A heartless bastard?

3.3K 155 6
                                    

V minulém díle jste četli: ,,Nejsem zvyklí prohrávat." Zašeptal mi u rtů. ,,To si budeš muset zvyknout."

Zasmála jsem se a vstala z jeho klína. Vzala jsem si knížku když mi to došlo. ,,Zatraceně..." Zaklela jsem a pěstí uhodila do stromu. Elektizující bolest projížděla mím tělem a uklidňovala mou mysl. Potlačit bolest pro mě bylo vždy plus. ,,Co je?" Nakrčil posměšně obočí, ale zároveň vypadal z mého gesta nejistě. ,,Jsi v chatce s Jamesem že?" On pokýval hlavou na souhlas. ,,Byl v chatce když si odcházel?" Otočila jsem se na něj a ignorovala fakt, že mi ze sedřeného kloubu teče pramínek krve. ,,Ne... Vystřelil z chatky jako střela a odmítal mi říct kam jde." Promnul si "moudře" bradu, ale vypadal spíš jako naprostej blb. ,,Jo tak to asi právě Ari vzdychá jeho jméno." Zašklebila jsem se a protočila pobaveně oči. ,,Protože jsem nečekala návštěvu takového blba co sem prostě nakráčí." Rozhodila jsem rukama jeho směrem. ,,Tak pojď na noc k nám." Řekl nad čímž jsem se nako vždy arogantně zasmála. Naklonila jsem se k němu blíž až se mu můj dech co byl cítit ještě po mentolové pastě odrážel od holé kůže. ,,To radší zdechnu." Zašeptala jsem a znovu se odtáhla. ,,Prostě ty půjdeš do chaty a já tu přespím. Vyřešeno." Pokrčila jsem rameny a lehla si na deku. ,,Neblbni... Nastydneš." Zkřížil si ruce na prsou. ,,Od kdy to, ale tebe zajímá?" Zašklebila jsem se. Chvíli přemýšlel nad čímž jsem si sama odpověděla: ,,Nezajímá." Zamrmlala jsem a lehla si na bok k zády k němu. ,,Fajn když mi nevěříš budeme v tom dva." Lehl si za mě. ,,Drew prostě na to kašli. Běž do chaty." Povzdychla jsem si a rukou si přikryla kvůli zívnutí pusu. Když jsem uslyšela šustění usoudila jsem, že odešel. Schoulila jsem se do klubíčka, aby se zahřála a rukama si objala nohy. Ne, že bych nebyla otužilá, ale tuhle noc byla opravdu zima a ještě venku... Byla jsem v polospánku když něco zašustilo. Doufala jsem, že to nejsou vedoucí, ale v polospánku jsem neměla nějak sílu to řešit. ,,Bože co to dělám..." Zahučel klučičí hlas. Silné paže mě zvedli do vzduchu a natiskly na něčí hruď. Jednu mou ruku si přehodil okolo krku a na břichu jsem ucítila knihu a deku jež tlačili na mobil v kapse mikiny. ,,Když půjdu rovnou k nám ráno jsem hned mrtvej, ale jestli je to tak jak říká nechci se tam tak oběvit v ložnici a říct "Je čau sorry Jamesi obleč se Kate prostě venku spát nemůže"." Zamrmlal si sám pro sebe a to jsem už i skoro ve spánku poznala Drewa. Co ten tu, ale dělá?! Myslela jsem, že odešel. Že by to nebyl až tak bezcitný zmetek? Možná má v sobě trochu lidskosti. Aspoň jeden z nás. Nejsem jako ostatní protože jsen jako on až na to, že nelezu za každým. Prostě jsem v sobě tímto způsobem uzavřená. ,,Jdu první k nim." Rozhodl se nakonec. Tiše jsem z polospánku zamručela tak, že to sotva mohl slyšet. Spánek dělal své a i když bych to v plném vnímání nikdy neudělala tak jsem se k němu přitáhla blíž, aby se mé tělo aspoň trochu zahřálo. ,,Sakra. Jsi promrzlá." Zašeptal i když věděl, že ho nevnímám. Zabořila jsem obličej do jeho hrudě a v pravé ruce drtila látku z trika. Pak už jsem začala pravidelně oddechovat a ponořila se do snu.
,,El přidej!" Křikla jsem na ní. ,,Já se bojím Kate!" Křikla vyděšeně. ,,Uhni!" Vyměnili jsme si místa a já teď seděla na místě za volantem. Šlápla jsem na plyn a kličkovala uličkami. El se tiše modlila, aby jsme to přežili a já zahlédla v zadním zrcátku minimálně 5 policejních aut. ,,Dráčku teď!" Vykřikla jsem na zadní sedadlo. Martin se vyklonil z okna a začal poldům prostřelovat pneumatiky. ,,Drew pomoc mi!" Zaječel na něj dráček a já si až teď všimla Drewa vedle něj. Ten pokýval hlavou. ,,Kate zatoč do leva." Přikázal Drew a nahl se dopředu. Dal mi pusu na tvář a vyhl se z druhého okénka kde začal střílet. Z tohohle jsem byla mimo, ale neměla jsem čas. ,,Lidi máme problém." Ozvala se z vysílačky Ariana. I z vysílačky se ozývali sirény policistů. ,,Je jich hodně. James s Ryanem je nestíhají odstřelovat." Zastěžovala si Ari a najednou se z vedlejší ulice přiřítilo auto, které řídil Justin a vedle seděla Ariana. Z okének se vykláněl James s Ryanem a stříleli po autech co se za náma hnala. ,,Zatraceně." Praštila jsem do volantu a šlápla na plyn ještě víc. ,,Klid puso." Naklonil se ke mně Drew a dal mi pusu...
Celá spocená jsem se probudila. Tohle bylo divný a matoucí. Hlavně nereálný. Já a Drew? Ha ani omylem. Jako by ten sen říkal, že už není jen naše čtveřice. Prostě přibyli noví hráči. Ale ta honička v autech nebyla vůbec špatná až na to, že jsem tam byla v roli kdy mi Drew říkal puso a pár mi těch jeho pus i věnoval. Ble! Rozhlédla jsem se kolem sebe. Ležela jsem v posteli a vedle mě byla Ari. Ruku jsem měla nějakým záhadným způsobem obvázanou a na stole ležel vzkaz a na něm stálo....

Moc moc se omlouvám, že knihy nevycházely, ale odjela jsem na místo BEZ WIFI! Pak jsem byla na limče a měli wifi a tak vyšla jen jedna kapča... To je vysvětlení tak páčko...
-LajX

SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat