„Dobré ráno,Karen."pozdravil Mike,když přišel do kuchyně „mmm...tady to voní.Copak to bude,až to bude?" Karen míchala těsto a ťukla vařečkou na Mikův nos,takže byl celý od těsta.
„Dobré ráno.Nech se překvapit..."
Mike si utřel nos a těsto ochutnal.
„Je to dobrý to vypadá na..." v tom ho přerušil Macaul,který přiběhl z venku.
„Ahoj Miku.Hádej kdopak po dlouhé době přijel." Mike se zamyslel.
„Že by...Elizabeth?" Elizabeth Taylor a Mike jsou nerozluční kamarádi a často se navštěvují.
„Neee...Bubbles přece!"Mike se rozeběhl ven a dívá se kolem sebe.Za ním hned přiběhl Macaul.
„A kde je?"zeptal se Mike zmateně.
„Tady..." Bubbles vykoukl z rohu domu a Mikovy se rozzářili oči.
„Bubblesy!" Bubbles přiběhl a Mika objal.
Bubbles je Mikův mazlíček.Je to roztomilý šimpanz s velikýma očima.Bubbles chytil Mika za ruku a táhl ho k jeho oblíbenému stromu.Vylezl do koruny stromu a nechtěl dolů.
„Bubblesy...prosím pojď dolů.No taaaák.Dolů pojď." Macaul přišel za Mikem a díval se do stromu.
„Em..co se děje?"
„Bubbles dělá naschváli." zasmál se Mike.„Ahoj Miku.."řekl Dorian a podíval se do stromu „...em..co tam nahoře dělá?"
„Ale...jen si chtěl natrhat ovoce." zasmál se Macaul.
„Ahoj Doriane.Něco se děje?" Dorian je Mikův osobní strážce a nejlepší přítel.
„No...ne.Jen ve studiu už jsou ti tanečníci,aby jste nazkoušeli tu choreografii.Ale vidím,že máš teď jiné starosti..." Mike se otočil na Doriana a vykulil oči.„Už? Vždyť tam měli být zítra.No to je jedno hned příjdu do auta."
Mike se podíval do otevřeného okna,kde Karen vařila. „Karen? Prosím tě,já teď budu muset odjet ale Bubbles je na stromě..." V tom Mikovi někdo sáhl na nohu.Byl to Bubbles,který slezl dolů. „Tak nic už je tady."
„Jasně Miku,jen jeď.Já to tady ohlídám."
„Děkuju jsi zlatá." Řekl Mike a poslal vzdušnou pusu Karen.Mike se otočil na Doriana.
„Teď už můžeme."
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...