Bottle

3.1K 165 6
                                    

V minulém díle jste četli

Usměju se a ona radši jen chápavě kývne. Otevřela nějaký dveře.

Za dveřmi seděla skupinka teenagerů v kroužku. Povídali si a smáli se, ale když dveře vrznutím oznámili náš příchod, všechny pohledy se přesunuli na nás dvě. ,,Čau Ariano. Copak to je za nováčka?" Opřel se Ryan za zády o ruce. ,,Ryane..." Protočila očima Ari a pokračovala ve své určitě záživné řeči. ,,Kdyby jsi dával pozor tak víš, že tenhle nováček se jmenuje Kate." Založila si ruce na hrudi zatím co já radši dveře zavřela. ,,Ta nekomunikativní?" Nadzvedl jedno obočí James. ,,To jsem já." Zašeptala jsem a chabě a docela i falešně se usmála. ,,Proč sem Ariano táhneš někoho kdo nestojí o kontakt?" Vyprskl nějaký blonďák. Kdybych možná dávala pozor u představování, věděla bych jak se jmenoval. ,,Nech toho Miku." Zastal se mě Drew což jsem teda rozhodně nečekala. ,,Drew?" Zeptal se James. ,,To je ta co mě vyhodila." Stoupl si a přešel blíž. ,,Máš kytaru?" Ušklíbl se na mě. Stál těsně u mě. Asi si myslel, že mi tím nažene strach. To se, ale šeredně pletl. Naopak jsem se k němu přiblížila ještě blíž. ,,Jestli chceš tak mi pro ni dojdi." Zašeptala jsem mu u ucha až ho musel zamrazit můj mentolový dech. ,,Nezahrávej si." Přimhouřil oči. ,,Nebo co?" Usmála jsem se zákeřně. ,,Nebo to nedopadne dobře." Byl celý napnutý. Se zákeřným úsměvem jsem ho poplácala po rameni a obešla ho jako by byl vzduch. ,,Jamesi?" Otočil se s úsměvem na rtech když jsem se posadila na podlahu. ,,Máš tu kytaru?" Zašklebil se na mě. ,,Jasně proč?" Podivil se. ,,Půjč ji nováčkovi." Poukázal na mě. ,,Umíš hrát?" Koukl nedůvěřivě. ,,Hraje líp než ty." Sedl si vedle mě a já se na něj jen s nečitelným výrazem koukla. ,,Nikdo nehraje líp než James." Začal Mike s Ari. V rukou mi přistála kytara. Byla velmi podobná té mé tak nebude problém. Přejela jsem prstem po strunách. Něco mi tam, ale nesedělo. Sjela jsem prste po každé struně zvlášť. ,,Máš rozladěné A." Ušklíbla jsem se. On mi jen zaujatě podal ladičku. Naladila jsem strunu a ladičku mu vrátila zpět. ,,Jakou?" Zašeptala jsem. ,,Tu co nikdo nevymyslel." Zašklebil se znovu. ,,Nechci hrát Svojí písničku." Zamumlala jsem si spíš pro sebe. Na mé neštěstí, ale seděl vedle mě a tak to slyšel. ,,Takže tu písničku si vymyslela ty?" Protočila jsem očima. Začala jsem rukama kmitat po strunách a pražcích. Hrála jsem si svou melodii. Za chvíli jsem přidala i slova. James se ke mně přidal i když nevěděl slova, ale prostě domýšlel random sloky. Ryan do toho začal bubnovat o stůl a musí se mu nechat, že mu to šlo skvěle. Všicni ostatní se kývali do rytmu. Písnička skončila a Drew si nezapomněl odpustit tu přiblblou poznámku. ,,a pak, že neumíš hrát." Předal Jamesovi kytaru a ten ji někam odnesl. Když se vrátil položil do kroužku flašku. Zatočil s ní a láhev padla na Mika. ,,Pravda nebo úkol?" Zeptal se. Mike se na chvíli zamyslel. ,,Úkol." Pokýval rozhodnutě hlavou. James se zamyslel a úplně jsem viděla jak se mu nad hlavou objevila žárovka když to vymyslel. ,,Běž se nenápadně podívat ven a zjisti co dělají vedoucí." On jen přikývl a vyšel ven. Po zhruba 5 minutách se vrátil. ,,Jako minulý rok. Stojí pod stromem a líbají se." Zasmál se a usadil se zpět do kruhu. Mike zatočil lahví a ta padla na nějakého kluka. ,,Tak Justine. Pravda nebo úkol." Zasmál se a čekal co kluk s brunette vlasy řekne.

SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat