Nechte Kate být!

233 14 1
                                    

Kate si rychle sedla na postel a dívá se všude kolem.
„Miku...?" Nic se neozvalo.Vstala,oblékla se a šla se podívat do kuchyně.
„Miku?" Tam taky nebyl.Vrátila se zpět k posteli a hledala nějaký vzkaz,taky bezvýsledně.Ani žádná smska jí nepřišla.
Rozběhla se dolů do haly k recepci.
„Omlouvám se ale neviděla jste Mika?" Ženská na chvilku přemýšlela ale nakonec jen zavrtěla hlavou.
„Bohužel.Pana Jacksona jsem neviděla." Kate se začali v hlavě tvořit různé scénáře ohledně Mikova vypaření z hotelu.

Rozběhla se opět nahoru ale za Jimmym.Několikrát naléhavě zaklepala ale Jimmy v pokoji nebyl.
Zůstala tam stát a opřela si čelo o dveře.Jimmy vyšel z rohu chodby,šel do svého pokoje a díval se do mobilu.
Potom si snad ještě včas všiml Kate.Zastavil se,pomalu se otočil a potichu šel zpátky.
„Jimmy!"vykřikla Kate a Jimmy se zastavil a znehybněl.
„Jimmy,to jsem ráda,že tě vidím." dodala
„Taky tě rád vidím,jak ses vyspala?" Musí to okecat ale stejně musí najít nějakou výmluvu.Snaží si zachovat v obličeji klid,aby zakryl strach.
„Dobře ale kde je Mike?" Krucinál! pomyslel si v duchu.
„Je s Dorianem." Kate si složila ruce na prsou.
„Kde jsou?Mike mi nic neřekl."
„No....víš....odjel." Kate vykulila oči.
„Kam?!"
„Ehm....do Irska.Jel tam o týden dřív.Víš ta věc s Jordanem ho pěkně rozrušila a odjel dřív,aby se tam uklidnil."
Pokrčila rameny.

„Tak letím za ním." Jimmy vytřeštil oči a začal máchat rukama.
„To nemůžeš."
„Ale proč ne?"
„On je opravdu naštvaný.Já Mika taky znám a raději bych ti to nedoporučoval." Kate sklopila oči
„To chápu....dobře." Jimmy si oddychl ale moc šťastný není,protože vidí její smutné oči.
„Kate,chápu že máš o něho strach ale teď musí sehnat všechny důkazy a sehnat právníka.A navíc ho to zlomilo.Jordana se nikdy nedotkl."
„Já mu věřím." Jimmy nahlas vydechl a promnul si čelo.
„Tohle bude horší než ten první soud."
„Tohle je jeho druhý?"
„Ano.Někdo ho zažaloval kvůli písničce Liberian Girl.Prý ho ukradl a vydal za vlastí." Kate jen nechápavě zavrtěla hlavou.
„Proč každýmu jde jenom o peníze?" Potom se otočila a odešla do svého pokoje.

Jimmymu se neskutečně ulevilo ale ještě nemá vyhráno.Odešel dolů do haly a přišel k recepci.
„Můžu vás o něco poprosit?"
„Jistě."
„Prosím v pokoji E234 odpojte televizi.Úplně jí vypněte."
„Jistě,pane."

      ******

„Miku,je tady Jordan." řekl Dorian Mikovi,který tiše sedí na posteli v pokoji.
„Já tam nejdu!" zapištěl
„Chápu ale musíme.Jinak...to mají jako důkaz proti tobě." Na chvilku ještě seděl a přemýšlel.Natáhl se pro sklenici s vodou,který byl vedle něho na nočním stolku a zapil jeden prášek.Dorian starostlivě nakrčil obočí.
„Miku?Na co si bereš ten prášek?"
„Na nervy!" zakřičel.Dorian se lekl a raději se odmlčel.
"Omlouvám se.Já opravdu se s nima nechci vidět.Už nikdy.Hodně mě vytočili.Ten prášek je na hlavu.Zase mám bolesti."
dodal.
„Neměla by o tom vědět Kate?"
„Kdybych mu to řekl,tak by sem hned přijela.A to já nechci!Chci aby se vrátila do pravého Neverlandu,plné klidu,míru a krásy.A ne do chaosu!"
„Jen doufám,že to není ta droga,kterou ti tamten doktor předepsal." Mike ukázal Dorianovi krabičku
„Tyhle jsou jiný.Předepsal mi je Dr.Murray.Pomáhají."
„Tak dobře.Půjdeme?" Mike položil krabičku na stůl a odešel dolů do zasedací místnosti.

U stolu seděl Jordan,jeho otec a právníci obou stran.Kolem místnosti byla policie a šerif ze Santa Barbary.
„Takže.Žádné urážky a ani provokování,jasný!Berte to jako soudní výslech."řekl Mikův právník a posadil se vedle Mika.
„Jordane.Řekni,jaký máš vztah k panu Jacksonovi?"
„Sexuální!!!" Zakřičel jeho otec a bouch pěstí do stolu.
„Já se vás na nic neptal ! A pokud se tohle bude opakovat,tak odtud vypadnete!" Potom se opět podíval na Jordana.
„Jaký?" dodal
„Jsem jeho fanoušek,miluju jeho písničky a tvorby.Moje rodina měla volný přístup sem na Neverland.Jsme přátelé."
„Ale tvůj táta říká něco jiného." Jordan se podíval na svého otce.
„Jen synáčku ukaž ten cucflek,který máš na břiše." Jordan se postavil před právníka a vyhrnul si triko.Byla tam velký červený ohraničený flek.Mike zavrtěl hlavou.
„Tohle není ode mně!"
„Ale.Kate má taky takovýhle cucflek nebo ho má Jordan lepší." provokoval Jordanův otec.Mike bouchl oběma rukama do stolu a rychle se postavil.
„Nechte Kate na pokoji!!!"

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat