Tajnůstkář

316 12 1
                                    

Kate se ráno probudila s úsměvem na tváři.Pomalu vylezla z postele a podívala se na Karen,která ještě spí...Dneska večer je druhý Mikův koncert.
Potichu odešla do koupelny ale v tom někdo zaklepal.Kate se lekla,rychle se podívala ze dveří na Karen,stále spí.Kate se ulevilo a šla ke dveřím.
Na chvilku zaváhala otevřít ale potom jí k tomu donutilo druhé hlasité zaklepání.

První,co uviděla byly růže.....tucet červených růží.Byli překrásné.
„Slečna Kate?" ozval se za růžema hluboký mužský hlas.
„Ano." Zašeptala
„To je pro vás." řekl a podal Kate růže.
„Děkuju." Poslíček odešel a zavřela dveře.
Na pár vteřin zapomněla dýchat.Srdce se jí rozbušilo na neuvěřitelnou rychlost.Nikde žádný vzkaz a ani poznámka.Kate se usmála dala růže do vázi.První člověk,který jí napadl byl Mike.Ale nechtěla dělat žádné ukvapené závěry.
„Co to?"
„Panebože!" Vyděšeně zakřičela a podívala se za sebe.Karen sedí na posteli a opírá se o čelo postele.
„Vyděsila jsi mě." Sotva Kate popadala dech.
„Promiň.Ale teď vážně...mi máme ctitele?" zakřenila se
„Nevím...možná.Nikde tu není vzkaz."
„Tajnůstkář jeden."

Bylo už osm a všichni měli mít sraz dole v hale.Kenny si je nervózně počítal ale pořád mu počet nevycházel.
„Není tu jeden člověk." Všichni se ohlédli kolem sebe.
„Tatiana." Kate se zastavil dech a dívala se kolem.Nedělala si starost o Tatianu ale o Mika.Nikde ho neviděla.Kenny si oddychl.
„Jo aha.Prosím běžte někdo k ní a řekněte ať sem ihned nakluše." George,jeden k Mikových tanečníků bez dalších slov odešel nahoru po schodech.
„Kde je Mike?" zeptal se Saidah Kannyho. Saidah je Miková sborová zpěvačka.Kenny si nervózně jednou rukou uhlazoval vlasy.
„Musel odjet si něco zařídit.Hned tu bude." Potom se otočil k nim zády a mumlal do dlaně „Snad."
To ale pro Kate nebyla přesvědčivá výmluva. Co když se Mikovi něco stalo? Pomyslela si.

Tatiana se courala po schodech dolů.Je na ní vidět,že ještě spala.
„Co je?" zakňourala a podívala se na Kennyho.
„Pro tebe ty schůzky platí taky." Několikrát za sebou mrkla,aby zaostřila vidění.
„Kde je Mike?" Všichni ztichli a koukali na Tatianu.Poznala to dřív a to ještě napůl spala.
Kenny se zhluboka nadechl na uklidnění.
„Hned tu bude." Aby se vyhl dalším otázkám na Mika rychle vymyslel jiné téma.
„Takže sraz u hotelu bude v pět hodin.Po koncertu hned odlétáme." Tatiana vykulila oči.
„Kvůli tady tomu mě budíte?" Kenny to nechtěl nijak zvlášť komentovat a raději odešel.

Všichni se rozutekli pryč a jediná Kate s Karen zůstali v místnosti.
„Co se děje?"zeptala se nechápavě Karen,když se na ní Kate podezíravě podívala.
„Tohle se mi nelíbí."
„Slyšela jsi Kennyho.Hned tu bude,jen si musí něco zařídit." Kate vrtěla hlavou.
„Viděla jsi Kennyho jak se tvářil.Buďto taky neví kde je a nebo je Mikův spojenec." Karen se zasmála.
„Ale prosim tě.Máš o Mika zbytečnou starost.Je to tajnůstkář a navíc má u sebe Doriana,nic se mu nemůže stát."
Kate na chvilku mlčela ale potom Karen objala.
„Děkuju. A víš co? Zvu tě na objed." Karen dlouho nepřemýšlela a hned na to kývla.

                                                                                                ****

Tatiana přišla za Dorianem,který stál na chodbě.Dala si ruce v bok  a podezíravě se na něj podívala.
„Kde je Mike?" Dorian se ni podíval a nechal si chladnou hlavu.
„To není stoje starost." Div Tatiana málem nevybouchla vzteky.
„To si piš že je!"
„Je to jeho osobní záležitost."
„Kde je?!"
„Neřeknu."
„Toho budeš litovat!"
Já lituju už jen toho,že s tebou mluvím. Proč jsem sakra neodešel? Pomyslel si Dorian v duchu a pousmál se nad tím.
Tatiana to hned zaregistrovala.
„Tobě to připadá vtipný?" Dorian zpátky nahodil vážný výraz a pokračoval.
„Pěkný den,Tatiano." Bez dalších slov odešel co nejrychleji pryč.

Dorian pokračoval chodbou a vytáhl z kapsy mobil a vytočil Mikovo číslo.Nečekal dlouho a Mike to zvedl.
„Ahoj.Prosim tě,jak to vypadá?"
Ahoj.Už jenom chvilku,proč?Děje se něco?"
„Všichni jsou z toho nervní.Před chvilkou mě zastihla Tatiana a-"
Nic si jí neřekl?"
Nic." Z druhého konce se ozvalo úlevné vzdychnutí.
A Kate?"
Měla pozezdření ale potom jí to Karen vymluvila.Všechno jde podle plánu.Hlavně nezapoměň,že je v pět hodit sraz."
Dobře.Díky moc.Doufám,že se mi to povede."
Určitě ano."
Díky.Zatím ahoj." Mike zavěsil a Dorian odešel do svého pokoje.

" Mike zavěsil a Dorian odešel do svého pokoje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat