Nepříjemná situace

271 12 1
                                    

Dorian všechny odvezl na Neverland,kde už na ně čekal právník.
Nejprve se podíval na Kate s rozzářenýma očima.
„Dobrá práce,slečno Sheeldová,velice jste mě překvapila.Ale příště to řekněte mě."
To bych ráda,kdyby mi to Mike řekl. Pomyslela si v duchu.Podívala se na Mika,sklopila zklamaně oči a upřela pohled opět na právníka.
„Děkuju.Můžu si ještě o tom s vámi promluvit?"
„Ale jistě." Kate i právník odešli na verandu ale Mike,Jimmy i Dorian zůstali v obýváku.

„Jak to k sakru zjistila?!"Vyštěkl Mike a podíval se na Jimmyho.
Pokrčil rameny.
„Vlítla za mnou do pokoje a všechno to na mě vysypala."
„A to už nešlo rozmluvit?"
„Miku,ukázala mi video na youtube a rozbrečela se přede mnou.Už jsem nemohl nic dělat."
Mike sklopil oči,odfrkl si a mlčel.Podíval se na Kate,která tam mluví s právníkem za zavřenými skleněnými dveřmi.

Po chvilce přišli zpátky a Kate se na Mika podívala ale hned odtrhla zrak.
„Další postup už máme.Tohle vyhrajeme,"řekl právníl a podíval se na Kate.
„a ten soudní příkaz seženu."
„Děkuju."

Kate už pomalu odchází ale Mike jí zastavil.
„Chtěl bych s tebou mluvit."
Až teď?Ne...už je pozdě.
Mlčela a pokračovala v cestě ale Mike to nevzdává.
„Počkej,prosím,kam jdeš?"
„Domů."
„Prosím,zůstaň tady.Chci ti to vysvětlit." Kate se už hrnuly slzy do očí.
„Fajn,tak povídej." Celá se k němu otočila a slzy už dál neudržela.Mike se z toho zachvěl a začal lapat po dechu.
„Můžeme jít prosím nahoru?Tam je soukromí."

Jimmy se na Doriana podíval a dal znamení na to,aby odešli.Po chvilce byli v místnosti jen Mike a Kate.
„Chtěl jsem tě chránit.Nesnesl bych,kdyby se do tebe Sheddon navážel.Přál jsem si,aby ses mi vrátila do toho práveho Neverlandu,plné lásky,míru a klidu.Já ti nechtěl tím ublížit,opravdu ne.A nechtěl jsem tě vidět u soudu se trápit,vidět tě smutnou..."

„Ale Miku,já u soudu nejsem poprvé."
Několikkrát překvapením zamrkal.
„Jak to?Co se stalo?"
Kate sklopila oči a posmutněla ale nakonec pokrčila rameny.
„Manžel mé bývalé pacientky mě zažaloval kvůli úmrtí jeho ženy za zanedbání lékaře.Ukázalo se,že to on jí zabil.Vyhrála jsem."

Mike Kate pevně objal a zabořil nos do vlasů.
„To je mi moc líto,beruško."
„Proč jsi mi to neřekl?Proč?Řekla jsem ti,že jsme v tom dva."
„Omlouvám se ti.Záleží mi na tobě a chci,aby jsi byla šťastná.Nechtěl jsem aby ses sem vrátila do úplného chaosu."
Kate si opřela čelo o jeho rameno a popadla ho kolem krku.

„Říkala jsem ti,že jsme v tom spolu.Ve všem."
„Omlouvám se."
Dlouze jí Mike políbil a kloubkem prstů jí hladil po tváři.
„Ale na co ten soudní příkaz?Copak plánuješ?"zeptal se měkkce a tím uvolnil napětí v atmosféře.
„Povím ti to až mi ten příkaz přinese."
„Ach Kate....jak jsi mi chyběla...i ta tvoje tajemnost."

Někdo zaťukal na dveře a tím překazil krásnou a intimní chvíli.
„Dále."houkl Mike směrem ke dveřím.Byl to Mac.
„Miku!Tak rád tě opět vidím." přiběhl k Mikovi a objal ho ale potom si všiml i Kate.
„Páni.Ahoj Kate!" polračoval
„Ahoj Macu."Mike majetnicky chytil Kate kolem pasu a Mac se začal culit.
„Jak tak vidím....tady něco rozkvetlo."

Do místnosti přišel právník s nejistým výrazem.
„Omlouvám se,Miku,ale....teď nemůžeš být v blízkosti dítěte.Mohlo by se to zhoršit." Mac se nevěřícně na Mika podíval
„Co se děje?"
„Nic.Nic se neděje."ujišťoval ho Mike
„Můžu si s ním promluvit?"zeptal se právník.
„Ale přede mnou."

Pravník si klekl a podíval se Macovi do očí.
„Jak dlouho se znáš s Mikem?"
„Tři....nebo...čtyři roky."
„A...ehm...dotýkal se tě někdy?" Mike těžce vydechl.Tohle je velice nepříjemná situace.
„Ne.Ne.Ne."
„A spal jsi tady někdy?"
„Hodně krát."

Právník si stoupl a opět si všímal Mika a Kate.
„Máme svědka i důkaz." Mike mu ukázal dlaně,jako kdyby říkal,že se vzdává a začal s nima mávat.
„Ne.Nechci aby šel k soudu.Má dětskou nevinnost."
„Mohl by nám hodně pomoct."
„Ne."
„Dobře ale...pokud nebudeme mít hodně důkazů,tak musí jít.Nebo snad chceš sedět?" Mac vykulil oči.
„Mike bude ve vězení?"
„Nebude,broučku.To se nikdy nestane."uklidňovala ho Kate.
„A ten příkaz nám uznali.Příjde co nejdřív."

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat