Došli jsme do obrovské jídelny. Ari si chtěla sednout doprostřed jídelny, ale odtáhla jsem ji do úplného rohu. Nic nenamítala. Pár míst od nás seděl stůl kluků. ,,Ari?" Zeptala jsem se a nabrala na vidličku bramborovou kaši co byla k večeři. ,,Hm?" Zamrmlala s plnou pusou. ,,Nech mě hádat. Kluk s kterým ti nejde promluvit je James." Vložila jsem si do úst vidličku. Ona jen nesměle pokývala hlavou, kterou následně sklonila. ,,Co na těch klucích všichni vidíte?" Rozhodím rukama. Ari, ale stále mlčí. ,,Nech mě znovu hádat." Zvedla hlavu a upřela na mě veškerou svou pozornost. Dramaticky jsem si odkašlala a začala napodobovat pisklavý hlas nějaké holky. ,,Ale on je tak úžasný. Vypadá prostě skvěle a koukni jaký má vlasy." Dál už jsme to nevydržely a začaly se smát. Naštěstí nikdo krom Ariany mě přes hluk v jídelně neslyšel jak přiblble pištím a hraju nějakou random holku. ,,Co to je vůbec za týpky?" Nezapomenu si rýpnout. ,,Drew Black je něco jako jejich velitel. Prostě vůdce té jejich partičky. Je soutěživej a nenechává se nikým porazit. Taky se říká, že dostane každou do postele. James je jeho nejlepší kámoš. Něco jako pravá ruka velitele. James má rád hudbu a hraje na kytaru jako ty a nádherně zpívá. Jednou jsem ho slyšela..." V tu chvíli kdy o něm začala básnit jsem věděla, že ji prostě stopnout musím. ,,Chápu. Prostě jsi do něj celá hotová." Podepřu si hlavu. Ari mě jen zavraždí pohledem, ale hned se zase usměje. ,,Ten s tou čepicí je Ryan. Jak jsi slyšela hraje na bicí. Ryan je spíš takovej ten typ kluka co si s nikým nic nezačíná. Má rád samotu teda až na tu jejich partu. Hraje namachrovaného frajírka a jak miluje společenskost a párty, ale přitom je nejraději sám s klukama." Zvedne se ji koutek do úsměvu. Znuděně se na ty kluky ještě podívám. Můj a Drewovo pohled se zkřížil. Olízl si rty a já jen otráveně pokroutila očima. Pak už jsem jen viděla jak se zašklebil. ,,Co na nich vidíš?! Jsou stejný jako každej." Řeknu otráveně Ari. ,,Už půjdu. Nemám hlad." Šeptnu a vstanu. Odnesu tác s nedojezeným jídlem a s klíčema mířím do chatky. Odemknu a dojdu nahoru. Vezmu si kytaru a vytáhnu ji pouzdra. Vyjdu na balkon, ale když přejedu prstem po strunách a slyším ten strašný zvuk otřesu se. Vytáhnu ladičku a začnu ji ladit. ,,Hotovo." Šeptnu si pro sebe když ji doladím. Vytáhnu si svůj ručně psaný zpěvník s písničkama, ale na žádnou z nich nemám náladu. Začnu si brnkat nějaké akordy a začnu si zpívat.
Jsi dál a já se brodím řekou stálou. Proti proudu mířím dál.
Srdce kamenné, ale slzy stékaj dál. Bez rady a pomoci mě srdce táhne dál.
Bez všech fórů se spoustou trablí se stejně protloukám. Když už nevíš jak a kam se posouváš.
Když spousty ran do zad schytáváš snaž se být silný vždyť ty na to máš.
Bouře v srdci, přebírá moc jako v noci tma. Srdce buší když se zavírá. Ten tvrdý kámen pukne v srdci tvém. A na kousky se rychle rozplyne. Lásku, ale rychle zamítne. Zamítne. Uuuu. Zase budeš šťastný jen dneska asi ne. U u u u. Zase budeš šťastný jenom dneska asi ne.
V tu chvíli se za mnou ozval potlesk. Rychle jsem se otočila. Myslela jsem, že to bude Ari. Jak jsem se šíleně spletla. ,,Pěkný. Tu neznám." Usmál se Drew, který byl opřený o rám dveří. ,,Od koho je?" Zamyslí se. ,,Od nikoho." Zakroutím hlavou. ,,Co chceš?" Prsknu na něj a jeho pohled se změní na dotčený. ,,Slyšel jsem hudbu a šel jsem se kouknout kdo to hraje když to není James." Pokrčil rameny. ,,Hm tak ses podíval a teď můžeš vypadnout." Vstala jsem a odešla do ložnice. Uklidila jsem si kytaru vytáhla ze skříňky mobil. ,,Co tu ještě děláš?" Podivím se, ale on vypadá zmateně. ,,No běž." Pobídnu ho. On neochotně odejde. Začnu si číst knihu a dělat z ní do sešitu poznámky. Mobil na posteli se mi, ale rozvibruje a na obrazovce svítí fotka El. Zvednu hovor a dám ho na reproduktor. ,,Ahoj." Ozve se na ráz El s Dráčkem. ,,Ahoj." Usměju se. ,,Tak co na táboře?" Zeptá se nadějně El. ,,Nějakej blb mi vlezl do chatky a nechtěl odejít. Věřili by jste tomu?" Zasmála jsem se. ,,A bylo to to sexy rozptýlení nebo jen prostě někdo?" Zeptala se sladce El. ,,El! Myslím, že by se ti tu líbilo. Skoro všechny holky po partě toho kluka slintaj." Zasměju se. ,,Nech mě hádat. Až na tebe." Zasměje se dráček. ,,Přesně tak." Ušklíbnu se. ,,A co vy? Jak se tam máte? Chci slyšet nový drby co se tam stalo." Skousnu si ret a zapíšu si poznámku do sešitu. Oba mi tam vyprávějí co se doma děje a co je nového. Nové zážitky s jejich kámošema jako například Jacobem a tak. ,,Už musím jít. Mějte se hezky." Zvolám. ,,Ty taky." A tím se ukončí hovor. Seberu si pyžamo a zamířím do sprchy. Udělám veškerou hygienu a vlasy si rozpustím. Obléknu si černé spodní prádlo, bílé až lehce průsvitné šortky a bílé uplé tílko. Vlasy si rozčešu a vyjdu z koupelny. To už na posteli sedí Ariana. ,,Ahoj." Usměje se. ,,Ahoj." Odpovím. ,,Dáme si kakao?" Poví nadšeně. Přikývnu a tak seběhneme dolů a uděláme kakao. Vylezeme na spodní balkon a usedneme ke stolečku. Koukáme na oblohu a povídáme si.
ČTEŠ
Single
RomanceOna nikdy nevěřila na lásku jen o ní četla. Nikdy na ni, ale nevěřila. Nevěřila na slova "pravá láska" ani "miluji tě". Byla jiná než ostatní. Byla pro lidi divná. Drzá melancholička oblékaná do tmavých barev byla možná jediná kdo znal realitu. Nebo...