Noční můra se splnila.

260 15 0
                                    

Od rozhovoru s Rickym uplynulo pár dní a opravdu na žádném magazínu nebyl jejich soukromý rozhovor.
Ale to Mika zcela neosvobodilo z nočních mur,které má teď častěji.

Mike se celou noc vrtěl a opakoval jen jednu větu s bolestným nářekem.
„Ne...prosím...já ne..."
Kate si začíná dělat o Mika starost a nechce,aby se dál trápil.
„Lásko...lásko..." Mike se sebou cukl,rychle se posadil a rozdejchával další zlý sen.Je celý zpocený a jedna slza se klouže dolů po jeho levé tváři.
„Klid.Jsem tady.Už je dobře."utěšuje Kate ale Mike neodpověděl.

„Jsem tady.Všechno je v pořádku.Už tě nepustím."
„Na něco si vzpomínám."špitl tiše.
„Na co?"
„Podepisoval jsem nějaký šek.Já ho podepsat nechtěl ale musel jsem.Kolem mě byli strážníci." Kate ho chytila kolem pasu a přitáhla si ho k sobě.
„Všechno už je v pořádku.Byl to jen další zlý sen."

Mike jen vrtěl hlavou.
„Ne,beruško,něco se blíží.Ta noční můra se pořád opakuje.Bůh mě varuje,abych se připravil.Nebude to pěkný." Kate se hrnuly slzy do očí.
„Tohle,lásko,neříkej.Dokud tady jsem já,Dorian,Jimmy a Kenny,nic se ti stát nemůže." Mike nic neřekl,jen jí dlouze políbil.
Kate už odpozorovala,že ty sny jsou stále intenzivnější a intenzivnější.Taky se jí to už přestává líbit.

Ráno už bylo klidnější.Ptáčci zpívají,děti se smějí na hřišti,sice fučí pořádný vítr,jak se na Velkou Británii patří,ale i tak je nádherný den.
Dnes se májí Kate a Mike setkat s královnou Alžbětou II.
Mike se s ní naposledy viděl na koncertě,ještě pod jménem Jackson5.
A ještě se podívají do muzea voskových figurýn.

„Připravená,beruško?" Volal Mike přes celou místnost a dopínal si černé sako.
„Ano."volala Kate a vylezla z koupelny.
„Páni.Vypadáš úžasně."
„To ty taky." Mike jí dlouze políbil a postupně přidával na vášni.
Kate doslova podléhala jeho umění a přejížděla rukou po jeho zádech až dolů k jeho pevnému zadečku.
Potom ho kousla do lalůčku a Mike toužebně vydechl.
Ale tuhle krásnou chvilku přerušilo klepání na dveře.
„Máme tam být za dvacet minut."
Mike se naklonil.
„Necháme si to až příjdeme zpátky." Potom jí chytil kolem pasu a odešli dolů k autu.

Ale co je veliký nezvyk? Opačné strany silnice.Místo toho,aby jeli po pravém straně,tak teď musí po levé.Kate se občas lekala,když odbočovali.
U Backinghamského paláce čekal veliký dav fanoušků,včetně malých dětí a hradní stráže.
Mike pomohl Kate z auta a děti je přišli přivítat.Mikovy se rozzářily oči nadšením.
Děti nás chytily za ruku a vyprovodily je na dvůr,kde na ně už čekala samotná královna Alžběta II.

„Dobrý den.Vítejte v Londýně." Kate se začala culit,protože jejich přízvuk je roztomilý.
„Dobrý den.Rád vás opět vidím." řekl a políbil hřbet její ruky,jak se na správného gentlemana patří.
„Páni...pamatuji si tě jako malého hocha.Teď je z tebe muž,který vyrostl do krásy." Mike se začal červenat,chytil Kate za ruku a podíval se na ní.
„Dovolte,abych vás představil.To je moje nejdražší přítelkyně Kate.Kate,jejich vísost královna Alžběta II." Mile se na Kate usmála
„Ráda tě poznávám.Tak pojďme dovnitř."

Palác je překrásný,tak obrovský,tak nóbl,tak......úžasný.
Všichni tři došli do menší společenské místnosti,kde byl veliký kulatý stůl a několik velkých obrazů se zlatým rámem na zdech.
„Mohu vám nabídnout zelený čaj?"
„Jistě,děkujeme."

****

„Páni,přesně takhle jsi vypadal?" zeptala se s úžasem Mika,když se dívala na malého Mika s afrem ,z vosku.
„Ano,ještě si pamatuju,jak mě měřili.Všude mě to nechtalo a lítali kolem mě několik lidí.Trvalo jim to skoro rok." Potom se přesunuli k další voskové figurýně.Mike se zasmál.
„Tahle je poslední,kterou udělali.To bylo v roce 1982."

Dorian se naklonil k jeho uchu.
„Miku.Už musíme jet."
„Dobře." Chytil Kate kolem pasu a následovali Doriana k autu.
Venku stále byli lidi a křičeli z plných plic.
Mike vystrčil ruku z okýnka a zamával jim,to se auto už rozjelo.
„Pojedeme ještě někam a nebo už do hotelu?" V jeho očích byly ďábelské záblesky nemravnosti.
„Už do hotelu." Potom Kate dlouze políbil a jednou rukou jí hladil nohu.

Mike nesl Kate v náručí až do pokoje,potom jí hodil na postel a vášnivě začal líbal její krk.
„Ani nevíš,jak jsem se těšil."řekl udýchaně.Těšil se jak malé dítě.
„Počkej,hned jsem tady." řekl a odešel do koupelny.
Kate mezitím ležela na posteli a sledovala dveře od koupelny.

Vedle ní zazvonil telefon.
„Ano?"
„Ahoj,Kate." Byla to Janet a nezní zrovna šťastně jako vždycky.V telefonu popotáhla.
„Ahoj.Janet,ty pláčeš?Co se děje?!"
Neštěstí se stalo.Neštěstí.Je tam Mike.Potřebuju ho."
Ano,počkej." Potom položila telefon na rameno.
„Lásko,pojď sem rychle.Volá Janet!"

Mike vystřelil z koupelny a Kate mu podala telefon.
„Ahoj sestřičko!" Usmívá se od ucha k uchu ale pomalu jeho koutky úst klesají dolů.
„Cože?....Ne!Jakto?!....Vždyť byl tady...Kde že?!!Ale jak to mohl....dobře,děkuju.Ahoj." Mike položil telefon,sedl si na postel a schoval si obličej do dlaní.
„Co se stalo?" Mike nahlas dýchal,snáží se nepanikařit ale moc mu to nejde.
„Lásko,prosím mluv se mnou." Mike si odkryl obličej a podíval se na Kate.Z jeho očích tekly slzy proudem.
„Na Neverlandu byla policie.Jordan Chandller....na mě podal žalobu.Za..." Jeho nářek byl silnější a slzy už neudržel.
„Za...sexuální obtěžování"

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat