What do you want here?!

3.2K 149 8
                                    

V minulé části Single jste četli: Jako by ty malé střípky říkali, že jeden z nich by je dokázal slepit. Nikdy jsem nic takového nezažila. Jsem zmatená... Možná je to slabé slovo...

Netknuté jídlo jsem odnesla a šla do chaty. Lehla jsem si do postele a usnula. Zdálo se mi o tom co se stalo tehdy na dece. Proč? To nemám tušení. Když jsem otevřela oči byla už tma. Myslím, že už bylo po večeři a možná i po večerce. Usnula jsem asi tvrdě. To nejdivnější, ale nastalo po tom co jsem se chtěla hnout. Něčí paže byly obmotány okolo mě jako hladová anakonda. Zprvu jsem si myslela, že se Arianě zase zdá o Jamesovi a objímá mě ze spaní. To už tu taky párkrát bylo. Jenže když jsem se otočila vyjekla jsem jak jsem se Drewa lekla. Ten se okamžitě vzbudil. ,,Co je?" Řekne i když se mi to nechce přiznat jeho sexy rozespalým chrapákem. ,,Děláš si legraci? Prostě jen tak si lehneš ke mně když spím, objímáš mě okolo pasu a vlastně chrápeš v mé chatce do které jsem tě mimochodem nepozvala a jediný na co se zeptáš je 'Co je?'!" Byla jsem vzteklá. Ani ospalá už jsem nebyla. Tohle by mi vyléčilo okamžitě i kocovinu. Takže lidi s kocovinou žádný vývar, ale chlap či ženská v posteli, který není Váš přítel či přítelkyně... Myslím tím, ale oblečeného ano? Aby jsme si rozuměli. Však já vím na co jste mysleli vy nemravové. ,,Klid kotě. Ariena chtěla spát s Jamesem, ale ty si spala a tak jsme si hodili change." Odpoví klidně a otočí se na druhý bok. ,,Cože?!" Vykřiknu. ,,Nekřič tolik." Sedne si stejně jako já a promne si oči, aby neusnul v sedě. ,,To se mi snad jenom zdá." Zamumlám naštvaně. ,,A já sem rád, že to sen není." Usměje se úchylně. ,,Dej si odstup kočičáku." Jak jsem mu to sakra řekla?! Sama sebe přestávám poznávat. On se naštěstí k mému oslovení na jeho osobu nepozastavuje. ,,Proč spolu nemůžeme vycházet? Proč mě nemáš ráda?" Zakňučí s pohledem týraného štěněte. Asi jsem divná, ale nijak mě to nenutí mu podléhat jako ostatním i když to vypadá komicky. Jeho vlasy jsou rozcuchaný do sexy účesu... Moment?! Sexy?! Že já si zapomněla vzít prášky? To by mi pan učitel Pigeon vynadal. Vždycky říkal, že jsem divná a když jsem neseděla úplně vzadu a sedla si do 3. lavice k Ann ptal se jestli nemám teplotu a jestli jsem si vzala prášky. Ne pane učiteli asi nevzala. Teď by se mi, ale hodily. ,,Protože se s děvkaři nebavím. Snaží se tě furt jen dostat do postele. Uznávám snesu ještě Dráčka." Ušklíbnu se na něj. ,,Ale no tak... Tak budeme jen přátelé. Zkus mě poznat trochu." Zaškemrá. ,,Fajn." Povzdechnu si po minutovém tichu. ,,Jak ses sem dostala?" Naklonil hlavu na stranu jako malé, nechápavé dítě. ,,Máma." Pokrčila jsem rameny. ,,Proč si tak nekomunikativní?" Naklonil hlavu na druhou stranu. ,,Tak to úplně není. Bavím se s těma ke kterým mám důvěru, ale tu důvěru si u mě musí ten dotyčný získat. Například El. Kdysi jsme se nenáviděli. Teď, ale vím, že ji můžu s čímkoliv věřit a ne jen, proto že je to mizerná lhářka." Usměju se. ,,A co třeba já?" Poukáže na sebe a vycení dokonale bílé zuby. ,,No... Zatím k tobě žádnou důvěru nemám. Nemůžu ti věřit a navíc za celou dobu co jsem tu děláš se mnou věci co bych nikdy neudělala." Zamyslím se a myslím, že to co jsem řekla mělo kurva hloubku. ,,Jaký například?" Nadzvedne pobaveně jedno obočí. ,,Třeba..."

A pokračování příště. Než budete nadávat taky vás zbožňuju. Mimochodem jste úplně neuvěřitelní. Překročili jsme 100 follow! Bez vás bych to nedokázala a patří vám mega ultra super velký mega dík. Nezopakovala jsem už po několikátý slovo mega? Možná, ale vy jste prostě mega takže ještě jednou díky.

-DeadPilotCZ A.K.A. LajX A.K.A. Kate Wolf... Vyberte si :D

SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat