I hate him

6.8K 268 6
                                    

,,Tak kam jdem první?" Zeptám se když se konečně doobímáme a projdeme skleněnými samootvírajícími dveřmi. ,,Mám hlad takže... Jídlooo!" Poví nadšeně dráček nad čímž se zasměju. ,,KFC?" Zeptám se a on přikývne. ,,Ale objednáváš ty." Usměje se jak malé dítě co má něco zalubem. Dráček je strašně stydivej. Možná má z toho panickou hrůzu. Hmmm. ,,Fajn." Řeknu nenačeně. On mi do rukou vloží peníze spolu s instrukcí na objednávku. Objednám tedy jídlo i obě a on zabere místa. S tácem procházím až k velké skleněné stěně kde se k němu usadím. ,,Díky." Zazubí se a vezme si twistera. ,,Nemáš zač." Sednu si na židli a zastrčím si pramen vlasů co vykoukl z drdolu za ucho. ,,A co ty vlastně?" Prolomí nakonec Martin ticho. ,,Prej si musím udělat přátelé a tak jedu na tábor. Věřil bys tomu?" Rozhodím rukou v ktreé držím hranolku. ,,Měla by ses začít bavit." Poznamená. ,,Já se bavím. S váma." Poukážu na něj. ,,Možná by to nebylo od věci. Ber to takhle. Třeba si najdeš ne jen přátelé, ale i kluka." Začnu nesouhlasně hlavou. ,,Ty sinepamatuješ co jsem řekla?! Ani omylem. Pamatuješ jak to dopadlo posledně?!" Vřísknu na něj. ,,Pamatuju si co si řekla. "Do 16 už žádnýho nechci", ale Kate tobě už 16 dávno bylo. Je to půl roku zpátky." Zakroutí očima. ,,No a co? Nemůžeme říkat, že já nevím mi je ještě 10? Nebo já nevím, že jsem řekla až minimálně do 18?" Usměju se nevinně. ,,Ale no tak. I Áňa si našla kluka." Zamračí se. ,,No a? To nemůžu být Single?" Založím si ruce na hrudi. ,,To chceš zůstat sama s pěti kočkama?" Nadzvedne Martin obočí. ,,Ne. S psem. Jo bude to Husky. Mám jasno. A bude mít zářivě modrý oči." Zasním se. ,,A nebo si najdeš někoho jinýho na oblizování než psa." Zasměje se Dráček. ,,Ha ha ha moc vtipný." Pronesu svým ironickým hlasem. Teď jsem to jen zvýraznila. ,,Nechci kluka. Chci být single. Nebo plyšáka. Jo. Hned teď se vrátím dom za svým plyšovým unicornem a řeknu mu jak moc ho miluju a že on není jako kluk co mi rozdrtí srdce." Pokývu zamyšleně hlavou. ,,Ale no tak." Zasměje se mi dráček. ,,Ne. Říkám ne. Víš jak to bylo s ním. Nenávidím ho." Vyřtknu s důrazem na každé slovo. ,,Všichni nejsou takový." Snaží se mi domluvit. ,,To neříkám, ale znova do toho nejdu." Sním poslední sousto. Dráček si jen promne kořen nosu. ,,Jsi tak pličatá." ,,Na to si přišel brzo." Usměju se. Tak jsme šli do parku. Dělali jsme blbosti. ,,Pamatuješ na ty hrůzný časy? Na ty časy kdy jsem měla kluka?" Zasměju se, ale přitom se mi chce brečet. ,,Pořád je to náš kámoš." Zamračí se Martin. ,,A člen pekelné čtveřice." Zamračí se ještě víc. ,,Ne je to Váš kámoš. Já s ním definitivn skončila. Ať si je členem čeho chce." Odfrknu znechuceně. ,,Proč se s ním nebavíš?" Zeptá se. ,,Nemám ho ráda." ,,Dřív si ho milovala." ,,Byla jsem blbá." ,,Ale zamilovaná." ,,A nešťastná." Zamračila jsem se. ,,Neříkej, že nebyla hezká chvíli." Zkřížil si ruce na prsou. ,,Jedna. Jedna za celý půl rok." Odplivala jsem ty slova. ,,Bylo to jak šikana ve vztahu." Být mi 18 tak teď sedím nad vínem.

SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat