v minulém díle jste četli: Drew, ale téměř hned odpověděl. ,,Úkol." Na tuhle odpověď jsem čekala. ,,Takže tvůj úkol zní..."
Dramaticky jsem si odkašlala. ,,Celý zítřek nebudeš s žádnou flirtovat." Usmála jsem se vítězně. ,,Hm... To neudělám." Zamyslel se. ,,Srabe." Ozvalo se z kroužku. ,,Já nejsem srab." Zaprskal jak já když mě někdo vzbudí. ,,Tak proč to nepřijmeš?" Ozval se znovu dotyčný a já si všimla Justina s pozdviženým obočím. ,,Přijímám." Řekl rychle Drew. Já se jen škodolibě usmála, ale věděla jsem, že nikdo můj škodolibý úsměv nepoznává. Proto to nikomu nepřišlo divný. ,,Žádný flirt." Podala jsem mu s úsměvem ruku. ,,Co to brát jako sázku?" Podal mi s úšklebkem ruku. ,,Výhra pro vítěze?" Tím jsem mu dala jasně najevo, že si jsem jistá svou výhrou. ,,Když vyhraju já dáš mi pusu." Vytasil bílé zuby zatím co já se v hlavě asi pozvracela. ,,Když vyhraju já nebudeš moc flirtovat do konce tábora." Věřila jsem si. Tohle prostě nemůže dát. Ne kluk který je zvyklí flirtovat s každou na potkání. ,,Takže ještě čtyřiadvacet hodin." Uculila jsem se. ,,Výhra bude má." Ušklíbl se. ,,Nějak moc si myslíš." Pustila jsem jeho ruku. Vsadím se, že to nedá ani 12 hodin. Všichni na nás zaujatě koukali. ,,Nikdy nevyhraješ Blacku." Pronesu sebejistě. ,,Víš jak moc se budeš cítit blbě až to projedeš po těchto slovech..." Zasekl se a rukou mi naznačoval ať mu pomohu. Jak ironické. Chce mi nadávat příjmením, ale neumí ho. Nad tím se v hlavě uchechtnu. ,,Wolfová." Pomohl mu James a pokroutil očima. ,,Jasně. Wolfová." Ušklíbl se a já protočila nad jeho blbostí očima. ,,Když už chceš použít mé příjmení tak se ho nauč." Usmála jsem se. ,,Takže začínáme." Zatočil lahví a ta padla na Jamese. ,,Pravda nebo úkol?" Zeptal se. ,,Pravda." Řekl James. ,,S kým jsi vždycky chtěl chodit." Řekl každé slovo zřetelně a podíval se na Ari. ,,S Arianou." Zamumlal a oba dva byli rudí, že by se dali přirovnat k rajčeti. ,,Jestli omdlíš nepadej na mě." Usmála jsem se na ní, ale byla úplně mimo. Zamávala jsem jí před obličejem, ale ani nemrkla. James zvedl hlavu a když ji viděl otočil se na mě. ,,Bože tak si řekněte ty nesmysluplná slova. Jeden chce druhého a naopak." Rozhodila jsem frustrovaně rukama. Všichni se na mě otočili a já s rukama na tváři padla na záda. ,,Grrrr." Zavrčela jsem. Když jsem se posadila Drew se zvednul, vzal Ari za ramena a posadil ji vedle Jamese. On sám si sedl vedle mě. ,,Bože za co?" Zamumlala jsem si pro sebe. ,,Vždycky říkali, že karma je svině, ale že až taková?" Ozvalo se mi v hlavě. James nesměle chytil Arianu za pas a přisunul si ji blíž. Když viděl, že se nebrání usmál se. Zatočil flaškou a Ari mu položila hlavu na rameno. No fuj. Cukrovka na obzoru. Úplně vidím jak mám teď v hlavě z toho jejich cukrování svět poníků kde je cukrová vata, čokoláda a já nevím co ještě. Jen jsem se otřásla a sledovala láhev. Tana někoho dopadla, ale už mi bylo jedno na koho. ,,Jdu do chatky." Mávla jsem na Ari. ,,Na." Hodila po mě klíčky, které jsem chytla do jedné ruky. ,,Dík." Poděkovala jsem a šla zpět. Nemusela jsem se ani plížit. Vedoucí byli bůh ví kde a tak jsem s mobile a zapnutou baterkou v pohodě prošla. Odemkla jsem chatku a zavřela. Vyšla jsem nahoru a ulehla na pohledou pravou stranu postele. Zachumlala jsem se do peřin a usnula.
ČTEŠ
Single
RomanceOna nikdy nevěřila na lásku jen o ní četla. Nikdy na ni, ale nevěřila. Nevěřila na slova "pravá láska" ani "miluji tě". Byla jiná než ostatní. Byla pro lidi divná. Drzá melancholička oblékaná do tmavých barev byla možná jediná kdo znal realitu. Nebo...