V letadle byl klid,a to je krásná příležitost na spánek.Kate a Kenny byli jediný vzhůru a užívali si to ticho.
Hladila Mika,který jí ležel na nohou a byl v říši snění,tentokrát spí klidně jako miminko.
Kenny si několikrát povzdechl.
„Všechno krásné jednou skončí..." Potom vstal a šel za Kate.
„Prosím,už Mika probuď.Za chvíli tam budeme." Kývla a Kenny odešel do zadní části letadla.
„Miku.....Lásko....vstávat." Mike ještě v polospánku zamručel a pomalu se narovnával.
„Ránko."řekl a dlouze jí políbil.Asi byl jediný,který měl takové krásné a něžné probuzení.Kenny se vrátil a šel víc dopředu,aby na všechny viděl.
„Haló....lidičky vstávat!" Ještě několikrát zatleskal,aby se všichni rychleji probrali.Začali tiše odporovat jak malé děti ale Kenny na to nebral ohledy.
„Milujete čokoládu ?"
„Řekni,kdo ne." Ozvalo ze v zadní části letadla.
„No to je dobře.Protože jsme v Belgii.Království čokolády." Letadlo přistálo a všichni se lenivě šoupali ven.Všechny překvapilo krásné přivítání před hotelem.Nejvíc měl z toho radost Mike.Několik lidí se sešlo před hotelem,natěšení až přijede a všichni začali sborově zpívat We Are The World.Mike měl dost dělat s tím,aby nezačal brečet.
„Víš...já.Nikdy se mi tohle ještě nestalo.Všichni mě přívítali s křikem a skandovaním ale tohle...nikdy nikdo nezpíval." Potom si zakryl pusu.Byl z toho opravdu nadšený.Všichni vylezli z aut a šli do hotelu.Jediný Mike s Kate zůstali v autě a vyčkávali na pravou chvíli.
Lidi začali zpívat The Way You Make Me Feel a rozdělili se do dvou skupinek.Jedná skupinka zpívala Mika a druhá zpívala sbor,stejně jako v originále.Teprve až teď Mike vylezl a pomohl Kate z auta.Nikdo nepřestal zpívat.Svoji berušku držel kolem pasu a poslouchali tu krásnou melodii.Potom Mike začal před Kate tancovat.
„Pojď,lásko,přidej se.Tahle příležitost se nenaskytne jen tak." Kate se na Mika uculila
„Mám lepší nápad." Všimla si totiž,že mají celkem velký prostor,protože mezi Mikem a fanouškama dělilo dlouhé zábradlí,které bylo celkem daleko.Rychle se vzchopila a začala se chovat jako Tatiana ve videoklipu.
Chodila všude možně,sem a tam a Mike jí byl v patách.Lidi už dozpívali a začali tleskat a křičet.Teprve až teď Kate chytil.Vzal si jí do náruče a odešel s ní do hotelu.
Kenny je zastavil a podával jím klíčky.
„Tady jsou vaše pokoje.Nevím,který je který ale je to B125 a B126." Mike vzal pouze jedny klíčky.
„B126 nám bude stačit.Děkuju."řekl a odešel stále s Kate v náručí nahoru do pokoje.Do společného pokoje.Kenny se na ně díval a pokrčil rameny.V pokoji na ně čekalo další překvapení.Na posteli ležel obrovský košík a v ní byla samá čokoláda.Různé druhy čokolády a různé tvary a hlavně tam byly pralinky.
Mike posadil Kate na postel.
„Páni..." Už opravdu nevěděl,co říct.Každý ví,jak Mike miluje sladký.Teď hlavně přemýšlel,jak se jim odvděčit.
Vzal si obrovský polštář a černou fixou napsal I LOVE YOU VERY MUCH.Jěstě si z kufru vytáhl svůj oblíbený parfém a párkrát vůni nastříkal na polštář a ještě v rychlosti napsal dopis.
„Hned....to... bude,miláčku." řekl a na chodbě poprosil Doriana,aby jim to šel odnést ven.Mike zavřel dveře a vrátil se ke Kate k posteli a klekl si před ní.Políbil jí na ruku a Kate zahrabala v košíku.
„Otevři pusu." Mike poslušně otevřel a dala mu do pusy jedné z pralinek. „Jaká je?"
„Mmm...bože.Je výborná." Potom Mike její gesto vrátil.
„Jaká je?"
„Vynikající...úžasně sladká..." Mike se zasmál a Kate se něho spiklenecky podívala.
„Ale znám i něco sladčího..." Ďábelsky se pousmál
„A copak to je?" Potom se Kate po něm vrhla a hladově ho líbala.
„Tvoje pusa."
ČTEŠ
Michael Jackson
FanficŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...