V minulém díle Singlu jste četli: ,,Jen počkej." Vykřikne a svalí mě na postel pod něj.
,,Drew!" Zakřičím. ,,Co?" Zasměje se a přiblíží se blíž. ,,Aww nech toho." Odstrčím ho prstem na nose. ,,Pojď si povídat." Asi mu to přijde velice vtipné když se směje jak debil, ale já jsem nic vtipného neřekla. No tak to mi řekni svatý jednorožče. Je to debil a nebo měl moc Nuttely? No je tu celý den se mnou takže asi to první. Proč já? Oh to bude asi karma za to jak jsem prosila Aláha ať udělá atentát na učitelku... Ale kdo by chtěl sakra fyziku, matiku a nebo chemii?! Ha teď jsem Vás dostala co? Hm? Když viděl jako na něj koukám pohledem 'rly nigga' ta přestal. ,,Heh? Ty si chceš povídat? Ty?" Začal se smát nanovo. ,,Bože. Hej učitelé kde jste když potřebuju, aby někdo držel chvíli hubu?!" Pravda většinou se o češtině směju jako debil já, ale což. Na někoho se to svede... El si čte pod lavicí! Já vím nic moc... Ale není to k hodině a na to jako bacha! (Bože zabijte mě někdo... Kéž by to, ale nebyla pravda.) O tom, že já s Ann si fotíme o hodině selfie nebudeme nic říkat ano? Takže jste nic neslyšeli! Psss... To je velké tajemství. Tedy bylo než přišla učitelka na hudebku a na pána se mi koukla do mobilu přes rameno o hodině a pochválila mi selfie a pak odešla... To jsou momenty tipu JAKOŽE WHAAAT?! Teď, ale zpět. ,,A o čem se chceš bavit?" Dosmál se. ,,Nevím... Co ty a život a tak..." Pokrčila jsem rameny. ,,Ale jo docela fajn. Zrovna se budeme stěhovat." Pokrčil rameny. ,,A kam jestli se můžu zeptat." On mi řekne ulici a číslo domu. ,,Oh kurva." Ujede mi a on se na mě jen zvláštně podívá. ,,Co ti jebe holka?" Nadzvedne jedno obočí. ,,Budeš bydlet vedle mě." Mrdnu sebou o postel. ,,Jako fakt?" Vyjekne jak malá holka. ,,Myslíš, že bych měla takovou reakci kdyby ne?" Uchechtne se. ,,Co si měl? Já chci taky ten matroš." Furt se gebí no tak to chci taky. ,,Tebe." Nad tím se zachechtám já. ,,To je pěkně stará hláška. Je v každý druhý knize a filmu." On se jen ušklíbne. ,,Ne tuhle Kate nemám rád. Kate kazitelka romantiky." Nahodí smutný výraz. ,,Ah jsem Kate převelice mě těší." Zapištěla jsem a následně vybouchla smíchy jako Drew. ,,To si se rozhodla, že už nikdy nechceš kluka?" Uchechtl se. ,,Jen kvůli tomu, že tvůj poslední kluk stál za nic?" Přemýšlela jsem o tom co řekl. Možná měl pravdu, ale jako vždy si to má mysl upravila. ,,Ne to ani ne... Teda jo... Teda teď jsem se v tom kurva ztratila. Spíš si chci prostě udělat kariéru chápeš?" On pokýval hlavou, ale zamyslel se. ,,Jenže je lepší si najít přítele teď dokud si mladá, hezká a tak. Až budeš starší bude se to hledat složitě." Rozhodil rukama. ,,Zníš jako moje máma... A nebo babi." Zasměju se. ,,No dovol. Kate to si jako neřekla." Pronesl pištivým, skřehotavým hlasem, aby napodobil babičku. Znovu jsme vybouchli v záchvat... Smíchu samozřejmě.
ČTEŠ
Single
RomanceOna nikdy nevěřila na lásku jen o ní četla. Nikdy na ni, ale nevěřila. Nevěřila na slova "pravá láska" ani "miluji tě". Byla jiná než ostatní. Byla pro lidi divná. Drzá melancholička oblékaná do tmavých barev byla možná jediná kdo znal realitu. Nebo...