I don't know who I am...

3.1K 161 3
                                    

V minulém díle Singlu jste četli: ,,Pamatuješ si na ráno?" Zeptal se za cesty. ,,Ne." Kecy. Pamatovala jsem si absolutně všechno jen jsem to nechtěla přiznat. ,,Dobře."

Nijak dál jsme se nebavili, ale furt se tak divně culil. ,,Co je?" Zeptala jsem se když už jsem to nevydržela. ,,Nic." Zašklebil se, ale tím mě akorát vyprovokoval. ,,Dvakrát se ptát nebudu. Neříkají mi psychopat pro nic za nic a jestli mě budeš vytáčet uříznu ti jazyk." Zamračím se. Málokdy mi přetečou na někoho nervy a když se to stane jsem jako sériový vrah co nejde zastavit. ,,Uříznout jazyk?" Zaprskala jsem. ,,Neser Drew." On jen zvedne ruce do obraného gesta typu "hej Áláh. Já se vzdávám" nad čímž mi cukl koutek. ,,Já jen... Je to cute." Usměje se. ,,Cute je spousta věcí. Creepypasty, jídlo, mobil, ale rozhodně nic z toho co okolo sebe vidím." Na tím se Drew jen zamračí. Nevím v co doufal. Jestli jako si myslel, že o něm řeknu, že je Cute? Chudák má smůlu. Provokativně jsem na něj vyplázla jazyk. ,,Jen počkej." Chtěl po mě chňapnout, ale já stihla utéct. Utíkala jsem místo do jídelny do lesa. Za mnou křupaly větvičky a tak jsem měla jistotu, že je tu za mnou Drew. ,,Mám tě." Zaculil se když po mě celý udýchaný skočil a oba jsme spadli k zemi. Tyčil se nade mnou jako nějaký pán. ,,Co tu vlastně děláme?" Řekl "flirtovně". Asi doufal v romantiku, ale jak je známo já jsem ničitelka veškeré romantiky. ,,Hledáme Slendyho." Zaculila jsem se. On se na mě zamračil. ,,Slendyho?" Zopakoval. ,,Raději by Offendermana? No budiž, ale já u toho být nechci až tě znásilní." Zasmál se a já ním. ,,Kdo je vůbec Offenderman?" Zeptal se Drew. ,,To je Slendyho příbuznej co se snaží všechny znásilnit." Zasměju se znovu. ,,Ty kráso. Musím dávat bacha. Ještě tím psycho smíchem přilákám Jeffa." Vyplázla jsem na něj jazyk. ,,Nic takového neexistuje." Promluvil Drew. ,,Hele přestaň se navážet do smyslu mého života." Zamračím se když si uvědomím, že je stále nade mnou. ,,Ale víš koho znám?" Ušklíbnu se. ,,No? Povídej." Prohrábne si vlasy. ,,Offendermana. Leží právě nade mnou." Začnu se smát na celý les. ,,Já ti dám ze mě dělat Offendermana či jak se to jmenuje." Chytl mi ruce nad hlavou nad čímž jsem se uchechtla. ,,Drew pochop to. Já ti nedám." Uchechtnu se, ale jeho reakce mě překvapila: ,,Nechci. Stáčí mi jen tohle." Nakloní se blíž a přitiskne se svými rty na mé. Zaraženě kouká, ale když začne se rty hýbat přidám se. "Tak nech ať ti pomůžou oni zjistit kdo jsi." Zazní mi El slova v hlavě. Hm? Je ještě pozdě být egoistickou mrchou co miluje sebe? Jo? Tak to jsem v háji. No je pravda, že v háji fakt jsem. Kam se podívám je strom. Když už mi došel dech odtrhla jsem se. Bylo mi zvláštně. Přehodila jsem si ruku tak, aby mi předloktí zakrylo oči a nebylo na mě vidět. Bylo mi zvláštně v špatným slova smyslu. Ten pocit, že jste někde udělali chybu. ,,Kate?" Ozvalo se po mém prvním tichém vzlyku. Netekly mi slzy, ale tak moc chtěly. ,,Já už nevím." Zašeptám a skousnu si ret, abych utlumila další vzlyk. ,,Já už to nevím." Zamrmlám znovu. ,,Ale co nevíš?" Odtáhl mi ruku z obličeje. ,,Já už nevím kdo jsem Drew." Rychle jsem vstala a utíkala hlouběji do lesa.

SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat