„Miku.Vstávat je 8:25.Nasnídat se a vzhůru do práce."budil ho Dorian.
Mike jen zvedl hlavu z polštáře a podíval se na hodiny.
„Mm...budu vstávat ve třicet..."
„Tak to teda ne.Všichni už jsou dole v jídelně a Tatiana se po tobě schání."
Mike si dal polštář na obličej a mumlal do něj.
„Neee."
„Tak šup." Už mu nic nezbylo než vstát.Sedl si na postel a přemýšlel.
„Hele...mě už od začátku tady něco nehraje." Dorian si sedl vedle Mika na postel.
„Ale co?"
„Ve složce jsem neviděl Tatianu.Nikde nebyla zapsaná a z toho mě docela mrazí.A Kenny mi nic neřekl..."
„Miku,znáš přece Kennyho.Má jen trošičku špatnou paměť a určitě ji tam zapomněl zapsat."
„Asi máš pravdu... Ano máš pravdu.Já zapomněl."
„To nic.Tak rychle dolů,nasnídat se a odtancovat na stadión."„Dobré ráno a dobrou chuť."řekl Mike,když vešel do jídelny.
„Dobré ráno."Šel kolem stolu,kde seděla Tatiana a chytila ho za ruku.
„Počkej Miku.Přichystala jsem ti tvoje oblíbené jídlo.Palačinky.Vím,jak je miluješ."„Aha..em..děkuju." Bohužel si musel sednout vedle Tatiany,protože nechce hned po ránu udělat dusno.Má rád přátelskou a příjemnou atmosféru.
Kate seděla s Karen a upřeně koukala na Mika s Tatianou.Karen si toho všimla a chytila ji za ruku.
„Kate...proč ten smutek?Je krásný den."
„Já vím...jen..." Karen už hned pochopila o co jde.
„Tatiana?"
„Ano..."
„Zlatíčko.Nevšímej si ji.Ona ráda škodí,vidí,že se trápíš a baví jí to.Dělá jí to radost."
„Ale proč já?Proč si na mě zasedla?Co jsem ji udělala?"
„Nic.Jsi tu nová a dělá ze sebe tu nejlepší.Navíc leze Mikovy do zadku a to nemá rád."
„Děkuju Karen."
„Nemáš zač zlatíčko.Uvídíš,jak ji Kenny prožene.Dělá ze sebe dokonalou,ikdyž není a Kenny to ví."„Dobře lidi" řekl Kenny na stadiónu „takže teď jsme se naučili používat katapult a následuje....písnička...Miku?"
„Jam,Wanna be startin'somethin' ,Human Nature,Smooth Criminal,I just can't stop loving you."
„Jam i Wanna be jsme se naučili doma,tak teď Smooth Criminal."„Miku řekni mi,co máš v plánu."
„Dobře.Budou tady 4 tanečníci a jedna tanečnice.Kolem ni se budou motat a říkat : Annie are you ok?. Potom bude stínohra se mnou a s 2 dalšímy tanečníky."
„Super,tak slyšeli jste?Jdeme na to!"Kate a Karen se dívali na tu úžasnou show.Kate se dívala kolem sebe a Tatiana nikde.
„Kde je?"
„Kde je kdo?"
„...Tatiana."
„Je ve své šatně."řekla se škodolibím úsměvem.
„Mike je dokonaký šoumen se všim všudy."
„To ano.Hele Mike prosí o vodu a ručník.Běž tam,támhle to je."Kate musela šlapat opatrně.Všude tady byly repráky a kabely.Vedle ní byly repráky větší než ona a jinak všude kolem byly malý.Nejvetší problém byly ty kabely a dávat pozor,aby náhodou něco neodpojila.Už viděla ručník a vodu.Pomalu se pro to natahovala ale zezadu se objevila Tatiana a strčila do ní.Kate spadla na aparaturu a objevila se na jevišti.Byla to veliká rána a všichni se lekli,hlavně Mike.Rychle utíkal ke Kate.
„Panebože Kate...jsi v pořádku?Nebolí tě něco?Není ti nic?" Kate se chytila za hlavu.
„Ne není.Moc se omlouvám.Opravdu se moooc omlouvám.Dávala jsem si takový pozor.Omlouvám se." Mike se zasmál.
„Neomlouvej se.Hlavně,že jsi v pořádku." Pomohl jí se postavit na nohy a všichni si dělali srandu.
„So are you ok,Katie?Katie are you ok?Are you ok,Katie?" Všichni se začali smát.Mike ji pomohl si sednout na židli v jeho šatně.Zavřel dveře a podíval se Kate upřímně do očí.
„Opravdu jsi v pořádku?Byla to silná rána."
„Opravdu mi nic není." Mike si ale nedal říct.Vytáhl z mrazáku pytlík s ledem a opatrně led dával na její hlavu.
„Vím,že jsi nespadla schválně...copak se stalo?"
„Byla tam tma...všude byla obrovská aparatura a hlavně kabely.Zakopla jsem o jeden.Moc se omlouvám."
„Kate,už jsem ti řekl,ať se neomlouváš.Hlavní je,že jsi v pořádku.Promiň,už bude muset jít ale zavolám sem Karen,dobře?"
„Děkuju." Ještě před tím než odešel dal Kate na stůl vodu,sušenky a ovoce.Kate se zatím dívala kolem sebe.Zakoukala se na jeho kostýmy,bylo jich strašně hodně.
Potom do místnosti přiběhla Karen.
„Můj Bože....zlatíčko jsi v pořádku?"
„Ano jsem.Mike se o mě dobře postaral."
„Viděla jsem někoho za tebou a strčil tě.Škoda,že tam byla tma jinak bych té osobě zakroutila krkem.Potom to řeknu Mikovi."
„Nenene prosím nic mu neříkej.Už tak má plno starostí."
ČTEŠ
Michael Jackson
FanficŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...