Ona je nějaká jiná?!

241 14 0
                                    

Ve Francii je klidné ráno.Mike i Kate byli už vzhůru ale ani jednomu se nechtělo z postele.Mike položil hlavu na její velké bříško a poslouchal mírné kopání.To ho přinutilo ke zpěvu.
„You are not alone.I'm here with you..."
Kate ho pozorovala.Tohle je krásný vztah mezi otcem a dítětem.Nad všemi emocemi se rozbrečela.Mike přestal zpívat a hlavu přesunul ke Kate.
„Copak se děje,beruško?"
„Nic.Je to krásný se na tebe dívat,když s ním mluvíš." Mike Kate dlouze políbil.

Někdo naléhavě zaklepal a do místnosti vstoupil Dorian,který se hned zarazil.
„Ou- omluvám se.Miku ztratily se lístky pro královskou rodinu." Mike rychle vstal.
„Cože? To snad Jeremy nehlídal?!"
„Ale ano hlídal.Když se vrátil z krátké pauzy,tak v safeu nebyli." Mike se rychle převlékl.
„Hned budu dole."

Dorian odešel a Mike si sedl na postel vedle Kate.
„Promiň,musím to jít vyřešit ale hned se vrátím." Potom ji políbil a odešel pryč.
Kate je opět sama v pokoji a přemýšlí,jak by se mohl jejich chlapeček jmenovat.Oba se shodli na jménu Prince ale jak bude jméno pokračovat dál to ještě nikdo neví.

Z jejích myšlenek jí vyrušilo klepání.
„Dále." U dveří stála Tatiana,která se ke Kate přiblížila.
„Ahoj,neruším."
„Nerušíš."
„Můžu?" zeptala se Tatiana a natáhla ruku na bříško.
„Ehm...dobře." Tatiana si sáhla na její bříško,když v tom silně kopl.
„Au!"zakřičela Kate

„V kolikátém jsi už měsíci?"
„V pátém." Tatiana se starostlivě podívala
„Děje se něco?"zeptala se jí Kate
„Ano,ale to ti říct nemůžu.Nemůžu ti zkazit radost."
„Co se děje?!"
„No...víš...říkám ti to proto,protože tě mám ráda a jsi moje kamarádka.Chci tě chránit.Je tu jedno video...o Mikovi a ještě o někom..."
Kate se zarazila a párkrát zamrkala.
„O kom ještě?"
„Když Mike odjel do Neverlandu bez tebe,tak...jsem ho s něčím nachytala."

Kate se tvrdě opřela o čelo postele.
„A to ti mám jako věřit?"
„To video mám teď u sebe,jestli ho chceš vidět,tak stačí jen říct." Kate mlčela.
„Raději půjdu." Tatiana odešla.
Kate si to teď všechno rovná v hlavě.
Vždyť přeci byl soud...byla tam policie...to by opravdu měl čas na nějakou jinou..? Potom to Kate došlo.
Ona je i nějaká jiná?! Ne,to nemůže být přeci pravda...ale je i pravda,že teď hodně často chodí pryč..
Nad těmi svýmy myšlenkami se rozbrečela ale tentokrát zklamáním a smutkem.

Chci to video vůbec vidět? Ne nenene nechci.Je to určitě jen podvod.
Mike přeci není taková povaha...

„Ahoj lásko.Jsem tady."řekl Mike u dveří a viděl Kate,která má zmáčené tváře.
„Co se děje?" zeptal se starostlivě a palcem setřel poslední slzy.Kate nic neříkala.
„Beruško,prosím.Řekni něco."
„Byla tu jedna ženská..." Kate nechtěla říct její jméno,protože by jí potom Mike vyrazil ale Tatiana jí chtěla chránit.
„A jaká?"
„To já nevím.Ale říkala,že je jedno video o tobě a ještě s někým."

Mike nechápavě zavrtěl hlavou.
„Video?Jaký?A s kým?"
„Když jsi odjel z Anglie do Neverlandu,tak tě přistihla." Mike stále nevěděl o co jde.Byl zmatený a každé slovo ho překvapovalo víc a víc.
„Ale s kým?" Kate už neudržela emoce pod kontrolou.
„S ženskou snad ne,sakra?!!" Řekla a rychle si schovala obličej do dlaní.

„Kate,to bych nikdy neudělal.Jsem s tebou šťastný,tak proč bych chtěl jinou?Odjel jsem bez tebe,protože jsem nechtěl aby jsi viděla ten chaos,ale to jsem ti přeci říkal.Nikdy bych ti nechtěl ublížit a vidět tě nešťastnou.Miluju tě,z celého srdce tě miluju."

„Já tebe taky.Promiň,já...jen měla strach.Vyděsila mě." Mike si vedle ní sedl a sevřel jí v náručí.
„Já to chápu a děkuju,že jsi mi to řekla.Nikomu nedovolíme,aby nám kazil tak krásný vztah." Kate se nas tou poslední větou rozplívala jako čokoláda na slunci.

„Můžu se tě na něco zeptat?"zeptal se Mike
„Ano."
„Chtěla jsi to video vidět?"
„Ne,nechtěla." Mike se usmál a Kate dlouze políbil.
„To jsem rád.Sice nemám co skrývat ale děkuju,že mi věříš."

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat