Hlasitě jsem polkla, ale stále šla dál až do obrovské budovy. Otevřela jsem si dveře a stoupla si k pultu. ,,Jednou prosím." Zamrmlala jsem. ,,Oh ji..." Zastavil se chlapec. Znala jsem ho od malinka a on mě. ,,Kate?" Nakoukl pod kapuci. Koukla jsem mu do očí a sundala si ji. ,,Páni ty jsi se, ale změnila." Žasnul Bill. ,,Jo. Už je to nějaká chvíle." Usmála jsem se na něj. ,,Chvíle?! Nebyla jsi tu 2,5 roku a to je víc než chvíle." Koukl na mě přísně. ,,Stalo se, ale jsem zpět." Uculila jsem se. ,,Tak kolik?" Kouknu na Billa. ,,Nic. Běž než dokud tu nikdo není." Usmál se. ,,Díky Bille." Rychle jsem si nasadila brusle a rozehřála se. Pustila jsem si na mobilu hudbu a začala na ní bruslit. První polovina složitá nebyla ani omylem byla to jen kroková část s pár otočkami, ale v druhé byli naplánované skoky. První je naplánovaný trojitý axel do širokého orla. Dobře. Další je trojitý salchow. Chvíli jsem pak jezdila a následoval čtverý toeloop následovaný trojitým toeloopem, ale ten se mi nepovedl a já se dotkla ledu. Celý jsem to zakončila kombinovanou a pěkně složitou otočkou. ,,A jeden by řekl, že už to po tak dlouhé době nedáš." Ozval se Bill. ,,Občas jsem to zkusila." Usmála jsem se udýchaně a trénovala skoky. Byla jsem vyčerpaná a tak jsem několikrát spadla. Moje výdrž, ale neznala konce a i kdybych se měla zhroutit tohle prostě udělám. Budu tady dělat to co miluju a to i kdybych měla vyčerpáním omdlít. Byla jsem jako v transu a nedělala nic jiného než cvičila a makala na sobě jako dřív.
Drew
Pohádal jsem se s mámou kvůli jejímu nepříjemnému chování. Zazvonil jsem na zvonek, ale místo Kate mi otevřela její máma. Ihned jsem se ptal zdali je doma. Její odpověď byla, že před chvílí někam odešla. Zakřičel jsem a rozeběhl se na náměstí okolo kterého jsme na skateboardech projížděli. Podíval jsem se na jízdní řád. Nic. V tuhle hodinu nic nejelo. Pobíhal sem tu ulicemi jak debil, ale nikde nebyla. Když jsem běžel zase zpátky potkal jsem člověka co mě zastavil. Byla to vysoká dívka. A tím vysoká myslím kurva vysoká. Už jsem ji někde viděl. ,,Ahoj co tu děláš?" Zeptala se mile. ,,Hledám Kate. A ty si?" Odsekl jsem udýchaně. ,,Jsem sestra Kate. Sice nevlastní, ale my v tom neděláme rozdíl s Kate. Co se stalo?" Odvyprávěl jsem ji co se stalo s mámou a ona horlivě přikyvovala. ,,I když na to nevypadá Kate je hodně citlivá, ale vždy se snažila být ta silná z rodiny. Měla místa kam chodila když byla nervózní, smutná a nebo se v ní míchaly různé emoce." Usmála se. ,,Pojď." Táhla mě ještě kousek pře dům a koukala na nějaký kopec. ,,Hm když není tam a ani zamčená v pokoji tak je jen jedno místo kde by mohla být. Dlouho už tam nebyla, protože neměla čas." Zamyslela se. ,,Kde?" Křikl jsem. ,,Zimní stadion." Odpověděla přehnaně klidně. ,,Zimní stadion?" Zopakoval jsem a ona přikývla. Poděkoval jsem a vyřítil se na bus. Rychle jsem naskočil do právě přijíždějícího busu a jel k divadlu a zbytek uběhl. Otevřel jsem dveře a u pultu stál docela mladý chlapík. ,,Omlouvám se, ale sem teď nemůžete." Řekl chlapík za pultem na jehož cedulce stálo Bill. ,,Neviděl jste mladou holku s rudými vlasy a piercingem ve rtu?" Zeptal jsem se. ,,Co je ti po Kate?!" Štěkl. Tak on ji zná i jménem? Super. ,,Docela dost takže je tu?" Zakroutil hlavou, ale ozvala se rána a Kate zakletí. Kašlal jsem na toho týpka a vtrhl tam. Na ledě tancovala na hudbu Kate. Pak začala dělat různé skoky a já jen koukal jak vyvoraná myš. ,,Sorry nedokázal jsem ho zadržet." Zamračil se na mě Bill když Kate skončila a vydýchávala se. ,,To je dobrý Bille díky." Odpověděla a slezla z ledu. Napila se a zhluboka vydechovala.
ČTEŠ
Single
RomanceOna nikdy nevěřila na lásku jen o ní četla. Nikdy na ni, ale nevěřila. Nevěřila na slova "pravá láska" ani "miluji tě". Byla jiná než ostatní. Byla pro lidi divná. Drzá melancholička oblékaná do tmavých barev byla možná jediná kdo znal realitu. Nebo...