Bad Kate!

3.2K 173 3
                                    

V minulém díle jste četli: Když jsem chtěla od leknutí vykřiknout někdo mi zakryl pusu.

,,Tak sem stále mizíš." Zašeptal mi klučičí melodický hlas u ucha a ruku na mé puse sundal. ,,Drewe ty blbe!" Šeptla jsem naštvaně a praštila ho knížkou. ,,Co tady chceš?" Odcekla jsem hnusně. ,,Ty jsi zapomněla?" Zašeptal mi blízko obličeje až jsem cítila jeho dech. ,,Jdu si pro svou výhru." Zamumlal a já pokrčila obočí. ,,Když vyhraju dostanu od tebe pusu. Když vyhraješ ty nebudu do konce tábora s nikým flirtovat." Připomněl mi naši dohodu. Hleděla jsem do jeho hnědých očí a on do mích modrých azurových. Byla jsem jen v šortkách, spodním prádle, mikině a tílku co jsem pod ním měla. On tu byl, ale jen v černých boxerkách Calvin Klein a bílém uplém tričku s krátkým rukávem. Opírala jsem se rukama za sebou. Nohy jsem měla pokrčený a rozkročený. On mi klečel mezi nohama a jeho ruce se podpírali v úrovni mích boků. Když se přiblížil blíž zrychlil se mi dech, ale nebyla jsem sama. I jemu se nepatrně dech zrychlil. Myslela jsem, že někomu jako je on se to už nestává. Koutek jeho úst se nepatrně zvednul a v očích zavlála nedočkavost s touhou... Nechtěla jsem si to přiznat, ale trochu jsem se klepala a myslím, že to zimou nebylo. Lehce naklonil hlavu na stranu a než jsem stačila cokoli říct jeho rty se přitiskly na ty mé. Měl je plné a měkké a... Počkat co?! Na to, ale už bylo pozdě. Začal s rty hýbat a já nemám tušení proč jeho pohyby kopírovala. Ruce přemístil dál za mě a šoupal se ke mně blíž. Letce mi skousl ret díky čemuž se do mích rtů dostal i jazykem. Přejížděli jsme jazyky po sobě. ,,Zlá Kate!" Zaječelo mé vědomí a musela jsem mu dát za pravdu. Jenže složité nebylo kopírovat jeho pohyby, ale přemluvit mozek, aby s těmi pohyby přestal. Odtáhla jsem se od něj a koukla na zem mezi mé pokrčené nohy. Jenže špatné bylo, že jsem si neuvědomila, že tam se přesně nachází i jeho tělo. Stočila jsem rty do úzké linky a vylezla na druhou část deky. Lehla jsem si na bříško a do rukou vzala knihu. Začala jsem si znovu číst. On se jen posadil a vzadu za tělem se opřel o ruce. ,,Je zvláštní jak umíš rychle přehodit." Zasmál se a prohrábl si své rozcuchané vlasy. ,,Jiné holky by z toho šílely... Ze mě by šíleli... A ty? Nic. Žádná výrazná emoce. Žádné rudnutí prostě nic." Uchechtla jsem se. ,,Tak odtažitá..." Zašeptal "svůdně". ,,Promiň. Já nejsem typ holky co řve "O můj bože. Ten Drew je tak sexy" a bla bla bla. Nenechám se vtáhnout do postele nějakým děvkařem. Moc dobrou pověst tu nemáš." Zašeptala jsem a přetočila stránku. ,,A jakou mám pověst." Přilezl zase blíž. ,,Děvkaře, ale přes to mu každá klečí a prosí u nohou. Jenže já neprosím." Přiblížila jsem se blíž k jeho obličeji, aby věděl, že se ho nebojím. ,,A jakou mám já pověst?" Zeptala jsem se s podlým úsměvem. ,,Nekomunikativní a odtažitá holka co je, ale neuvěřitelně sexy." H tak jestli si myslí, že na tohle mě sbalím pěkně se mýlí. ,,Nejsem jako jiné holky. Nepadnu ti po pár pěkných slůvkách k nohoum." Usměju se. ,,Nepřístupná... To se mi líbí." Zamrmlal. ,,Nech si zdát." Řekla jsem a vstala. Chtěla jsem jít do chaty, ale nějak to nevyšlo. ,,Pust!" Zaprskala jsem. ,,Hned!" Prskla jsem znovu. On mě, ale za ruku stáhl dolů. ,,Nejsem zvyklí prohrávat." Zašeptal mi u rtů. ,,To si budeš muset zvyknout."

SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat