně.Jako kdyby ohluchl.
Tatiana se na něj jen zmateně podívala ale Mike jí opětoval smutný výraz.
„Zpívej i za mě....tak dělej!" Dozpívala poslední verš a teď přišla na řadu písnička The Way You Make Me Feel.Mike došel ke kraji pódia,sedl si,schoval obličej do dlaní a začal brečet.Nekontrolovatelně brečet a přímo před zrakem fanoušků i televize.

Na to už Dorian s Jimmym k němu přiběhli.
„Miku? Co se děje?"
„Chybí mi,Doriane.Strašně mě její odchod ničí.Co když se něco stalo.Chci jí zpátky."
„Pojď,takhle nemůžeš pokračovat." Jimmy pomohl Mikovi na nohy a šli do zákulisí.Kenny si začal trhat vlasy.
„Koho tam mám dát?!"
„Anthona."vyštěkl Dorian

Mike s pomocí došel do šatny a posadil se na vysokou židli.
„Omlouvám se."špitl
„Za tohle se nemusíš omlouvat.Budeme muset to nějak opět přesunout." Mike jen poslušně přikývl ale v tom se ozvala Dorianova vysílačka.

„Tady Německo."
„Dorian."
„Auto jsme našli a jěstě i stopu.Myslím,že jí máme na dosah." Mike vyskočil ze židle
„Kate! Oni našli Kate!"
„jedeme tam."dodal.

Všichni tři se rozběhli k autu a nasedli do něj.
„Rychle šlápni na to!"rozkázal vynervovaně Mike.Dorian poslechl a rozjel se ale Jimmy si jen připomněl další Kateinu větu.
«Nikdy mě nenajde.» dostal
„Co víte o Kate?"přerušil ho Mike
Ale oba mlčeli.Nechtějí mu říct,že Kate bourala.To by ho ještě víc zlomilo.
„Haló?!" zavolal Mike přes celý auto.

„Miku....ehm..."
„Tak co je s Kate?" Jimmy se podíval do země.
„Co se k sakru děje?!Co se Kate stalo?"
„Víš,dneska ráno měla autonehodu."
Mike ztuhl na místě
„Ne! Je v pořádku? "
„Ano je,i Prince je v pořádku.Vzala si náhradní auto a odjela zase pryč ale od toho tu máme ochranku z Německa."
„Rychle jeďte! Rychle! "

Dorian poslechl a místo 80 km/h teď jede 110 km/h.

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat