Slíbil jsi mi to...

257 14 1
                                    

Kate se v polospánku několikrát na posteli zavrtěla a poslouchá krásný zpěv ptáků a......zapínání pásku u kalhot?Rychle otevřela oči a podívala se před sebe.Mike byl už vzhůru a oblékal se.
„Dobré ráno." Mike se na Kate podíval se smutnýma očima.
„Ránko.Omlouvám se,nechtěl jsem tě vzbudit."řekl a políbil jí.
„Stejně jsem už jenom odpočívala.Kampak razíš?"
„Jdu s Jordanem do ZOO."

Kate rychle vstala z postele a postavila se Mikovi do  cesty.
„Broučku,jsem moc ráda,že spolu trávíte čas a užíváte si,ale....máš odpočívat.Tyhle poslední dva dny máš koncerty.Jeden dneska a zítra druhý plus interview...a-" Mike jí hned zarazil.
„Neboj se.Budeme tam jen chvilinku,potom příjdu a budu odpočívat."
Kate si povzdechla.Nechce ho omezovat,opravdu ne.A teď si vemte....pokud nebude ve své kůži a bude vyčerpaný a zrovna v ten okamžik bude koncert....
Bude malér a za jeho zdraví zaručuje Kate.

„Na turné jsme už přes dva měsíce a ty ses za tu dobu nezastavil..."
Mike se na Kate provinile podíval a tenhle pohled nepatří mezi její oblíbený.
„Ale já mu to slíbil...." Kate sklopila oči a Mike chytil její tvář do dlaní.
„Slibuju,že se hned vrátím."políbil jí a odešel.

Nedá se nic zdělat.Odešla do koupelny a napustila si celou vanu horké vody s pěnou.
Celá se do ní ponořila.Chtěla ze sebe smít všechny starosti.Vždycky jí to pomohlo ale dneska to je vyjímka.Seděla a přemýšlela.

                            ****
Je půl čtvrtý a Kate chodila po pokoji sem a tam.Do místnosti vešel Jimmy.
„Ahoj,co tady ještě děláš?Všichni už jsou na místě." Teprve až teď se zastavila.
„Čekám na Mika."
„Ano já vím ale on už tam jede." Sice do začátku koncertu je ještě čas ale areál je v jiném městě,který je docela daleko.
„Dobře tak jedeme."uznala

Cesta trvala skoro hodinu.
Kate vylezla z auta a rychle utíkala do jeho šatny.
Vlítla do dveří „Miku..." Byla tu jen vyděšená Karen.
„Promiň,nechtěla jsem tě vyděsit."
Karen potom ukázala na malou televizi pod zrcadly.
„Už dávno zpívá." Kate si sedla vedle Karen na židli a sledovala Mika v přímém přenosu.Vypadá čile...jako vždycky ale je to teprve začátek koncertu.

Karen se na Kate podívala.
„Stalo se něco?" Kate si povzdechla
„Dneska byl celý den byl s Jordanem pryč.Teprve až teď se vrátil.Za ty měsíce neodpočíval a zítra toho má víc.Pokud zítra bude vyčerpaný,tak mi Kenny určitě rozkáže,abych s tím něco udělala."
„A ty víš co?" Kate si dala hlavu do dlaní.
„Musím mu dát buďto prášky a nebo injekci.Jiná cesta není...." Její první slza kápla na zem
„Ale já ho,Karen,nechci zdrogovat."zapištěla.

Karen jí sevřela ve svém náručí a utišovala jí.
„Všechno bude v pořádku,dítě moje.Mike tohle dělá pořád,neboj se.Brzy tenhle koncert skončí a potáhne do postele i kdyby jsi ho měla k tomu dokopat." Obě se zasmáli a Kate si utřela slzy.

Kate při předposlední písničce Heal The World přišla nahoru za Dorianem a Kennym.
„Ahoj Kate."
„Ahoj Doriane."
„Skvělá show,viď." Kate se podívala na Mika,který zazpíval refrén od písničky Man in the mirror.
„Ano to je."

Byl už skoro konec.Mike se rozvášnil a zpíval ze všech sil.Kate měla větší a větší strach.
Její obavy se naplnily.Mike ležel.
„Rychle!Běžte pro něj,pomozte mu a já se na něj podívám!" Nikdo se nehnul
„Doriane rychle!" Dorian dal ruce na její ramena.
„Kate,tohle je součást show.Koukej.Teď tam příjde Menny a pomůže mu na nohy." Opravdu se tak stalo ale po chvilce spadl zase.
„Ne.On je vyřízený...je unavený a vyčerpaný.Skončete to!"

Menny mu zase pomohl a potom koncert skončil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Menny mu zase pomohl a potom koncert skončil.Kate nezajímali paparrazi a ani lidi,kteří mají vstupenku do zákulisí,prostě tady na Mika počká.
Teď se ukázalo,že tohle rozhodnutí byla jedna velká kravina.
Všichni přiběhli s křikem ze všech stran.Na Mika už neviděla a ani sama neví,na jakém místě teď je.Byli na sebe namáčlí jako sardinky v jogurtu.

Potom Kate ucítila,jak jí někdo drží za ruku a táhne jí.Byl to Jimmy,který si vzal Kate do náruče a odnesl jí do šatny.
Jimmy zavřel dveře a vykulila oči na Karen.
„Zvířata!"potom se podívala na Mika,který seděl na židli a všechen adrenalin vydejchával.Jimmy jí postavil na zem a Mike k ní pomalu šel.
„Kate....já...." Složila ruce na prsou a sklopila oči.Byl vyčerpaný.
„Nic říkat nemusíš."

Do šatny přišel Kenny.
„Úžasná show,Miku.Doufám,že to zítra taky rozpálíš.Chtěl bych vám říct program na zítra." Kate se zaraženě podívala na Mika.Tak tohle zrovna nechtěla slyšet.
„Zítra ráno v osm je zkouška.Potom máš Miku interview a potom je koncert." Potom odešel.Nastalo ticho.

Mike přišel blíž ke Kate,která měla opřené čelo o dlaň.
„Omlouvám se.Jdu si hned lehnout." Kate ho ale zarazila
„Ty to nechápeš...slíbil jsi mi to.Slíbil jsi,že se brzy vrátíš a alespoň na chvilku vypneš a odpočineš si.Měla jsem o tebe strach."
Dneska všichni přespíme v hotelu nedaleko odtud.Potom se na všechny podívala.
„Ráda jsem vás viděla a uvidíme se zítra.Dobrou noc."

Kate odešla do hotelu a rovnou do svého pokoje.
Ještě měla sílu na převlíknutí ale to bylo maximum.Potom hned skočila do postele a potichu se modlila,aby zítra bylo všechno v pořádku.

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat