V minulém díle Singlu jste četli: Našla jsem si tam prázdný náboj, který jsem si mohla vzít. Udělala jsem z něj náhrdelník. Vyšla jsem ven a Drew na mě jen udiveně koukal.
,,Je něco špatně?" Koukla jsem na něj a pak následně na sebe nejistě. ,,N-Ne." Odvrátil pohled a myslel si, že si nevšimnu jeho narůžovělých tváří. Růžová, ale postupně rudla až jeho líce úplně hořely. Uchechtla jsem se a tiše přišla za něj. Objala jsem ho zezadu okolo hrudě. ,,Když se červenáš je to Kawii." Uculila jsem se zatím co on ještě víc zrudl nad tím, že jsem si toho všimla. ,,A pak, že já sem divná a drsňáci se nečervenaj." Zamrmlala jsem si pro sebe. ,,Kate je oběd!" Křikla ze spodu Ari. ,,Už jdu!" Křiknu ji na zpět. Následný bouchnutí dveří mi oznámí, že zmizela. To jako na mě už nečeká či co?! Povzdychnu si a vydám se ke schodům. Sjedu po zábradlí dolů. Drew s tichým smíchem jde za mnou, ale po schodech. ,,Jsi tak dětinská." Zakroutí hlavou když vyjdeme ze dveří. ,,No a? Jestli to to vadí hoď sebou o zeď." Zamračím se na něj. ,,Budeš mít vrásky." Uchechtne se. ,,A ty budeš rád, že budeš mít hlavu." Zaculím se na něj a otočím hlavu zase na cestu. Dojdeme do jídelny. Mám hlad takže... JÍDLO!!! Byla jsem spokojena když jsem zjistila, že k obědu jsou zapečené těstoviny. Kuchařka se na mě mile usmála a nandala mi na talíř. Úsměv jsem ji oplatila a šla si sednout k odlehlému stolu jako vždycky jen s výjimkou, že dnes jsem tu byla sama. Ariana začala chodit za Jamesem jako pejsek a já jsem pro ní... Co vlastně pro ní jsem. Jsem vůbec její přítelkyně a nebo jen to co pro ostatní... Odpad? Jsem pro ni někdo nebo ne? Začala jsem jíst když se na mě vrhl tmavý stín. Zvedla jsem k dotyčnému hlavu. ,,Ahoj." Usmál se na mě přívětivě Ryan. ,,Je tu volno?" Poukázal hlavou. Přikývla jsem a on se posadil. ,,Bránit ti nemůžu." Uchechtnu se tiše. ,,To nikdo netvrdí." Pokrčí rameny. I přes to, že mám hlad se v něm jen dloubu, protože nemám chuť k jídlu. Asi jsem absolutně divná... Musím na chvíli zmizet. Dám si dvakrát do pusy, ale jinak se v tom jen přehrabuju. Stratila jsem hlad a apetit. ,,Jsi v pořádku? Jsi úplně bílá." Zeptá se Ryan. ,,Jsem v pohodě." Zamrmlám a odnesu jídlo. Odejdu do chaty a vezmu si mobil. Musím být před večerkou zpět. Kdyby cokoliv si vezmu i Snickersku do kapsy. Vykouknu z okna na balkoně. ,,Kdybych tamtudy šla bylo by to moc nápadné. Moc lidí. Navíc tamhle je Ryan s Jamesem." A samozřejmě je vedle Jamese Ari. Už mi z toho začíná být zle. Chvíli přemýšlím co udělat. Napadne mě jeden dost šílený nápad. Z kufru si vytáhnu šňůru na prádlo a zajdu do koupelny. Zamknu dveře a provaz pořádně přivážu. Snad vydrží. Šňůru jsem zamaskovala a nechala vše připravený na večer.
1:51
Čekala jsem dlouho než Ariana usne. Ani si nevšimla, že jsem šla spát v oblečení. Oblékla jsem si černé roztrhané džíny, černé tričko s křížem a přes to hodila černou koženou bundu. Aspoň jednou... No nohy jsem si obula černé tenisky. Ruce mi zdobilo několik náramků. Teď se prostě stačilo odkrýt. Vlezla jsem do koupelny a našla šňůru. Začala jsem po ní slézat dolů. Šňůrka se přetrhla 1,5 metru nad zemí. Spadla jsem na zem na klacek. Ten se mi zabodl do boku. Syčela jsem bolestí a klacek vyndala. Naštěstí to byl jen bok a klacek nepoškodil žádný orgán. Mohl být tak centimetr hluboko zabodnutý. Bolelo to jako P.... Prase... Chtěla jsem říct prase. Kdybych nebyla blbá a tu budu si zapla tak by mě ochránila, ale ne já blbka ji nechala a když padala tak se nad vznesla. Občas bych si dala facku. Chytla jsem si bok a silně ho stlačila. Pomalu jsem se šourala k lesu. Bolest začala opadávat až téměř úplně přestala. Prošla jsem lesem až k jezírku. Bylo na mýtince a hvězdy se odráželi od dna. Sedla jsem si na bobek ke stromu a koukala před sebe.
ČTEŠ
Single
RomanceOna nikdy nevěřila na lásku jen o ní četla. Nikdy na ni, ale nevěřila. Nevěřila na slova "pravá láska" ani "miluji tě". Byla jiná než ostatní. Byla pro lidi divná. Drzá melancholička oblékaná do tmavých barev byla možná jediná kdo znal realitu. Nebo...