,,Hahaha velmi vtipné Kate." Protočí Ari očima se smíchem. Začnu si dávat do skříně trička, kalhoty a celkově oblečení. Pár osobních věcí ještě strčím do nočního stolku a do koupelny odnesu hygienickou taštičku. ,,Hotovo." Usměju se a plácnu sebou na postel. Ariana se mi jen zasměje. ,,Tak pojď ať nepřijdeme pozdě." Vytáhne mě zpátky na nohy a už se mnou utíká dolů ze schodů. Zamkne za námi chatku a vyrážíme na smluvené místo. Když tam přijdeme jsou tam snad všichni. ,,Utište se." Zavolá ta holka. Hluk se, ale neutišuje a tak se z milé holky stane něco jako učitelka. ,,Buďte zticha!" Zaječela a všichni utichli. Ona se jen zase mile usmála. ,,Ahoj děcka. Já jsem Aiden." Usmál se ten kluk. ,,Ahoj. Já jsem Alexis." Usmála se dívčina. ,,Teď se rozdělte do dvou týmů." Usměje se Alexis. Chtěla jsem jít k ní, ale Ariana mě táhla k Aidenovi. ,,Alexis má na starost malé děti a Aiden má teenagery, protože by ty děti psychicky nezvládal." Zasměje se Ari a já chápavě přikývnu. ,,Fajn jsme rozdělení." Spráskla Alexis rukama. ,,Fajn. Jdeme." Zavelí na nás Aiden. Zajdeme do jakéhosi obrovského tanečního sálu. ,,Na tyhle blbosti jsem nikdy nebyl, ale podle Alexis to dělat musíme taksi sedněte do kruhu." Zavelí Aiden. Tak se stane a všichni teenageři sedí v jednom kroužku. Tedy až na Aidena. Tomu je tak 25. ,,Fajn kidi. Každý se představí, řekne kolik mu je let a něco o sobě." Protočí očima a opře se vzadu o ruce. Odfoukne si černé vlasy z obličeje a pokyne, aby se začalo. Ozve se asi 9 jmen když přijde řada na Ari. ,,Jmenuju se Ariana Cresse (Krése), je mi 16 let a ráda kreslím." Usměje se Ari. ,,A máš ráda kakao." Šeptnu ji se smíchem. Všechny zraky padnou na mě. Aidena asi ta pozice už nebaví a tak si sedne v rámci možností normálně. ,,Ehm jsem Kate..." Řeknu docela tiše. ,,Kate Wolfová. Je mi 16 a nejsem moc komunikativní tip." Pokrčím rameny. Aiden pokýve hlavou a koukne na dalšího. Ten zase začne mluvit. Porozhlédnu se po teenagerech co jsou v místnosti. Jako poslední tam sedí tři kluci. Strkají do sebe a smějí se. Řada dojde na ně a začne mluvit ten první. ,,Jsem James Grattern (Grejtrn). Je mi 17 a mám rád basketball." Nahodí svůdný úsměv na všechny holky a ty se začnou roztékat... Tedy až na mě. Jen ho s nadzdviženým obočím pozoruju. Začne mluvit ten uprostřed. ,,Já jsem Drew Black. Mám 17. Mám rád hudbu a jsem společenský a soutěživý." Nahodil zářivý úsměv až šli vidět bílé zuby a holky okolo mě se zase začaly roztékat. Jen jsem nad tím protočila očima. ,,Já jsem Ryan Lorgen. Je mi 17 a hraju na bicí." A zase. Ten pitomej úsměv nad kterým se holky okolo rozplývají. Co jim je? Hezká tvářička není všechno tak proč si holky myslí, že ano?! ,,Fajn. To by jsme měli. Dojděte si na večeři a máte do jedenácti volno. V 10 už, ale budete na chatkách." Všichni přikývli a zvedli se z dřevěné země. ,,Ten James je, ale hezkej co." Uculila se Ari. ,,Když myslíš." Řeknu otráveně a jdeme do jídelny.
James
Drew
Ryan
ČTEŠ
Single
RomanceOna nikdy nevěřila na lásku jen o ní četla. Nikdy na ni, ale nevěřila. Nevěřila na slova "pravá láska" ani "miluji tě". Byla jiná než ostatní. Byla pro lidi divná. Drzá melancholička oblékaná do tmavých barev byla možná jediná kdo znal realitu. Nebo...