Drew
Netrvalo to ani hodinu a její tělo se začalo vrtět. ,,Ne!" Zakřičela a škubla sebou. ,,Já už nemůžu!" Křikla znova a začala sebou házet. Dál křičela něco nesouvislého a po tvářích ji tekli slzy. ,,Kate!" Křikl jsem, ale nic se nestalo. Křičela dál. Sem tam padlo i nějaké jméno. Vyznělo to jako El, Ann, Dráček, ale nejvíce křičela a brečela u jmena Jacob. Častokrát se jeho jméno objevovalo v urážce. ,,KATE!!!" Zaječel jsem a zatřásl s ní. Ona se rychle posadila a celou noční můru řádně rozdýchávala. Rukama si zajela do vlasů a zatahala a jejich kořínky. Ozval se vibrující zvuk vedle postele a Kate se neochotně pro telefon natáhla. ,,Jo?" Zeptala se po přijmutí hovoru bez jakéhokoliv podezření kdo to je. ,,Jaký JO?! No snad ahoj ne?!" Ozval se hrubší hlas z druhé strany. Kate protočila očima. ,,AHOJ mami." Řekla s falešným sladkým tónem do telefonu. ,,No to je dost. Jak to, že ses neozvala?" Kate pevně sevřela k sobě víčka. ,,Neměla jsem čas." Odfrkla si. ,,Co si dělala, že si neměla čas?" Ozval se podezřívavý tón hlasu zřejmě její mamky. ,,To co se na táborech dělá." Odpověděla neurčitě. ,,Tak to se opovaž vyměnit si na noc spolubydlící za kluka." Řekl varovný tón hlasu a já ztuhnul v pohybu. ,,Nebudeš mi říkat s kým mám být! Je mi téměř 17!" Prskla naštvaně Kate. ,,Jsi pod mojí střechou..." Určitě by pokračovala kdyby ji Kate nepřerušila. ,,A tohle je můj život." Řekla nazpátek. Kate se zhluboka nadechla, ale nevypadalo to, že by chtěla dál mluvit. ,,Vzpomínáš si na to co jsem řekla za vysvědčení?" Řekla už uklidněná. ,,Jen přes mou mrtvolu." Ozvalo se z druhé strany. ,,Je to mami můj život. Proč nechceš, abych s ním naložila jak chci?" Kňukla až jsem ji obejmul jak moc mi tón jejího hlasu byl líto. Ona se o mně s lehkým úsměvem opřela. ,,Díky Drew." Zamrmlala. ,,Jaký Drew?" Ozve se znovu. ,,To nebylo na tebe." Vyhrkne. ,,Hele musím jít ahoj." Než by se stihl hlas z druhé strany ozvat típla to a sesunula se mi do klína. ,,Milá toť žena." Zasmál jsem se. ,,No... Celá mamka." Uchechtla se. ,,Ale za všechno vděčím jí. Jen chci být sama sebou, ale pro ní jsem vždy ta horší než moje starší ségra." Zamračila se. ,,Ty máš ségru?" Nadzvedl jsem obočí. ,,Mám jich víc než jen jednu, ale jen jedna je vlastní." Zamrmlala a pověsila se hlavou dolů z postele. Zasmál jsem se nad jejím gestem. ,,Kate?" Naklonil jsem hlavu na stranu. ,,Hm?" Ozvalo se a ona se na mě koukla. ,,Kdo je Jacob?" Zeptal jsem se opatrně a ona ztuhla. ,,Moje chyba." Šeptla vyhýbavě. ,,Proč si to myslíš?" Zašeptal sem a pohledem přímo prosil o vyzrazení. ,,Protože jsem byla naivní a nespravedlivá. Lhala jsem jen sama sobě."
Den odjezdu
A je to tady. Jedu za kamarádkou wifi a rodinou domů. Drew bude bydlet vedle mě. Jen doufám, že nebude mít okno naproti tomu mému. Nasedali jsme do autobusu. Chtěla jsem si vlézt až dozadu, ale dvě silné paže mě stáhli k sobě. Spadla jsem na sedačku vede Drewa a skolila se na něj.
ČTEŠ
Single
RomanceOna nikdy nevěřila na lásku jen o ní četla. Nikdy na ni, ale nevěřila. Nevěřila na slova "pravá láska" ani "miluji tě". Byla jiná než ostatní. Byla pro lidi divná. Drzá melancholička oblékaná do tmavých barev byla možná jediná kdo znal realitu. Nebo...