31 hours

2.6K 146 7
                                    

V minulém díle Singlu jste četli: Sledovala jsem ji bez jediného mrknutí. Když..

Když se ozval mužský hlas Aidena: ,,Tak zpátky na místa." Křikl přes celou tělocvičnu. Kompletně všichni se vrátili na svá místa když Aiden zapnul hudbu. ,,O čem jste se hádaly?" Zamumlal mi Drew u ucha až se mi po těle vytvořila husina. ,,Byla děsně naštvaná, že ji neposlouchám u toho jak furt mele o tom jak je James úžasnej a následně ji vytkla, že za ním běhá jak pejsek." Šeptla jsem dozadu na něj. Drew se jen uchechtl. ,,No, ale je to pravda." Přiznal po malé chvíli. ,,Mě je to jedno." Pokrčila jsem rameny. Když mé utrpení konečně skončilo, vzala jsem si své věci a vypadla. Zašla jsem rovnou do chaty a zamkla se v koupelně. Sundala jsem si věci a opatrně šáhla na velkou náplast. Rychle jsem ji strhla a sykla bolestí. Rána pořád bolela, ale to bude v pohodě. Zalezla jsem do sprchy a nějak přetrpěla tu bolest na boku. Vylezla jsem ven a osušila se. Následně jsem si ránu s křikem vydezinfikovala a přilepila náplastí. S ručníkem okolo těla jsem vyšla do pokoje a ze skříně vyndala čisté spodní prádlo, šedé, volné tílko, černé legíny a vzala jsem i koženou bundu. V koupelně jsem si to všechno navlíkla a praštila sebou o postel. Jsem vzhůru tak dlouho. Asi 31 hodin. Oči se mi zavřely a já upadla do tmy. 

Drew

Potuloval jsem se tak okolo chat a koukal pod nohy. Zastavil jsem se, ale u jednoho dost podivnýho klacku. Kousek od něj ležela roztrhlá šňůra na prádlo. Sehnul jsem se ke klacku a pozorně si ho prohlédl. Na špičce byla zaschlá nějaká látka. Podíval jsem se blíž a rozeznal v tom krev. Vykulil jsem oči a koukl na chatu. Zbytek šňůry na prádlo vysel z jednoho okna od kaď se ozvalo hlasytý syknutí. Chvíli jsem ještě čekal a pak se rozhodl kouknout co je to za chatu. Obešel jsem ji a vystoupal schody. Byla to chata Kate a Ariany. Upřímně James s Arianou jsou trochu... Vlezlí s tím svým vztahem. James furt mele o tom jak je Ariana fajn. Do prdele ať jde! Vešel jsem dovnitř a rozhlédl se. Dole nejsou... Teda není. Ariana s Jamesem jsou nás a tak jsem hledal únik. Vyšel jsem známé schody nahoru. Na posteli spala Kate schoulená v klubíčku. Kolena měla téměř až u brady a celkový pohled byl komický, ale zároveň roztomilý. Sedl jsem si vedle ní na postel a prohrábl si vlasy. Co měla s bokem? Mohlo by to souviset s tím klackem pod oknem? Odhrnul jsem kousek trika. Byla tam velká náplast. Dotkl jsem se její kůže nad čímž se zavrtěla a chytil mou ruku. Držela ji u sebe jako plyšáka. Bylo tov nepříjemné pozici a tak jsem si vedle ní lehl zatím co ona se dál držela mé ruky. Vzal jsem si mobil a vyfotil si to. Tuhle fotku si nechám. 

SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat