Musím ti něco říct...

243 12 0
                                    

„Ahoj Jimmy.Nevíš kde je Mike?" Zeptala se Kate,když odešla od pokoje,kde spí její doktorka.
„Je na focení.Děje se něco?"
„Je to kluk!" Jimmy se neovládl a štěstím bez sebe Kate objal a zvedl jí do vzduchu.
„To je úžasný! Myslím,že za chvilinku má přijít."
Potom se na ni spiklenecky podíval
„A nemáš hlad?"
„A velký." Jimmy se uculil
„Pojď,jdeme na velký oběd."

Oba došli dolů do haly a šli dlouhou chodbou až ke dveřím,kde bylo napsáno -jídelna-.
„Tak,copak si dáš?"
„Cokoliv." Číšník přišel s malým bločkem a propiskou.
„Dobrý den.Copak si dáte?" Jimmy položil lístek na stůl.
„Moje těhotná kam-" číšník hned Jimmyho zarazil.

„Říkal jste těhotná? Počkejte,máme něco přesně pro vás." Číšník odešel a Jimmy nechápavě zvedl jedno obočí.
„Tak to bylo děsivý." Kate pokrčila rameny
„Mě je to jedno.Synek a já sníme cokoliv." Na to se Jimmy zasmál.

Z kuchyně přiběhl kuchař až k jejich stolu a podával jídlo.
Na stůl dal zapečené těstoviny,ovocný salát,jahodový koktejl a čokoládový dort a dva talíře.Pro Kate i Jimmyho.
„Dobrou chuť přeji."
Oba byli jak v transu.
„Páni...takovou porci jsem ještě nikdy neviděl."
„Tak to já taky ne." Oba se na sebe spiklenecky podívali
„Závod?"
„Jasně!Dobrou chuť."

Do jídelny vešel Dorian s Mikem.Jeho oči se rozzářily nadšením.Přišel ke Kate,objal jí zezadu a políbil jí.
„To je tak krásný pohled."
Kate se celým tělem otočila a ztuhla.
Upřeně se dívala na Mika,který měl na sobě černý lesklý oblek,spíše to připomínalo slabou kombinézu.Ale vypadal neodolatelně sexy.

Kate a Mike odešli do svého pokoje,kde si Kate sedla na postel a sledovala Mika v sexy oblečení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Kate a Mike odešli do svého pokoje,kde si Kate sedla na postel a sledovala Mika v sexy oblečení.
„Musím ti něco říct." Mike si před ní klekl a poslouchal.
„Copak?" Kate se na něj uculila
„Je to kluk."
„Kluk?"
„Ano,kluk." Mike překvapením zamrkal očima
„Kluk...panebože kluk.Syn!" Rychle Kate popadl a svým objetím jí přimáčkl k posteli.
„Děkuju ti."řekl a dlouze jí políbil.

Mike slezl z Kate a postavil se.
„Počkej,jen se musím převléknout." Kate vykulila oči.
„Ne!" Zastavil se a ďábelsky se na ní podíval.
„Ne? Pročpak?"
Kate si nervózně skousla ret.
„Protože...protože...já ti pomůžu.Prosím nech si ho."
Mike přišel ke Kate a sedl si jí na klín ale obličejem k sobě.
„A proč si ho mám nechat?" Provokoval dál,ikdyž moc dobře věděl,co tím myslí.
„Vypadáš v tom moc dobře...."

V jejím hlase bylo slyšet,že ještě zdaleka nezkončila a tak Mike provokoval dál.
„A...?"
„...Tohle oblečení se mi na tobě moc líbí...."
„A...?" Víc se ke Kate přiblížil a víc se na ní tisknul.Kate cítila jeho pevný úd,který se o její klín třel.

„...neskutečně mě vzrušuje."vydechla
„Konečně jsi to už řekla."pošetal jí do kůže a mírně jí kousl do krku.
„aach..." Mike opatrně položil Kate na postel,začal jí hladově líbat a pomalu jí sundával tílko i sukni.Hlavu přesunul k jejímu velkému bříšku.
„Synečku,neboj se.Já ti neublížim a ani mamince ne."řekl a Kate kousl do pupíku.

Hlavou putoval dál směrem dolů a sundal jí spodní prádlo.
Svým horkým dechem dráží Kate na vnitřní straně stehna.Celá už se na posteli kroutila ale Mike jí přidržel boky a do hry připojil i jazyk,kterým do ní vnikl.
„Ach Bože!"vykřikla Kate a zabořila prsty do Mikových neposedných vlasů.
Rukama putoval po jejím těle,zmáčkl její prsa a zamručel.

„Ach prosím."vzdychla.Mike přestal
„Pomůžeš mi z toho ven?" Kate se pousmála a začala doslova osvobozovat.Rychle z něho věci ztrhla a odhodila je za sebe.
Mike byl mile překvapený,jaká to byla rychlost.

Mike si na Kate lehl celou váhou a pomalu do ní pronikal svým objemným a pevným penisem.
„Aach." Mike se začal pomalu pohybovat a jednou rukou zmáčkl její bradavdu,což jí donutilo zasténat.
„Ach ano."zamručel
Na svém tempu začal stále víc a víc zrychlovat.
Kate zformovala ústa do "Ó" ,zrychlovala v dýchání a záda prohla a slastně vykřikla.Hned na to z Mika vyšel vysoký tón a stále v ní znehybněl.

Hned na to z Mika vyšel vysoký tón a stále v ní znehybněl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat