Bože,pomoz nám.

219 13 0
                                    

„Co se tu stalo? Kde je Kate?" vyštěkl Mike vyděšením celý bez sebe.
„Zamkla nás tady.Dveře jsme vyrazily a utíkali za ní do garáže ale to už odjela pryč." Mike si chytil hlavu a sedl si na postel.
„Volali jste jí?"
„Říkala,že....už všechno ví.Prý to z tvé strany bylo jen využití,jen proto aby jsi měl dítě. Na ten zklamaný a vyděšený hlas snad nikdy nezapomenu."

Mike se snažil zachovat klid ale nešlo to,slza mu klouzala dolů po tváři.
„To není pravda Jimmy! Ja jí miluju,chci s ní mít rodinu.Žádné využití! Dnes měl být vyjímečný den."

„Proč měl být?"
Mike vytáhla z kapsy malou věc,která byla zabalená.
„Dnes jsem jí chtěl požádat o ruku." Jeho hlas klesl.
Jimmy mu podal počítač,Mike se jen na to podíval.
„Co to je?"
„Nevím.Mám ti vyřídit,aby sis to video spustil." Počítač si vzal,dal si ho na klín a spustil video.

Mike nechápavě mrkal očima.
„Vždyť to je Neverland....a co tady dělá Mia?" Stále to sledoval.
„Proč jí svlíkám?! Já jí nikdy nesvlíkal!Já s ní nespal. Jaký kretén to natočil?!"vyštěkl
„Nikdo neví."řekl klidně Jimmy
„Zavolej mi sem ihned Miu!"
„Ale před chvilkou přiletěla.Teď teprve přišla do pokoje a-"
„Prosím jí sem přiveď!"
Dorian poslušně kývl a odešel.
„Ještě něco říkala?"pokračoval
„Jen,že nám nikdy neřekne kam jede."
Mike se podíval z vysokého okna ven.Temno zahalovalo celé město.
„Panebože.Vždyť je noc!Co když se jí něco stane?,co když jí někdo ublíži? A co náš malý Prince?"

Dorian se vrátil i s Miou a Mike se začal tvářit mnohem víc vážněji než obvykle.
„Co se děje?"zeptala se Mia
„To bych se tě měl ptát spíš já tebe!"
Ztuhla hned na místě.
„A-l-e-..." Mike jí hned přerušil.
„Ale co?! To má tohle k sakru znamenat!?" Spustil video,displej otočit na Miu ale viděl to i Jimmy a Dorian,kteří to neviděli a překvapením si dali ruku na pusu.

Záznam zkončil a počítač vypnul.
„Tak teď budeš mluvit?"
„Miku,já...vždyť se to nestalo a ty to víš.Ano,byla jsem doma ale s tebou jsem nebyla.Víš to."
„Ano vím...Ale Kate to neví!!"vyštěkl z plna plic.Tentokrát budil strach.
Viděl jak se Mia klepala a tak raději ubral.
„Kdo dělal to video?"
„Já nevím."

„No fajn.Dobře.Běž si lehnout máš za sebou těžký let...ale i tak se to bude řešit.Kate se někde ve tmě toulá úplně sama-" Mike se zarazil.
„Co se děje?" Zeptal se vyděšeně Jimmy.
„Každý teď ví,že je moje přítelkyně!Někdo jí určitě-" Už ze sebe nemohl vydat ani hlásek.Měl obrovský strach.Byl v koncích.

Bulvár,...novináři,paparazzi.Ti je můžou vystopovat a ublížit jí.
Nikdo neví kam odjela a nikdo neví kde teď je.
„Jimmy,Doriane...nastartujte auto.Jedeme jí hledat."
„Jistě ale nevíme kam jela."
„Ale někde začít musíme!" Mike odešel ze svého pokoje,oba ho hned následovali a zamířili do garáže.

V autě zavládlo ticho.Atmosféra byla napjatá.
„Ale Miku.Zítra malš vystoupení."vzpomněl si Dorian
„Já vím.Vzládnu to."
„Máme zavolet všem bodyguardům v okolí?"navrhl Jimmy
„Dobrý nápad.Všichni Kate viděli."

Dorian vzal vysílačku do ruky a začal všem oznamovat situaci ale Jimmy si hned vzpomněl,co mu Kate ještě říkala : „A kam jedu to tada fakt neřeknu a je mi jedno,že Mike nasadí celou armádu."

Už čtyři hodiny bloudí někde na silnici a už jim pomalu zavírají oči.
„Miku,jsou dvě ráno.Vyspíme se a budeme pokračovat."
„Ne,já to nezvdám.Musím jí najít."
„Budeme pokračovat,jen se vyspíme."
Mike nepatrně kývl a schoval si obličej do dlaní.
„Bože prosím.Pomoz nám.Bože,prosím!"

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat