I can't...

2.9K 157 3
                                    

V minulém díle Singlu jste četli: Malá holčička svého tatínka zaujatě pozorovala a brala to jako další pohádku. ,,Nejdůležitější je, aby byl tvůj princ milý, statečný, nesobecký, laskavý... A aby vždy stál po tvém boku."

Nad vzpomínkou jsem se se slzou v oku pousmála. Ryan si mě k sobě přitáhl. ,,Myslím, že nikoho takového nenajdu. Drew chce holku na jednu noc... Nemůžu mu být tím kým chce, abych byla. Všichni chtějí, abych byla jaká oni chtějí. Já už nemůžu Ryane. Já už nemůžu." Zachraptěla jsem mu do ramene. Když jsem to však dořekla uslyšela jsem zavrzání. Rychle jsem se trhnutím otočila a uviděla Drewa. Ten se na mě jen tak divně koukal. Ve tváři měl překvapení. ,,Jak dlouho tu jsi?" Zeptám se zděšeně. ,,Od vyprávění příběhu s tvým tátou." Odpoví a já se podívám na Ryana. Ten se na mě dívá omluvným pohledem a starostí. ,,Ryane můžeš odejít?!" Zeptal se ho Drew. Ryan chtěl něco namítnout, ale Drew ho okřikl ať okamžitě vypadne. Jakmile se zaklaply dveře sklopila jsem pohled. Nechtěla jsem se na něj koukat. On mi chytl pevně zápěstí a postavil mě na nohy. Vypadalo to jak v knížkách o mafii a už jsem pouze čekala kdy mě uhodí, ale to by se nedožil rána. To co však udělal mě naprosto omámilo. Jeho oči se zavřely a rty přitiskly na ty mé. ,,Nechci ti ublížit." Zašeptal když jsem nespolupracovala. Opatrně mě obejmul jako bych už nebyla člověk z masa a kostí, ale porcelánová panenka, která se při sebemenším špatným dotyku nenávratně rozsype v prach. Hlavu zabořil do mého "účesu" se, kterým jsem se ani dělat nemusela. Jeho ruce spočívali obmotaný okolo boků. Přitáhla jsem se k němu za hruď a obličej zabořila do jeho trička. Jedna jeho ruka mě začala hladit po vlasech. Tiše jsem až bych řekla zavrněla nad čímž se Drew usmál. ,,Nejsem to co chceš." Zamumlala jsem mu do trička. ,,Pleteš se." Šeptl těstě u mého ucha. ,,Chceš jen někoho na jednu noc?" Zeptala jsem se tiše. ,,Změnil jsem se. Nechci nějaký kurvy na jednu noc. Chci normální vztah." Skousl mi ucho přesněji lalůček. ,,Proč já?" Zeptala jsem se podezřívavě. ,,To nezvládnu vyjmenovat." Nad tím jsem se uchechtla. ,,Stačí pár." Usmála jsem se. Trochu jsem po tomhle sebou cukla, protože jeho ruce sjely z boků o kousek níž. ,,Že by zo bylo, prptpže kluci chtějí vždy to co nemohou mít?" Zeptala jsem se, abych schovala tu nervozitu co právě vytvořil. ,,A víš proč to tak je?" Zamumlal. Zakroutila jsem hlavou. ,,Protože když něco těžce získáš máš jistotu, že jinej to nedostane tak lehce. Holku kterou těžce získáš budeš mít klid, že tě jen tak nepodvede." Odpověděl. ,,A proto holku většinou podvede kluk." Muckla jsem na něj nad čímž se mi přitiskl na rty. Jeho rty se začali pohybovat a já se zapojila s ním do hry jazyků.

SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat