Odhalení

277 13 0
                                    

„Tak tady jsou naše hrdličky."zasmál se Dorian u dveří od baru se skleničkou v ruce.Potom se otočil na dav,který byl za ním.
„Hej lidi!Mike a Kate jsou tady!" Oba vešli do dveří  ruku v ruce a všichni je s křikem přivítali.Přišla k nim Karen a objala je.
„Kde jste takovou dobu?Počkat...nic mi neříkejte.Asi mi to už docvaklo." Podle hlasu je poznat,že těch pár skleniček už měla.Mike se zasmál a chytil Kate kolem pasu.Potom k nim přišel Kenny.
„Buďte zdrávy,hvězdy."Mikovi podal skleničku. „Neboj se.Vím,že kromě vína nic jiného nepiješ."
„Děkuju."
„Pojď na chvilku k baru.." Mike se podíval na Kate a nic neřekl.
„Jen běž.Bavte se." řekla a Kenny popadl Mika za ramena a táhl ho k baru.Tak ten je taky už na mol.

„Jsem ráda,že už jsi zdravá." Kate se zpátky podívala na Karen a obě šli k malému stolu na kraji místnosti.
„Mike se o mě hezky postaral."
„Byl tvůj doktor?" Kate jen křikývla a Karen se zasmála.
„Byl.A jaký byl koncert ?"
„To byla podívaná!Když zpívat She's out my live,tak si zase pozval jednu faninku k sobě na jeviště.Nejprve se chovala důstojně ale potom,když se jí dotkl,tak to nevydržela,vrhla se kolem jeho krku a zkoušela ho políbit,ale marně.Potom už musela jít zpátky a to byla scénka.Málem z něho strhla tričko.Když koncert skončil,tak ještě měl chudák na zápěstí obtisk jejího stisku,jak od něho nechtěla odejít." Kate vykulila oči a podívala se na Mika.
„Neboj se.Už to tam nemá." Ujišťovala jí a podala skleničku. „Na."
Byla to celkem malá sklenička,tak to vypila na ex.Z repráků se ozývala písnička Sexbomb od Toma Jonese.Karen rychle vyskočila na nohy.
„Tu miluju.Pojď!Jdeme trsat!" Popadla Kate a odtancovali doprostřed parketu.

Do místnosti přišla Tatiana se svou mini sukní.Kenny se zvedl ze židle a roztáhl ruce.
„Tatiano!Tak tady Jseš!Pojď sem." Beze slova přišla k nim a sedla si vedle Mika.
„Úžasný koncert.Jako vždy." Potom podal i Tatianě skleničku „Dej si."
„Kdepak je paní Jacksonová,Miku?" Tatiana se zarazila a položila skleničku na pult.
Mike se porozhlédl.
„Tančí s Karen." Kenny se otočil.
„No fakt a válí.To jsi jí naučil ty?"
„Ne.Je to talent."
„A tančí na písničku Sexbomb.Běž za ní tancovat." Mike si opřel lokty o bar.
„Nemůžu.Pro dnešní večer mi nohy dávají postupně výpověď.Jsem rád,že vůbec sedím."
„No jo.Při písničce Man in the mirror sis docela tvrdě sedl na zadek.Při tom pohledu mi taky bolel." Potom se Kenny bavil s Tatianou ale Mike je neposlouchal.Opatrně vyměnil svoji skleničku s vodou s Jackem Danielsem od Kennyho.
Po chvilce se Kenny napil a zakřenil se.
„No fuj!Co to je?" Mike vybouchl smíchy
„Voda!"
„To mě chceš snad utopit?Dej mi to zpátky."řekl a vrátil skleničky na svoji původní polohu.

                                                                                               ***

„Kate,pojď ještě tancovat.." kňourala Karen
„Už mě opravdu bolí nohy."
„Kdepak máš svého muže?" Kate porozhlédla po baru a našla Mika,jak tančí s Kennym a s Tatianou.No spíš to nebyl tanec,jen se se pohupoval na místě.On ale nebyl opilý.To by vypadalo jinak.
„Můj....bože." Řekla a rychle šla k Mikovi.
„Miku...Miku."měl polozavřený oči a Kate se snažila ho ještě zreagovat.
„Ano?"špitl
„Jsi unavený.Pojď už si lehnout." On opravdu nebyl opilý a ani to nebylo cítit.Poslechl a zamířil po schodech do svého pokoje.

Kate mu pomohla z oblečení a přikryla ho dekou.Políbila ho na čelo a vstala ale Mike jí chytil ruku.
„Budeš tu prosím se mnou?"
„Dobře,jen si pro něco skočím do svého pokoje." Mike jí pustit a šla do svého pokoje.
Ale nejprve si chtěla sednout.Sedla si na postel ale omylem svým zadkem pustila televizi,protože seděla na ovladači.Kate se lekla a vstala.V televizi běžely zprávy a mluvili tam o dnešním koncertu.
Zvědavost zvítězila a zprávy sledovala.
...A teď...písnička I Just can't stop loving you má větší účinky než si myslíte a vy víte,co tím myslím.Jeden koncert,několik zamilovaných pohledů a polibků.Románek z Bad tour stále pokračuje.Z tohoto záznamu uvidíte Michaela Jacksona,který věnoval Tatianě vášnivý polibek.
Záznam se spustil.Kate se hrnuly slzy do očí.Třikrát záznam zopakovali.Nejprve zpomaleně a potom zblízka.Každičká vteřina sledováním,jak se líbají,jí připadala jako rána nožem do zad.
Kate televizi vypla a dala si obličej do dlaní.Slzy tekly o sto šest.Potom si vzpomněla,že ji Mike čeká.Přišla ke dveřím a zavřela je.Skočila do postele a brečela do polštáře.

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat