Kdyby jsem byla jiného charakteru chytnu Arianu za ruce a skáču s ní dokolečka jako malá, ale jsem to já a tak to u vyvalených očí a žasnutí končí. S kufrem jsme vešli dovnitř. Jen co jsme otevřeli stáli jsme v prostorném obýváku. Překvapilo mě, že naproti velké sedačce do L byl vchod na terasu. Pomalu jsem tedy otevřela skleněné dveře a vyšla ven. Byl tam stoleček a pár židlí. ,,Oh tady to místo bude super na kakao." Zajásala Ariana. ,,Ale..." Chtěla jsem namítnout, že nemáme kuchyň a i kdyby nemáme mléko s kakaem. ,,Vždy si beru kakao s mlíkem. Kuchyň tu je." Usměje se a já okamžitě zavřu pusu jako ryba na suchu. ,,Tak pojď." Řekne nadšeně Ariana a táhne mě dál. Ukáže mi nádhernou kuchyň. Sice je malá, ale útulná. Když jsme vyšli nahoru po dřených schodech, nebyla tu žádná předsíň nebo chodbička. Prostě jsme vyšli v ložnici. Byla tu jedna manželská postel. Vpravo u zdi byla obrovská skříň ze dřeva. Nad postelí bylo malé okno a vedle byly skleněné dveře na malinký balkon. Ano na další. Z pod postele vykukoval bílý koberec. Vypadal příjemně. Zaujali mě dveře nalevo. Kousek od nich bylo velké zrcadlo. Pomalu jsem přešla k tajemným dveřím a natáhla ruku ke klice. Chvíli jsem váhala, ale za kliku jsem zatáhla a otevřela je. Byla to koupelna. Sprchový kout v rohu místnosti, umyvadlo, skříňka se zrcadlem nad ním a samozřejmě záchod. Byli tam i sušáky na ručníky. Nikdy jsem si nemyslela, že existuje takhle luxusní tábor. Ari taky jen užasle vydechla. Začala se culit a já se na ní ohlédla jak na blázna. Začala mě znova objímat a mačkat. ,,Ari!" Zakřičela jsem. Ona mě okamžitě se smíchem pustila. ,,No jo. Promiň." Usmála se nevinně jak já když dostanu špatnou známku. Kývla jsem na ní hlavou a srovnala si oblečení. ,,Víš co chci vidět?" Zeptá se Ari když se vrátíme zpět do ložnice. ,,Hm?" Brouknu a kouknu na ní. ,,Jak to zvládneš. Vadí ti obětí a musíš se mnou spát v jedné posteli." Zahihňá se. ,,Neboj já to zvládnu." Mrknu na ní a obě se zasmějeme. Začneme si vybalovat. Když vidím jak má Ariana v kufru asi 3 krabice s mlékem zvedne se mi koutek úst. Nejsem moc veselý člověk co se týče smíchu. Málo kdy se směju, ale když se rozesměju tak trvá dlouho než skončím. ,,Tak to mámena kakao na každý den." Poukážu na krabice a plechovku kakaa. Ona se uculí a pokračuje ve vybalování. Vytáhnu si věci a dám si je do skříně. Pod polštář si dám pyžamo což jsou šortky s tílkem. Na polštář si položím plyšáka jakož to jednorožce co jsem dostala k 13. narozeninám od nevlastní sestry. Mám ji moc ráda a rozumíme si. Sice ještě nejsme nevlastní sestry, ale my se bereme za pravé sestry nehledě na fakty. Usměju se nad vzpomínkou nad mími narozeninami. ,,Kecáš?!" Vykřikne Ariana. Kouknu na ní s nechápavým pohledem. ,,Nemůžu uvěřit tomu, že někdo kdo se nenechá ani obejmout má plyšáka a ke všemu jednorožce." Vypískne. ,,Byl to dárek od ségry." Usměju se. ,,Je to něco jako můj talisman. Prostě když ho mám u sebe mám pocit, že je tu se mnou." Přejedu rukou po jednorožcí srsti. Vytáhnu si knížku, poznámkový sešit A4 a tužky. Všechno to dám na noční stolek. Knížka je hodně tlustá. Je o psychologii. ,,Ty si asi cvok." Ukáže na knihu. ,,Já? Já netáhnu mléka na kakaa." Ušklíbnu se a dál vybaluju.
ČTEŠ
Single
RomanceOna nikdy nevěřila na lásku jen o ní četla. Nikdy na ni, ale nevěřila. Nevěřila na slova "pravá láska" ani "miluji tě". Byla jiná než ostatní. Byla pro lidi divná. Drzá melancholička oblékaná do tmavých barev byla možná jediná kdo znal realitu. Nebo...