She is ill

3.1K 155 4
                                    

V minulém díle Singlu jste četli: ,,Já už nevím kdo jsem Drew." Rychle jsem vstala a utíkala hlouběji do lesa.

Běžela jsem co mi nohy stačili a vyhýbala se stromům. Ticho lesa narušovalo křupání větviček pod mími boty. Listí ve větru šustí a obloha zšediví. Po chvíli jsem zakopla o kořen stromu a svalila se na zem. Přetočila jsem se na záda a sledovala zamračenou oblohu. Proč jsem teď nemohla být doma? Jíst zmrzlinu a číst si Creepypasty, sedět u počítače a koukat na filmy s popkornem v ruce. Proč se to všechno muselo podělat tím nejhorším způsobem? Začali se mi klížit oči. Přitulila jsem se ke stromu schoulená v klubíčku. Poslední co jsem vnímala byli kroky a jak mě někdo bere do náručí. Pak už mám černo.

Drew (výjimečně)

Když začala utíkat zkoprněl jsem. Byl jsem jako seknutý. Po asi 5 minutách jsem se rozeběhl rovně za ní, ale to už jsem ji dávno neměl v dohledu. Běžel jsem zhruba 5 minut. Kate byla schoulená a přitulená u stromu. Vzal jsem jí do náručí a šel zpět do tábora. Klepala se a tisknula se ke mně jak jen to bylo možné. Na chvíli jsem se zastavil a klekl si. Jednu ruku jsem tím uvolnil a mohl ji šáhnout na čelo. Celá hořela. Rychle jsem ji popadl a běžel do tábora. Všichni už z jídelny vycházeli a tak na mě divně koukali. Jen malý děti když mě uviděli začali pištět něco ve smyslu, že jsem si našel holku. Jak já ty Kidy nemám rád. Přiběhla ke mně má malá, úžasná sestřička a zatahala mě za tričko. Koukl jsem se na ní dolů a usmál se. ,,Dlew? To je tvoje holka?" Koukala na mě nahoru. ,,Ještě ne Carrie. Nevíš kde je Aiden? Kate je tiž nemocná princezno." Usmál jsem se na ní. Mám ji moc rád. Bojím se, ale že až vyroste bude mě nenávidět. Carrie horlivě začala přikyvovat. ,,Aiden s Alex jsou ve své chatce." Usmála se roztomile. ,,Dobře. Tak si běž hrát princezno a nezapomeň se včas připravit na hodiny s Alex." Ona jen přikývla a rozběhla se za svými přáteli. Já šel k chatce co patří Alex s Aidenem. Ruce jsem měl plná a tak jsem zabouchal nohou. ,,Už jdu." Křikl dívčí hlas a dveře se otevřely. Za nimi stála Alex a za ní stál Aiden co si zrovna oblékal triko. ,,Drew co se stalo?" Zeptal se Aiden. ,,Kate je špatně a má horečku." Řekl jsem a koukl na Kate co se stále třásla v mém náručí. ,,Ty jsi s ní ve dvojici že?" Povzdychl si Aiden a já jen přikývl. ,,Alex my dva na to teď  ten čas nemáme. Musíme se věnovat těm všem ostatním." Povzdychl si Aiden. ,,A co hodláš dělat?" Koukla na něj nechápavě Alex. ,,Vyndej prášky a teploměr." Povzdychl si. Alex tak učinila a dala mu je do ruky. ,,Musíme jít." Připomněla mu Alex. ,,Běž já tě dojdu." Oznámil jí a když byla dost daleko, aby nás neslyšela začal znovu mluvit. ,,Dobře mě poslouchej Drew. Dávám ti jí na starost. Dneska se vyhneš zkoušce a budeš na ní dávat pozor." Kývl hlavou ke Kate. ,,Až se vzbudí dej ji jeden prášek a ať si změří teplotu. Dojdi do jídelny a řekni, že sem tě poslal pro teplý čaj. Jo a abych nezapomněl. Ten prášek by měla brát po 6 hodinách." Přikývl jsem a oba jsme odešli. Chtěl jsem jít k ní, ale bylo zamčeno. No nedá se nic dělat. Šel jsem tedy k sobě a když jsem nahoře uviděl tu spoušť zhrozil jsem se. ,,Kurva co to tady ta Ariana s Jamesem dělali?!" Vykřikl jsem nad čímž se mi Kate schovala do hrudi. Ta holka je něčím zvláštní, ale čím mi zůstává záhadou. Položil jsem ji na chvíli na gauč co je dole a šel to nahoru trochu poklidit. Štítivě jsem vzal mezi dva prsty Jamesovo boxerky a hodil mu je do kufru. Stejně tak jsem mu tam naházel věci co se okolo mě. Hodil jsem mu tam i jedny Arianu Ariany podprsenku co visela z rohu dveří od koupelny. Zakroutil jsem nad tím raději hlavou. Vyhodil jsem několik obalů od sladkostí co tu byli a hádejte co jsem v koši našel. Plnou gumu co, ale tekla! Kurva Jamesi si v prdeli. Upřímnou soustrast. Chtěl jsem jít odnést Kate do postele, ale když jsem si uvědomil co se tu za dobu mé nepřítomnosti odehrávalo... No raději jsem ještě převlékl postel. Když jsem sešel dolů Kate byla na zemi. Plácl jsem se do čela a raději ji vzal nahoru. Uložil jsem ji do postele a přikryl oběma peřinama. Přesto však vypadala, že je ji zima. Lehnul jsem si za ní a objal ji rukama okolo pasu. Otočila se ke mně čelem a víc se na mě natiskla. Přestala se klepat a spokojeně vdechovala vůni mého trika.

SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat