V minulém díle jste četli: Uvažovala jsem jestli to chci opravdu zjistit když jsem si uvědomila dost podstatnou věc...
,,Kurva!" Vykřikla jsem když mi pití začalo přetékat z flašky na ruku. Urychleně jsem proud pití vypnula a rukou začala třepat jako naprostý krypl. Došla jsem na veřejné umívárky co měli pro děti, aby se u sebe nezranili. Nezáviděla jsem jim. Chudáci musí chodit někam pryč na sprchu. Opláchla jsem si ruku a flašku s pitím. Utřela jsem si dlaně a odešla. Došla jsem do obrovské tělocvičny. Snad všichni už tam byli. Tělocvična byla obrovská a tři zdi byli pokryty zrcadly. Podlední stěna byla naopak prosklená. Položila jsem si pití na lavičku a protáhla se. Po chvíli přišel Aiden. ,,Fajn děcka jdeme na to." Objevil se tu Aiden jako pára nad hrncem. ,,DO základních pozic." Zahlásil a zapojil rádio. ,,1, 2, 3, 4." Počítal nám kroky. Tancovali jsme na písničku I'm the one. A na rychlou písničku rychlé kroky. Na mé neštěstí tam je, ale i část kde jsme ve dvojících s opačným pohlavím. Technicky za to by to bylo v pohodě, ale já schytala Drewa. Bylo, ale o děvče navíc. Chudák Alex. ,,Víš jak vypadá karma?" Zašeptala jsem mu sladce do ucha a rukama mu přejížděla po ramenech. ,,Aidene?" Ten se otočil za svým jménem. ,,Vyměním se s Alex." Prohlásila jsem a on přikývl. ,,Co jsem komu udělal, že mě trestáte slečno karmo?" Ušklíbl se na mě. ,,Zbil si Ryana, ale já nejsem karma. Já jsem smrt." Uculila jsem se na něj sladce zatím co on vypadal zaraženě. Sama pro sebe jsem se usmála. Hodila jsem culíkem když jsem odcházela a místo mě k němu přiskákala nadšená Alex. Vypadala jak zfetovaná veverka. ,,Okay. Takže teď přebývá Kate." Zamyslel se Aiden. ,,Budu koukat." Usmála jsem se falešně, ale stejně to na 100% nepoznal. ,,Ani omylem." Zkřivil obočí. Drew se na mě zašklebil, ale já dělala, že to nevidím jinak bych na něj musela ukázat mou "nově udělanou pedikúru". Rozumíme si, že? ,,To je v pohodě. Pamatuju si choreografii." Začala jsem, protože by mě dal možná zase zpět k Drewovi a to nemám za potřebí. ,,Fajn teď se všichni budou snažit, protože já tancuju taky." Řekl Aiden. No super. Začala hrát hudba. Po dlouhé době jsme skončili. No konečně. Myslela jsem, že chcípnu. ,,Jděte se převléct a najíst. Zítra budeme pokračovat." Zvolal Aiden. Cvičili jsme asi 5 hodin v kuse! ,,A vyměníme partnery." Řekl s ohledem na mě. Pokroutila jsem očima a vzala si flašku. Odešla jsem do chaty a téměř hned zalezla do sprchy. Užívala jsem si pocit volnosti. Kapičky vody ze mě smývali ne jen pot a únavu, ale i všechny nervy co jsem měla. V tu chvíli bych snad dokázala i vzlétnout. Ale všechno to jednou končí a i tato sprcha. Vylezla jsem ven a obmotala okolo sebe ručník. Rozdělala jsem si odbitý drdol a udělala si nový a mohu i říct, že hezčí. Vyšla jsem ze dveří a na posteli seděla Ari. ,,No to je dost." Zasmála se mi.
ČTEŠ
Single
RomanceOna nikdy nevěřila na lásku jen o ní četla. Nikdy na ni, ale nevěřila. Nevěřila na slova "pravá láska" ani "miluji tě". Byla jiná než ostatní. Byla pro lidi divná. Drzá melancholička oblékaná do tmavých barev byla možná jediná kdo znal realitu. Nebo...