Oh No...

2.5K 135 6
                                    

Konec. Je půl deváté a já musím domů. Nevím jak dlouho mi tělo pod takovým náporem vydrží, ale bože ať to zvládnu. Moje nohy jsou celé bolavé a je na nich pár puchýřů. Přesto si však obuju boty, rozloučím se s Billem a běžím po svých domů. Hm... Dala jsem to za 9 minut. Dobrý na to jak daleko to je. Přeskočila jsem branku, protože byla zamčená a otevřela dveře. Následně jsem za sebou zamkla a s pohlazením Elinky odešla nahoru. Mamka zrovna byla v kuchyni. ,,Ahoj mami." Dala jsem ji pusu na tvář a s flaškou pití šla nahoru. ,,A-Ahoj." Řekla když jsem se otáčela na odchod. Když jsem byla na schodech slyšela jsem jak říká, že se mnou není něco v pořádku. Pravda. V pokoji jsem flašku otevřela a napila se z ní. Pak jsem si zašla do sprchy a vzala si něco na večeři. Měla jsem hlad, protože jsem neměla oběd. Vzala jsem si opečenou topinku s máslem a k tomu ředkvičky s okurkou. Byla jsem ráda, že je přede mnou víkend. Jinak bych to nezvládla. Vzala jsem do ruky mobil a najela na ikonku Messengeru. Rozklikla jsem Chat na kterém se mi zobrazovalo asi 30 zpráv. Dané osobě jsem zavolala přes ikonku vpravo nahoře. ,,Kate?!" Vyjekla El. ,,Kde si byla? Proč si neodepisovala? Jak to mohl udělat?!" Ječela zběsile. ,,Potřebovala jsem se provětrat. Aspoň na chvíli zapomenout." Zamumlala jsem zlomeně. Měla jsem dřív pravdu. Nejlepší je být Single. ,,Proč musím mít takovou smůlu na kretény?" Zamrmlám. ,,To bude dobrý Kate." Snaží se mě El uklidnit. Najednou mi pípne zpráva. ,,Kate?" Zeptá se El. ,,Kdo je to?" Kouknu se smutně na zprávu na messengeru. ,,Nechtěj vědět." Zamručela jsem. ,,El ještě se ti ozvu." Típla jsem jí hovor a začala číst zprávy. 

Drew: Kate nevím co všechno jsi viděla, ale není to jak si myslíš

Drew: Kate miluju tě

Drew: Prosím vyslechni mě

Já: Už bylo dost mluvení

Drew: Nechápeš to. Nech mě ti to vysvětlit.

Já: Není co vysvětlovat. Prostě jsi udělal to samé co Jacob jen ještě horším způsobem. Jsi stejný jako on. Sbohem Drew...

Uživatel/ka Drew Black je vámi zablokován

Drew

,,Doprdele!" Zaječel jsem a rozbil skleničku o zem. Jak jí mám vysvětlit, že se na mě přilepila jako pijavice, zatáhla mě na záchodky a nechtěla se mě za žádnou cenu pustit?! Po škole jsem ji nikde nemohl zachytit. Když jsem byl na večer na lišce viděl jsem jak běžela celou cestu okolo hřbitova až domů kde přeskočila branku. Bylo mi jasné, že si byla zabruslit, ale když jsem tam přišel chlápek mě vyhodil se slovy, že má nakázáno mě vyhodit jestli za Kate přijdu. Do pokoje mi vběhla Carrie. ,,Co se stalo Dlew?" Zažvatlala a opatrně přešla okolo střepů ke mně kde si mi sedla na klín. ,,Víš stala se taková malá nehoda. Kateina kamarádka udělala něco moc zlého a mě do toho zapletla. Kate se teď moc zlobí a je smutná víš?" Koukl jsem na ní a ona se na mě nechápavě podívala. ,,A ploč za ní nejdeš a nedáš jí hlačku? Třeba ti odpustí." Zaculila se. ,,Víš takhle to už mezi staršíma nechodí." Brnknu ji do nosu. ,,Aha." Špitla. ,,Ale neboj. Ono se to vyřeší." Usměju se na ní. Ona se jen uculí a kývne. Následně běží z mého pokoje. Tak a teď uklidit ty střepy...

SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat